Gjest ZarahSweet Skrevet 17. mai 2024 #41 Del Skrevet 17. mai 2024 Jeg er kanskje litt gammeldags, men jeg setter pris på at daten vil spandere i starten. Ikke for at jeg ikke kan betale selv, men det er gentleman genet og jeg synes det er fint å se at han kan behandle meg som en dame. Har aldri opplevd at en mann har latt meg betale i starten. Jeg tilbyr alltid å spleise, men når de sier nei, dette ønsker jeg, så lar jeg det gå. Da jeg fikk kjæreste så la vi hele den ballen død ganske raskt. Han betaler hovedsakelig det meste når vi er ute. Han vil gjøre det og en del ting vi gjør er utenfor mitt budsjett. Han spanderer fordi han vil ha meg med på ting og han vet min situasjon. Jeg har ikke råd til type at jeg går ut og spiser dyre middager og drinker. Men jeg har kjøpt masse smågaver til han og ungene hans, handler inn mat, drikke og kos til han når vi er sammen og når han og ungene overnatter hos meg. For oss handler det heldigvis aldri om penger. Jeg lever etter mitt budsjett og han tar mellomlegget om han vil vi skal gjøre noe ekstraordinært. Det handler om å dele opplevelser sammen. En perfekt dag er å gå på kino, spasere litt i byen og komme hjem og bare le, spise og kose oss sammen💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2024 #42 Del Skrevet 17. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg takler ikke milimeterrettferdighet når det er snakk om bensinpenger og lommerusk. Det er så smålig. Hadde derfor også gått om han ikke dro frem kortet på date 3-4 ganske raskt, om jeg somlet litt med å finne mitt kort. Men helt ærlig, er det bare snakk om to kaffe eller to øl hadde jeg ikke husket hvem som dro kortet sist, det er jo en filleting. Anonymkode: eb0df...159 Det er bra du tenker det, men husk at vi holder på å bli kjent. Jeg prøver å finne ut hvem han er og det har vært masse menn som har prøvd å utnytte meg. Sånn er livet, sånn er dating, man treffer fremmede for å bli kjent. Jeg har vidt forskjellige erfaringer, tilogmed med menn som har prøvd å bruke meg som bank. Så jeg er Kansje litt skeptisk. 😅 Anonymkode: 31692...358 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2024 #43 Del Skrevet 17. mai 2024 ZarahSweet skrev (3 minutter siden): Jeg er kanskje litt gammeldags, men jeg setter pris på at daten vil spandere i starten. Ikke for at jeg ikke kan betale selv, men det er gentleman genet og jeg synes det er fint å se at han kan behandle meg som en dame. Har aldri opplevd at en mann har latt meg betale i starten. Jeg tilbyr alltid å spleise, men når de sier nei, dette ønsker jeg, så lar jeg det gå. Da jeg fikk kjæreste så la vi hele den ballen død ganske raskt. Han betaler hovedsakelig det meste når vi er ute. Han vil gjøre det og en del ting vi gjør er utenfor mitt budsjett. Han spanderer fordi han vil ha meg med på ting og han vet min situasjon. Jeg har ikke råd til type at jeg går ut og spiser dyre middager og drinker. Men jeg har kjøpt masse smågaver til han og ungene hans, handler inn mat, drikke og kos til han når vi er sammen og når han og ungene overnatter hos meg. For oss handler det heldigvis aldri om penger. Jeg lever etter mitt budsjett og han tar mellomlegget om han vil vi skal gjøre noe ekstraordinært. Det handler om å dele opplevelser sammen. En perfekt dag er å gå på kino, spasere litt i byen og komme hjem og bare le, spise og kose oss sammen💕 Han er nok ikke den typen. 😄 Han lurte spøkemildt på om han skule utnytte seg av min gavmildhet. Anonymkode: 31692...358 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2024 #44 Del Skrevet 17. mai 2024 Uff etter å ha tenkt på det her, så lurer jeg på om det er feil mann for meg. 🤔 Anonymkode: 31692...358 5 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ZarahSweet Skrevet 17. mai 2024 #45 Del Skrevet 17. mai 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Han er nok ikke den typen. 😄 Han lurte spøkemildt på om han skule utnytte seg av min gavmildhet. Anonymkode: 31692...358 Gjør han det ikke allerede? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bella44 Skrevet 17. mai 2024 #46 Del Skrevet 17. mai 2024 Forstår godt at du ikke vil betale mest held tiden. For meg ville det vært fryktelig turnoff. Men det kan jo være som noen skriver, at det har vært såpass små summer at han ikke tenker over det. For å la tvilen komme han til gode så kan du forsøke å la han ta opp kortet først neste gang noe skal betales. Ikke vær så rask med å finne frem lommeboka, men hold litt igjen og se hva han gjør. Dersom det virker som om han venter på at du skal betale er han nok litt gjerrig og utnytter deg. Det finnes dessverre noen av den typen (snakker av erfaring), men det kan jo være at det har vært ubetenksomhet. Jeg heller nok dessverre mot å tro at dette er en mann du ikke ønsker et forhold til. De fleste bra menn vil ikke fremstå slik helt i starten. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2024 #47 Del Skrevet 17. mai 2024 Dette hadde vært så turn off for meg at jeg ikke hadde orket å møte han igjen. Det handler ikke om penger sånn sett, men at han er en gniten og lite raus person. Menn har alt å vinne på å være litt rause i startfasen. Bare dropp han. Når han viser seg å være så gjerrig, eller at han er så sløv at han glemmer, så blir det bare verre etter hvert. Anonymkode: ad935...7d5 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr&Ro Skrevet 17. mai 2024 #48 Del Skrevet 17. mai 2024 Spurte gutta på vedlikehold om hvordan det hadde gått om de hadde foreslått 50/50 deling og i tillegg gnålt om oppgjør på Vipps etter en date,,,,. Fin måte å fortsatt være singel på sa de. Og at hendelsen hadde endt på på KG. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ZarahSweet Skrevet 17. mai 2024 #49 Del Skrevet 17. mai 2024 1 minutt siden, Mr&Ro said: Spurte gutta på vedlikehold om hvordan det hadde gått om de hadde foreslått 50/50 deling og i tillegg gnålt om oppgjør på Vipps etter en date,,,,. Fin måte å fortsatt være singel på sa de. Og at hendelsen hadde endt på på KG. 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Etk Skrevet 17. mai 2024 #50 Del Skrevet 17. mai 2024 At mannen ikke viser vilje til å ville betale er for meg noe å tenke over. Er han genuint gnien kan penger fort bli et betent tema i et forhold og det er slitsomt i lengden. Mulig han bare er ubetenksom og ikke gjør det med vilje….. så ta en test: Neste gang dere er ute og spiser, når måltidet er ferdig- gå på toalettet men huk tak i personalet først og be om å få sendt regningen til bordet. Bruk god tid på do. Ligger regningen å venter på deg eller han virker sur når du kommer tilbake - har du svaret ditt 😊 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sansx Skrevet 17. mai 2024 #51 Del Skrevet 17. mai 2024 Jeg hadde ikke orket noe neste gang med han. Fremover kan du ha som regel å kun betale for deg selv. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hareena Skrevet 17. mai 2024 #52 Del Skrevet 17. mai 2024 1. Er gniene menn attraktive? 2. Er ubetenksomme menn attraktive? 3. Er menn som ikke har begreper om privatbilkostnader attraktive? 4. Er menn med god råd som ikke har tanke for at andre kan befinne seg i en svakere finansiell situasjon attraktive? 5. Er menn som glemmer et spørsmål om tilbakebetaling attraktive? 3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2024 #53 Del Skrevet 17. mai 2024 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Uff etter å ha tenkt på det her, så lurer jeg på om det er feil mann for meg. 🤔 Anonymkode: 31692...358 Tenker at hvis du skal gjøre en big deal ut av dette her, så lar du fyren gå. Anonymkode: 735d6...ff6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 17. mai 2024 #54 Del Skrevet 17. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Å regne på bensinpenger synes jeg bare er rart. Også det å drive å vippse penger, og dele alt likt. Ene betaler en gang, andre neste gang, så tar ene drinker, andre handler med mat for overnatting, etc. Uten å finregne på det. At han har god råd er mulig hele årsaken til at dette faller mest naturlig for han og. Anonymkode: eb0df...159 Men når de har møtes 3 ganger og TS vær gang betaler mest, så er det jo ikke tilføre at de betaler anen hver gang. Det er også er veldig dårlig tein at han ikke vipser selv om TS ber han gjøre det! Man blir ikke automatisk en snylter bare forsi man har god rå. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2024 #55 Del Skrevet 17. mai 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Tenker at hvis du skal gjøre en big deal ut av dette her, så lar du fyren gå. Anonymkode: 735d6...ff6 «Gjøre en big deal ut av dette her»!? Han viser jo hva slags person han er. Det er ikke hi som er problemet! Det er et stort rødt flagg, bare å komme seg unna! Anonymkode: ad935...7d5 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thanos Skrevet 17. mai 2024 #56 Del Skrevet 17. mai 2024 ZarahSweet skrev (1 time siden): Jeg er kanskje litt gammeldags, men jeg setter pris på at daten vil spandere i starten. Ikke for at jeg ikke kan betale selv, men det er gentleman genet og jeg synes det er fint å se at han kan behandle meg som en dame. Som mann er jeg helt enig med deg. Så alt du leser under er bare basert på samfunnet vi lever i nå. For å sette tankene dine i perspektiv, så vrir vi det du sier inn i en moderne kontekst, sett fra en mann. Hvordan tenker kvinner at noe slikt fra en mann hadde sett ut idag?: "Jeg er kanskje litt gammeldags, men jeg setter pris på at daten deler 50/50. Ikke for at jeg ikke kan spandere, men hun er selvstendig, tjener egne penger og trenger ikke bli tatt vare på i 2024. Håper hun har omsorgs genet og at hun lager middager og vasker for meg. Jeg synes det føles fint å se at hun kan behandle meg som en mann. Jeg tror ikke en slik mann hadde eksistert lenge i 2024. 😄 Og oppstandelsen på KG hadde vært av astronomiske proposjoner! For menn flest, er ikke gentleman oppførsel lenger lønnsomt. Og derfor ser kvinner så lite av det om dagen. Hvorfor skal en mann i 2024 være spandabel og vise at han behandler kvinner spesiellt, når han ikke får noe spesiellt tilbake? For i gamle dager var det mannens rolle å få henne til å føle seg spesiell og at han viste at han kunne ta vare på henne og beskytte henne. I retur fikk han en kvinne som stellet og lagde mat for ham. Det tradisjonelle gi og ta forholdet. Man kan ikke cherrypicke likestilling. Det TS opplever blir nok standaren fremover for de som vokser opp og skal date. Tiden hvor man ble spandert på og møte tradisjonelle gentlemen som tar det økonomiske ansvaret, er trolig forbi. Og det er trist å se. For jeg er gammeldags selv og syntes det er på sin plass å behandle sin kvinne spesiellt. Men jeg forstår utifra en likestillingskontekst i dagens samfunn at den moderne mannen gir F i det. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bromance Skrevet 17. mai 2024 #57 Del Skrevet 17. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja da blir det god stemning. 🤣 Kansje jeg hadde gjort det om jeg hadde hatt null sosial IQ. Anonymkode: 31692...358 Virker faktisk som om han du dater har null sosial IQ når han lar deg ta alle kostnadene. Det mest naturlige er å betale hver sin regning syns jeg. Hvorfor bestiller dere ikke maten hver for dere? Noen steder er vel det vanskelig kanskje, men man kan be om seperate regninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2024 #58 Del Skrevet 17. mai 2024 La han invitere så se hva som skjer. Ikke ta opp kortet først. Har han betalt noe på den tiden dere har datet? Eller ergrer det deg at det ikke er helt likt? Kanskje det er din feil siden du alltid tar kortet opp tidlig. Spar deg for bensinpengene det skriker bare sært. Anonymkode: bf3bf...c8d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2024 #59 Del Skrevet 17. mai 2024 Pippi Lotta skrev (1 time siden): Men når de har møtes 3 ganger og TS vær gang betaler mest, så er det jo ikke tilføre at de betaler anen hver gang. Det er også er veldig dårlig tein at han ikke vipser selv om TS ber han gjøre det! Man blir ikke automatisk en snylter bare forsi man har god rå. Men det er kun snakk om småpenger. Jeg husker helt ærlig ikke om jeg eller den jeg var ute med sist dro kortet på to kaffe, blir bare til at det er den som står nærmest terminalen, eller er først til å trekke opp kortet. Og hadde daten bedt meg vippse bensinpenger for en kort svipp hjem så tror jeg at jeg hadde ledd. Anonymkode: eb0df...159 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2024 #60 Del Skrevet 17. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han er nok ikke den typen. 😄 Han lurte spøkemildt på om han skule utnytte seg av min gavmildhet. Anonymkode: 31692...358 Har du satt sammen spøkefullt og lattermildt 😁 Anonymkode: e4617...77c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå