AnonymBruker Skrevet 17. mai #1 Del Skrevet 17. mai Elsker navnet Mikkel fordi det er så lunt og koselig et navn, og passer på en liten skøyer ala Emil i Lønneberget. Anonymkode: b737e...065 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai #2 Del Skrevet 17. mai Jeg syns det er fint. Vurderte det til den siste, men fikk jente Anonymkode: 18cb5...76e 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilique Skrevet 17. mai #3 Del Skrevet 17. mai Lunt og koselig og liten skøyer er rake motsetninger for meg 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai #4 Del Skrevet 17. mai Jo, det er igrunnen det, eneste ulempen er assosiasjonen til rev 😅 Anonymkode: 522f3...83a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai #5 Del Skrevet 17. mai Lilique skrev (36 minutter siden): Lunt og koselig og liten skøyer er rake motsetninger for meg Ordet "skøyer" for meg betyr noen er morsomme/humør spreder eller en som gjør rampestreker uten at det er noe ondt ment, slik som Emil i Lønneberget som rotet det til fordi han var så nysgjerrig 😀 Ts Anonymkode: b737e...065 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #6 Del Skrevet 18. mai Smak og behag, liker personlig bedre Michael eller Eskil f.eks. Anonymkode: a4b85...565 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #7 Del Skrevet 18. mai Jeg tenker bare Mikkel rev når jeg hører det navnet. Anonymkode: b6be0...624 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 18. mai #8 Del Skrevet 18. mai Syns det navnet passer best på en rev.... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #9 Del Skrevet 18. mai Jeg tenker rev eller same. Anonymkode: 79ce5...97f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #10 Del Skrevet 18. mai Nei takk. Mikael er mye bedre. Anonymkode: 042f0...66e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 18. mai #11 Del Skrevet 18. mai Liker det ikke. Assosierer det først og fremst med en rev, men det er også et veldig vanlig samisk navn. Jeg syns navnet er hardt og «kantete» i munnen, på grunn av trykksterke harde konsonanter. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #12 Del Skrevet 18. mai Jeg liker det. Det er et lunt og fint navn. Det er veldig mye finere enn Mikael, som jeg personlig synes er et jålenavn. I min slekt og omgangskrets er det flere som har brukt dette navnet, helt uten at noen av foreldrene har samiske aner. Anonymkode: ac230...4bb 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #13 Del Skrevet 18. mai Mikkel er heldigvis ikke så veldig vanlig, bortsett fra hos samene. Nydelig navn Anonymkode: b737e...065 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #14 Del Skrevet 18. mai Kjempefint! Både tøft og søtt. Passer på en morsom, snill og klok gutt. Som min sønn 😊 Det har blitt mer brukt i det siste, virker det som. Og når navnet har blitt mer vanlig så er ikke Mikkel Rev lenger det første folk tenker. Anonymkode: 48961...881 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #15 Del Skrevet 18. mai Liker det ikke så godt. Rart hvor forskjellig assosiasjoner er. Liker ikke «lydpakken» og syntes hverken det er lunt eller fint. Anonymkode: 47872...102 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #16 Del Skrevet 18. mai Liker det, og har kun positive assosiasjoner. Anonymkode: 86530...e2f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #17 Del Skrevet 18. mai Ts her Jeg har en kompis som jobber på lukket avdeling på psykiatrisk, og mange av de er kriminelle og han sier at han kan ikke huske at noen av de som har vært der har hett Mikkel. Min nabo er fengselsbetjent og hun sier at hun heller ikke kan huske å hatt en innsatt som het Mikkel, så det er iallfall ikke et typisk navn blant de som er på skråplanet, slik som Kent, Jonny, Tommy, Remi og Kent André. Anonymkode: b737e...065 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lofilteret Skrevet 18. mai #18 Del Skrevet 18. mai Jeg elsker Mikkel. Ønsket å kalle sønnen min det, men ble dessverre nedstemt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #19 Del Skrevet 18. mai Ts her Grunnen til at jeg spør er at jeg ønsker å kalle babyen min for det. Ønsker et fint navn, som ikke annenhver gutt heter. Har bodd i Danmark og der er Mikkel veldig vanlig, men ikke her hos oss, utenom hos samene da. Anonymkode: b737e...065 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 18. mai #20 Del Skrevet 18. mai Jeg synes det er fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå