AnonymBruker Skrevet 17. mai 2024 #1 Del Skrevet 17. mai 2024 Skjønner ikke hvordan jeg får det til, men synes de hvite plaggene ofte må byttes ut langt før mørkere plagg pga flekker jeg ikke får av? Er dette noe som skjer dere andre og, eller holder de hvite plaggene deres frem til de blir slitt ut? Anonymkode: c7b4d...5cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2024 #2 Del Skrevet 17. mai 2024 Enig, så jeg kjøper sjeldent hvite plass og aldri dyre hvite plagg, for de holder så mye kortere. Veldig synd for det er veldig pent. Anonymkode: 8bfe1...4bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smurfebuss Skrevet 17. mai 2024 #3 Del Skrevet 17. mai 2024 Med flekker på hvite plagg holder det ikke alltid å bare slenge det i maskina. Du må behandle flekkene på forhånd, enten med sitronsåpe/gallesåpe eller vanish eller lignende. Og for at de skal beholde hvitheten over tid må de kun vaskes med hvitt og med et vaskemiddel for hvitt tøy. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå