AnonymBruker Skrevet 17. mai #1 Del Skrevet 17. mai I de fleste grupper mennesker er at alltid noen som blir for full, skikkelig drita, er dette en person du unnlater å invitere til slutt? Eller er dette lite plagsomt? Jeg er den fulle vennen og er kjempestolt de gangene jeg drikker med måte, og setter faktisk pris på at andre blir drita, og finner det heller ikke plagsomt. Men 9 av 10 ganger er det jo jeg som drikker uten evne til å stoppe. Jeg frykter at dette kanskje er grunnen til at jeg blir ekskludert fra vinkvelder og andre sosiale arrangementer der alkohol er involvert. Det er jo veldig trist å bli stent ute. Aner ikke om dette er grunnen, men antar jo kanskje det. For ordens skyld, gjør ingenting, men blir jo masete og høylytt selvsagt 🙈 Anonymkode: 3e092...ce4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 17. mai #2 Del Skrevet 17. mai Du er en sånn person jeg unngår og en medvirkende årsak til at jeg alltid går tidlig fra fest. Du sier at du gjør ingenting, men når du er høylydt og masete og drikker ukontrollert, ødelegger du sannsynligvis kvelden for mange andre. At de har sluttet å invitere deg er et klart tegn på det. 23 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai #3 Del Skrevet 17. mai Daria skrev (3 minutter siden): Du er en sånn person jeg unngår og en medvirkende årsak til at jeg alltid går tidlig fra fest. Du sier at du gjør ingenting, men når du er høylydt og masete og drikker ukontrollert, ødelegger du sannsynligvis kvelden for mange andre. At de har sluttet å invitere deg er et klart tegn på det. Ikke uenig i det, men er det ikke da bedre å si ifra? Anonymkode: 3e092...ce4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai #4 Del Skrevet 17. mai Alle kan være uheldige, men hvis du flertallet av gangene blir dritings, ville jeg også sluttet å invitere deg på fest. Anonymkode: af29c...f13 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 17. mai #5 Del Skrevet 17. mai Såpass sosiale antenner forventer jeg at folk har selv, det er ikke mitt ansvar å oppdra voksne mennesker. Du vet jo at du er masete og slitsom i fylla, skjønner du virkelig ikke at det er plagsom og uakseptabel oppførsel? De har i og for seg sagt fra, ved at oppførselen din får følger. 13 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
got2go Skrevet 17. mai #6 Del Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ikke uenig i det, men er det ikke da bedre å si ifra? Anonymkode: 3e092...ce4 Er ikke alltid like enkelt å si fra direkte til personen, så da hintes det ved hjelp av handling istedet. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai #7 Del Skrevet 17. mai Hva om du snakker med dem om det? Spørr om det er derfor, at du er klar over at du har et problem, og er åpen for å bli mindre full om det er mulig å få en sjangse til? Anonymkode: 0d4ee...b83 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai #8 Del Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hva om du snakker med dem om det? Spørr om det er derfor, at du er klar over at du har et problem, og er åpen for å bli mindre full om det er mulig å få en sjangse til? Anonymkode: 0d4ee...b83 Takk for svar, det skal jeg prøve å gjøre:) kan jo være de ikke tør også for alt jeg vet:) Anonymkode: 3e092...ce4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai #9 Del Skrevet 17. mai Daria skrev (21 minutter siden): Såpass sosiale antenner forventer jeg at folk har selv, det er ikke mitt ansvar å oppdra voksne mennesker. Du vet jo at du er masete og slitsom i fylla, skjønner du virkelig ikke at det er plagsom og uakseptabel oppførsel? De har i og for seg sagt fra, ved at oppførselen din får følger. Eg tenker ikke at jeg er slitsomt dersom jeg er masete på jente kveld der alle snakker om løst og fast. Syns ikke det er plagsom om noen blir for fulle nei, syntes igrunn det bare er gøy så lenge de ikke er ufin. Anonymkode: 3e092...ce4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai #10 Del Skrevet 17. mai got2go skrev (23 minutter siden): Er ikke alltid like enkelt å si fra direkte til personen, så da hintes det ved hjelp av handling istedet. Sant nok. Har vert borti begge deler, der noen tør å si ifra, og der noen bare stenger ute. Er nok ikke bare, bare å si ifra heller, så får vel ta en liten samtale på det. Anonymkode: 3e092...ce4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callista Skrevet 17. mai #11 Del Skrevet 17. mai I Norge er helgefylla et naturlig fenomen, og også ved enkelte andre sosiale begivenheter. Jeg synes dette er ubehagelig. Det er mange som skifter personlighet når de drikker, og det har på noen måter blitt akseptabelt å gjøre ting man ellers ikke ville gjort når man er full. Hvis du blir masete og slitsom, så skjønner jeg godt at vennene dine ekskluderer deg. Det er opp til deg om du vil velge om du vil vise måtehold når du drikker alkohol og bli invitert til sosiale arrangementer. Da blir du sikkert invitert igjen. Du sier at 9 av 10 ganger så drikker du alkohol uten evne til å stoppe. Da tenker jeg at du kanskje trenger hjelp. 8 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai #12 Del Skrevet 17. mai Jeg antok automatisk at du var en mann, for min erfaring er at menn drikker seg mer drita enn damer. Vet du hvorfor du blir så full? Er det planlagt? Liker du å bli dritings? Anonymkode: d3bee...731 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai #13 Del Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg antok automatisk at du var en mann, for min erfaring er at menn drikker seg mer drita enn damer. Vet du hvorfor du blir så full? Er det planlagt? Liker du å bli dritings? Anonymkode: d3bee...731 Jeg er dame. Ligger nok mye i genene, også usunt forhold i oppveksten til alkohol. Er ikke planlagt, men tenker ikke at det er et problem så jobber ikke så for å ikke bli det 🙈 Anonymkode: 3e092...ce4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai #14 Del Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): I de fleste grupper mennesker er at alltid noen som blir for full, skikkelig drita, er dette en person du unnlater å invitere til slutt? Eller er dette lite plagsomt? Jeg er den fulle vennen og er kjempestolt de gangene jeg drikker med måte, og setter faktisk pris på at andre blir drita, og finner det heller ikke plagsomt. Men 9 av 10 ganger er det jo jeg som drikker uten evne til å stoppe. Jeg frykter at dette kanskje er grunnen til at jeg blir ekskludert fra vinkvelder og andre sosiale arrangementer der alkohol er involvert. Det er jo veldig trist å bli stent ute. Aner ikke om dette er grunnen, men antar jo kanskje det. For ordens skyld, gjør ingenting, men blir jo masete og høylytt selvsagt 🙈 Anonymkode: 3e092...ce4 I hvilke sammenhenger blir du drita? Vinkvelder der alle sipper til noen glass? Eller middager der det nytes alkohol med måte og så blir du drita? Anonymkode: b888a...555 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai #15 Del Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): I hvilke sammenhenger blir du drita? Vinkvelder der alle sipper til noen glass? Eller middager der det nytes alkohol med måte og så blir du drita? Anonymkode: b888a...555 Vinkvelder, der vinen sitter like løst som latteren. Middag med vin er ikke et problem. Anonymkode: 3e092...ce4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai #16 Del Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Vinkvelder, der vinen sitter like løst som latteren. Middag med vin er ikke et problem. Anonymkode: 3e092...ce4 Skjønner da skjønner jeg ikke helt problemet egentlig. Jeg har noen venninner hvor vi blir drita og det vet vi på forhånd liksom. Og så er det noen anledninger man drikker med måte. Og hvis du skjønner dette og klarer å drikke med måte når andre gjør det er det vel greit. Anonymkode: b888a...555 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai #17 Del Skrevet 17. mai Jeg hadde nok ikke invitert deg jeg heller.. Fulle folk er ikke særlig gøy. Mannen har en kompis som kun blir invitert på alkoholfrie sammenkomster. Men hvis du antar at du ikke blir invitert pga alkoholkonsumet ditt, men du vil uansett ikke redusere alkoholinntaket. Så er det vel ikke så mye å gjøre med det. Du ekskluderer deg selv Anonymkode: 6d1ea...d42 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai #18 Del Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er dame. Ligger nok mye i genene, også usunt forhold i oppveksten til alkohol. Er ikke planlagt, men tenker ikke at det er et problem så jobber ikke så for å ikke bli det 🙈 Anonymkode: 3e092...ce4 Er det ingen av dine venner som sier til deg rett ut at du drikker for mye? Anonymkode: d3bee...731 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai #19 Del Skrevet 17. mai Hvor gammel er du? Anonymkode: d3bee...731 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai #20 Del Skrevet 17. mai Jeg er den som alltid blir for full 😫 Har merket at kvinnelig bekjente ikke inviterer lenger. Mennene deres elsker å ha meg på fest da 🤣 Anonymkode: b4e5b...0e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå