Gå til innhold

Sitte på balkongen hele ferien..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

De har sikkert betalt ferien sin selv, og står da fritt til å benytte den akkurat slik de ønsker. Uansett om de bare liker å slappe av, eller har helsetilstand som setter begrensninger på hverdagen. 

Anonymkode: 8dfda...4f1

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kanskje de tar det for gitt at alle rundt dem ikke henger på balkongen. Kanskje de lurer på om dere er balkong-buddies. Litt sånn blunk blunk vi sitter på balkongen vi. Vi liker balkonglivet. Sånn subtilt.

Anonymkode: d14b2...069

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Neste gang dere booker hotell får dere se etter ett som har restriksjoner på hvor mange timer man kan sitte på balkongen. 

Anonymkode: e079e...eaa

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kanskje de er vant med å sitte hjemme.

Anonymkode: f4516...0f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg er for tiden på ferie i det såkalte "Syden".Har det greit,ingen ting å klage på,men naboene,et par mellom 70-80 sitter på balkongen det meste av tiden.Har vært her over en uke,men har enda ikke sett dem ute...Det er litt kjipt for skillet mellom balkongene er ca 1-1.5 meter høyt,så vi føler oss litt beglodd. (Kanskje innbilning,da) Men det må da være kjedelig å sitte på en balkong i hele ferien.Det virker ikke som de har vansker med å bevege seg heller.   Og nå venter jeg på at KG.folket skal flå meg .😉

Anonymkode: 5ed8b...990

Hatr du vansker med å bevege deg?

Legg merke til når de setter seg ut. Gå ut og sett deg før. Prat i telefonen, ha på radio, sett opp potteplanter eller levegger så de ikke ser deg. Ha besøk. Støy støy støy. Kanskje de flytter. 

Anonymkode: e5a84...f6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg er for tiden på ferie i det såkalte "Syden".Har det greit,ingen ting å klage på,men naboene,et par mellom 70-80 sitter på balkongen det meste av tiden.Har vært her over en uke,men har enda ikke sett dem ute...Det er litt kjipt for skillet mellom balkongene er ca 1-1.5 meter høyt,så vi føler oss litt beglodd. (Kanskje innbilning,da) Men det må da være kjedelig å sitte på en balkong i hele ferien.Det virker ikke som de har vansker med å bevege seg heller.   Og nå venter jeg på at KG.folket skal flå meg .😉

Så du har mer rett på å sitte på balkongen? 😅

At du bruker tid på dette sier alt om deg.....

Folk i 70-80åra kan ha veldig dårlig helse, som gjør at de er passive.

Anonymkode: 4de2e...a24

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hatr du vansker med å bevege deg?

Legg merke til når de setter seg ut. Gå ut og sett deg før. Prat i telefonen, ha på radio, sett opp potteplanter eller levegger så de ikke ser deg. Ha besøk. Støy støy støy. Kanskje de flytter. 

Anonymkode: e5a84...f6e

Kan ikke sette opp levegger og potteplanter på et charterhotell!😅 Les før du kommenterer!

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her har du gjort en slett jobb før du bestilte turen @TS. Neste gang får du sjekke hvordan balkongene er før du bestiller om du ikke takler at naboene bruker sin.

Anonymkode: e05fa...e0b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...