Sannhetsøkende Skrevet 31. mai 2024 #161 Del Skrevet 31. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 24.5.2024 den 6.21): Jeg tyr i alle fall ikke til brukerangrep. Lavmål. Anonymkode: eb0df...159 Ja, det er lavmål når en gjentar hele tiden at en selv ikke merker noe til småpenger som 200, 400.... også skal du få det til å virke som ts overdriver. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #162 Del Skrevet 31. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 21.5.2024 den 21.32): Nei. Av egen sikkerhet inviterer man ikke ukjente menn i sitt eget hjem på de par første datene. Anonymkode: d7706...403 Enig. Å invitere noen hjem er kun når forholdet er klart til next level. Anonymkode: f1bf0...c75 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
remix2020 Skrevet 31. mai 2024 #163 Del Skrevet 31. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 17.5.2024 den 6.19): Altså jeg er ikke en gnien person. Men jeg har barn og mye høyere utgifter i måneden enn han. Jeg er også bare den med bil. Jeg kjører alltid men han betaler aldri litt for bensin. Jeg er vant med å dele kostnadene i to. Og så sa jeg sist gang vi var ute, at jeg kan legge ut, men du kan vise meg. Det pleide jeg og eksen å gjøre. Men så vipser han meg ikke. 🤷 Jeg har et par tusen igjen til neste lønning. Det er neste uke, så det går bra. Men jeg kjenner jeg blir litt irritert, fordi jeg vet han fyren har veldig god råd og lite utgifter. Jeg har ikke kjent han lenge, og vi har bare vært på 3 dates. Alle gangene har jeg lagt ut mest. Og nå begynner jeg å lure på om jeg ikke gidder mer. Hva hadde dere gjort? Anonymkode: 31692...358 Jeg trodde at den som inviterer betaler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #164 Del Skrevet 31. mai 2024 Ikke helt sammenlignbart, men jeg havnet i en situasjon der jeg indirekte "kjøpte" meg inn på en vinflaske som ble delt under et arrangement med middag (kan nok ha vært en misforståelse fra servitørens side). Jeg ønsket å betale for meg, men tenkte at et forslag om å Vippse ville blitt avslått. Så da foreslo jeg heller at jeg kunne kjøpe en øl eller konjakk eller lignende etter middagen, noe som ble godt tatt i mot. Poenget mitt er at jeg ønsket å dele, og foreslo måter å gjøre det på. Jeg var den som "skyldte", og jeg kom med forslag da jeg antok at han som betalte aldri ville bedt om å dele eller godtatt Vipps. Her har TS til og med kommet med konkrete forslag, og daten løfter ikke en finger for å spandere noe tilbake. Anonymkode: c779e...b8d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #165 Del Skrevet 31. mai 2024 Når dette kommer frem på et så tidlig tidspunkt, og det gir deg en dårlig følelse, så ser jeg ikke poenget med å fortsette datingen. Det er jo meningen man skal synes det er gøy og spennende å date noen mens man blir kjent. Mens her høres det jo ut som gnisten ikke er der, når hans negative egenskap (tankeløshet eller gjerrighet) trer så tydelig frem. Jeg ville bare avsluttet datingen med begrunnelse at "gnisten er ikke helt der". Vi skal ikke finne oss i alt mulig i en datingprosess bare fordi en fyr er litt hyggelig. Er han lite raus så blir han ikke spennende. Du har ingen forpliktelse til å gi han en sjanse til tross for det. Anonymkode: 9698e...b86 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #166 Del Skrevet 1. juni 2024 Ts her. Det ble med de få treffene, og jeg dater ikke han mer nå. Ikke pga at jeg betalte mest men fordi det ikke var noen følelser der for min del. Anonymkode: 31692...358 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #167 Del Skrevet 1. juni 2024 Du skriver at du ALLTID betaler mest. Og at han ALDRI vipser tilbake. Etter 3 dater synes jeg kanksje det er litt rart å være så bastand jeg da. Du vet jo ikke noe om Alltid, etter 3 møter. Men om du har betalt mest hver gang, så ville jeg ventet med å betale neste gang. La det være vippe punktet ditt. Betaler han alt, kan det være gangen som makes you Even. Holder han igjen, er han kankskje den typen som liker at noen sponser han. Anonymkode: 2fe20...411 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #168 Del Skrevet 1. juni 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Du skriver at du ALLTID betaler mest. Og at han ALDRI vipser tilbake. Etter 3 dater synes jeg kanksje det er litt rart å være så bastand jeg da. Du vet jo ikke noe om Alltid, etter 3 møter. Men om du har betalt mest hver gang, så ville jeg ventet med å betale neste gang. La det være vippe punktet ditt. Betaler han alt, kan det være gangen som makes you Even. Holder han igjen, er han kankskje den typen som liker at noen sponser han. Anonymkode: 2fe20...411 Jeg gidder jo ikke ta date 3 og 4 for å sjekke om det stemmer at han er gnien, bare fordi du sier det. 🤣Det er mitt liv. Jeg var ikke gira på å treffe han mer og vil jeg ikke date noen så gjør jeg ikke det. Anonymkode: 31692...358 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #169 Del Skrevet 1. juni 2024 Likestilling er plutselig ikke så morsomt likevel når kvinner må betale. Anonymkode: 6b30b...110 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #170 Del Skrevet 1. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Likestilling er plutselig ikke så morsomt likevel når kvinner må betale. Anonymkode: 6b30b...110 Er ikke likestilling når hun betalte mest Anonymkode: 03051...61d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #171 Del Skrevet 1. juni 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Er ikke likestilling når hun betalte mest Anonymkode: 03051...61d Det er vanligvis menn som betaler mest, og da er det vel i orden? Anonymkode: 6b30b...110 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #172 Del Skrevet 1. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er vanligvis menn som betaler mest, og da er det vel i orden? Anonymkode: 6b30b...110 Hvorfor dømmer man enkelt tilfeller utfra hva en hel gruppe gjør som om alle menn er unisone og kvinner og? Så hvis noen menn velger å betale mer, så skal en kvinne som blir snyltet på takke og bukke? Anonymkode: 03051...61d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #173 Del Skrevet 1. juni 2024 8 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor dømmer man enkelt tilfeller utfra hva en hel gruppe gjør som om alle menn er unisone og kvinner og? Så hvis noen menn velger å betale mer, så skal en kvinne som blir snyltet på takke og bukke? Anonymkode: 03051...61d Kvinner har i alle år snyltet på menn. Anonymkode: 6b30b...110 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #174 Del Skrevet 1. juni 2024 Jeg vet ikke om det har blitt sagt men HI sier hun kanskje er for spandabel. Problemet er at det er ikke spandabelt å ville ha igjen penger. Hvis noen tar regningen regner jeg med at det er greit. si at du vil dele regningen i to og så ser du hva som skjer. Men ikke spander noe som du egentlig vil ha tilbake. Anonymkode: 7ee7a...66e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #175 Del Skrevet 1. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kvinner har i alle år snyltet på menn. Anonymkode: 6b30b...110 Kvinner har vært undertrykte. Det er noe annet. Anonymkode: 0ac09...257 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #176 Del Skrevet 1. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kvinner har i alle år snyltet på menn. Anonymkode: 6b30b...110 Så en mann vil først være familiens overhode, husets herre, regjere over kvinnen, barna, og penger, og nå kalles det snylting? At kvinner er hjemme med barna mens mannen opparbeider seg formue, pensjonssparing, får være sosial og bruke hodet ute i arbeidslivet, er snylting? Så du er den typen som vil ha både og, mannen skal være i et forhold men ikke bidra nevneverdig med tid, penger eller engasjement, men kvinner skal gi fra seg alt. Anonymkode: 03051...61d 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #177 Del Skrevet 1. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 17.5.2024 den 6.19): Altså jeg er ikke en gnien person. Men jeg har barn og mye høyere utgifter i måneden enn han. Jeg er også bare den med bil. Jeg kjører alltid men han betaler aldri litt for bensin. Jeg er vant med å dele kostnadene i to. Og så sa jeg sist gang vi var ute, at jeg kan legge ut, men du kan vise meg. Det pleide jeg og eksen å gjøre. Men så vipser han meg ikke. 🤷 Jeg har et par tusen igjen til neste lønning. Det er neste uke, så det går bra. Men jeg kjenner jeg blir litt irritert, fordi jeg vet han fyren har veldig god råd og lite utgifter. Jeg har ikke kjent han lenge, og vi har bare vært på 3 dates. Alle gangene har jeg lagt ut mest. Og nå begynner jeg å lure på om jeg ikke gidder mer. Hva hadde dere gjort? Anonymkode: 31692...358 Her lyser alle varsellamper......og enda verre er det faktisk når det er småbeløp,det burde han hvertfall klart å vipset. Enten er han en skikkelig gjerrigknark eller så er han en som ikke har økonomien på stell, begge deler utløser røde varsellamper. Mitt råd er å avslutte alt, kan gjerne også si grunnen fordi han vil uansett ikke klare å forbedre seg,penger betyr nok mer enn deg. Anonymkode: 75987...d02 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #178 Del Skrevet 1. juni 2024 Det morsomme er når menn som kommenterer her snakker om likestilling og snylting.....det sier mye om dem. Jeg synes derimot det er en hyggelig gest når jeg kan spandere på ei hyggelig dame,eller gi en gave. Damer setter forhåpentligvis fortsatt pris på oss som LIKER å spandere litt og være litt gentleman, damer som ikke liker slik er nok uansett ikke noe for meg. Derimot burde trådstarter her se alle varsellamper og avslutte date med en så gjerrig mann, gjerrige folk forandrer seg aldri. Anonymkode: 75987...d02 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #179 Del Skrevet 1. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 17.5.2024 den 6.55): Skal jeg mase da? jeg sa at han kunne vipse meg. Men jeg gidder ikke å mase om det. Anonymkode: 31692...358 Det er jo bare å sende «be om» når dere har avtalt å bruke vipps. Kanskje det er det han venter på? Anonymkode: d2fd0...ae9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #180 Del Skrevet 1. juni 2024 20 minutter siden, AnonymBruker said: Så du er den typen som vil ha både og, mannen skal være i et forhold men ikke bidra nevneverdig med tid, penger eller engasjement, men kvinner skal gi fra seg alt. Anonymkode: 03051...61d Det er nok kvinner som vil ha både og. Anonymkode: 6b30b...110 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå