AnonymBruker Skrevet 17. mai 2024 #21 Del Skrevet 17. mai 2024 Finest alene. Anonymkode: 648ce...d92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #22 Del Skrevet 18. mai 2024 Takk for alle svar så på slekta våres fra eldre tider i går, var mange fine navn,men vet ikke om noe av passer så godt med Ole, men likte Arvid,Amadeus og Henry på mannen side og Alfed,Johan og Helmer på min,men synes det likevel er vanskelig. på listen stor forløpig Ole Ole Henrik Ole Sander Ole Jacob mulig Ole Arvid kommer med også,men som sagt synes de navnene ikke passet så godt med Ole,selvom vi likte dem alle 6 veldig godt. Og du som nevnte Ole Alexander, synes jeg det er kjempe fint,men det vil ikke pappan ha ,siden han heter Alexander Anonymkode: fb0b1...992 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #23 Del Skrevet 18. mai 2024 Ole Andre. Anonymkode: dbec9...641 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #24 Del Skrevet 18. mai 2024 Alene. Anonymkode: 21633...2da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #25 Del Skrevet 18. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk for alle svar så på slekta våres fra eldre tider i går, var mange fine navn,men vet ikke om noe av passer så godt med Ole, men likte Arvid,Amadeus og Henry på mannen side og Alfed,Johan og Helmer på min,men synes det likevel er vanskelig. på listen stor forløpig Ole Ole Henrik Ole Sander Ole Jacob mulig Ole Arvid kommer med også,men som sagt synes de navnene ikke passet så godt med Ole,selvom vi likte dem alle 6 veldig godt. Og du som nevnte Ole Alexander, synes jeg det er kjempe fint,men det vil ikke pappan ha ,siden han heter Alexander Anonymkode: fb0b1...992 Ole Amadeus hadde jo vært litt kult da, spesielt når det er oppkalt etter en eldre slektning. Samme med Ole Henry, det passet sammen og klinger fint. Anonymkode: d00b0...89f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #26 Del Skrevet 18. mai 2024 Ole Jakob synes jeg er fint, eller synes jeg det står greit alene. Synes mange av forslagene her er av typen som tar fokuser vekk fra Ole, blir for tungt. Som Ole Henrik og Ole Marius. Anonymkode: 98bb5...833 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #27 Del Skrevet 18. mai 2024 Synes ikke man må ha med et navn til, men hvis man vil, er det jo ganske lett å kombinere Ole med et navn til. Jeg kjenner en Ole Georg, den kombinasjonen er ikke så vanlig, men fint, synes jeg. Anonymkode: 5d317...a2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #28 Del Skrevet 19. mai 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Takk for alle svar så på slekta våres fra eldre tider i går, var mange fine navn,men vet ikke om noe av passer så godt med Ole, men likte Arvid,Amadeus og Henry på mannen side og Alfed,Johan og Helmer på min,men synes det likevel er vanskelig. på listen stor forløpig Ole Ole Henrik Ole Sander Ole Jacob mulig Ole Arvid kommer med også,men som sagt synes de navnene ikke passet så godt med Ole,selvom vi likte dem alle 6 veldig godt. Og du som nevnte Ole Alexander, synes jeg det er kjempe fint,men det vil ikke pappan ha ,siden han heter Alexander Anonymkode: fb0b1...992 Herregud. Få deg en hobby. Anonymkode: 38a51...19f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #29 Del Skrevet 19. mai 2024 Takk for svar Det blir en liten Ole Jacob ❤️ Anonymkode: fb0b1...992 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 19. mai 2024 #30 Del Skrevet 19. mai 2024 Ole Tobias Ole Mathias Ole Eivind Ole Petter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #31 Del Skrevet 19. mai 2024 Det er et navn som er best alene. Personlig forbinder jeg dobbeltnavn-Ole med enten kriminelle, latsekker eller pøbler Anonymkode: 5e482...714 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #32 Del Skrevet 19. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for svar Det blir en liten Ole Jacob ❤️ Anonymkode: fb0b1...992 Haha. Hver eneste gang! Anonymkode: 38a51...19f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 19. mai 2024 #33 Del Skrevet 19. mai 2024 Jeg hadde valgt å ha et navn til, men det kommer også an på om dere skal ha begge deres etternavn. Jeg har selv fire navn, inkludert et veldig vanlig dobbeltnavn til fornavn. Familien bruker begge, og noen få andre, mens jeg bruker navn nummer to mest selv. Blir dog helt feil om f.eks min mor hadde kun sagt det ene navnet. Jeg er også oppkalt, som er vanlig hos oss. Jeg liker at jeg har to navn å spille på, og for meg er det da enten dobbeltnavnet eller navn nr to. Jeg forkorter ofte til bare navn nr 2 samt etternavnet mitt, så det bare blir to navn, og det til tross for at dobbeltnavnet er vanlig Jeg likte den med å ta å se om du finner et annet navn som passer til et sted i slekten. Ene søsken hos meg har kalt opp barna etter oldeforeldre på hver side, men det kan jo også være grandonkel for den del. Ellers så fungerer Ole helt fint alene også. Kjenner både par Ole Christian og en Ole Thomas, og siste bruker mye bare Ole, mens de som heter Ole Christian bruker begge. De doble navnene du tenker på synes jeg er fine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå