AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #81 Del Skrevet 19. mai 2024 On 5/17/2024 at 7:47 AM, AnonymBruker said: Ja da blir det god stemning. 🤣 Kansje jeg hadde gjort det om jeg hadde hatt null sosial IQ. Anonymkode: 31692...358 Hæ? Det er en HELT normal og innafor ting å kunne si hvis man ikke har nok penger TS. Her er det du som må revurdere din egen mentalitet og manglende problemløsning altså. Anonymkode: d995b...e12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #82 Del Skrevet 19. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 17.5.2024 den 6.19): Altså jeg er ikke en gnien person. Men jeg har barn og mye høyere utgifter i måneden enn han. Jeg er også bare den med bil. Jeg kjører alltid men han betaler aldri litt for bensin. Jeg er vant med å dele kostnadene i to. Og så sa jeg sist gang vi var ute, at jeg kan legge ut, men du kan vise meg. Det pleide jeg og eksen å gjøre. Men så vipser han meg ikke. 🤷 Jeg har et par tusen igjen til neste lønning. Det er neste uke, så det går bra. Men jeg kjenner jeg blir litt irritert, fordi jeg vet han fyren har veldig god råd og lite utgifter. Jeg har ikke kjent han lenge, og vi har bare vært på 3 dates. Alle gangene har jeg lagt ut mest. Og nå begynner jeg å lure på om jeg ikke gidder mer. Hva hadde dere gjort? Anonymkode: 31692...358 Å Herregud så turn off!!🤢🤢 Gnien mann. Dump han!! Jeg hadde forventet at man deler på alt,eller mannen betaler iallefall det meste når man starte date. Så turn off om de er gjerrige. Anonymkode: 37c9a...4be 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thanos Skrevet 20. mai 2024 #83 Del Skrevet 20. mai 2024 Rosalilje84 skrev (På 18.5.2024 den 17.19): Når en mann snylter på en kvinne, har dette intet med likestilling å gjøre. TS, neste gang foreslår du en date som ikke koster penger. En gåtur der hver av dere tar med egen matpakke. Så får du se hva han sier. Men at det forventes at mannen spanderer dater og middager på en kvinne, det er selvsagt ikke snylting? I langt, langt større grad blir kvinner "underholdt" og spandert på idag, enn menn blir det av kvinner. Du vet ikke omfyren til TS snylter. Om forholdet deres utvikler seg kan det hende han "gjør opp for seg" med å spandere sydentur på henne. Du vet faktisk ikke en tøddel om ts og forholdet hennes, men du skal mene mye sterkt om hvor ubrukelig han er fordi han tilsynelatende ikke splitter bensinutgiftene på 5 minutters turen til butikken. Dette er cherrypicking og dobbeltmoral på sitt absolutt værste! Man vil gjerne bli spandert på og ha en tradisjonell gentleman, men man vil ikke yte det samme tilbake. Før måtte menn ta alle de små utgiftene. Det var ikke engang i tankene at slike småutgifter måtte splittes. Da falt det seg naturlig å spandere på hverandre når det passet slik. Ikke regnskapsføring over tull! Om typen til ts aldri betaler noe som helst over flere måneder, stiller saken seg helt annerledes. Da er han høyst sansynlig en snylter. Men per nå vet vi ikke det. Men noen skal selvfølgelig tenke det værste om denne fyren på rent innstinkt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #84 Del Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 17.5.2024 den 6.19): Altså jeg er ikke en gnien person. Men jeg har barn og mye høyere utgifter i måneden enn han. Jeg er også bare den med bil. Jeg kjører alltid men han betaler aldri litt for bensin. Jeg er vant med å dele kostnadene i to. Og så sa jeg sist gang vi var ute, at jeg kan legge ut, men du kan vise meg. Det pleide jeg og eksen å gjøre. Men så vipser han meg ikke. 🤷 Jeg har et par tusen igjen til neste lønning. Det er neste uke, så det går bra. Men jeg kjenner jeg blir litt irritert, fordi jeg vet han fyren har veldig god råd og lite utgifter. Jeg har ikke kjent han lenge, og vi har bare vært på 3 dates. Alle gangene har jeg lagt ut mest. Og nå begynner jeg å lure på om jeg ikke gidder mer. Hva hadde dere gjort? Anonymkode: 31692...358 Aldri bli sammen med en gjerrigknark. Ikke fordi han skal bruke penger i øst og vest. Men det forteller noe om personligheten hans. Anonymkode: a6ff8...cdb 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 20. mai 2024 #85 Del Skrevet 20. mai 2024 (endret) Thanos skrev (49 minutter siden): Men at det forventes at mannen spanderer dater og middager på en kvinne, det er selvsagt ikke snylting? I langt, langt større grad blir kvinner "underholdt" og spandert på idag, enn menn blir det av kvinner. Du vet ikke omfyren til TS snylter. Om forholdet deres utvikler seg kan det hende han "gjør opp for seg" med å spandere sydentur på henne. Du vet faktisk ikke en tøddel om ts og forholdet hennes, men du skal mene mye sterkt om hvor ubrukelig han er fordi han tilsynelatende ikke splitter bensinutgiftene på 5 minutters turen til butikken. Dette er cherrypicking og dobbeltmoral på sitt absolutt værste! Man vil gjerne bli spandert på og ha en tradisjonell gentleman, men man vil ikke yte det samme tilbake. Før måtte menn ta alle de små utgiftene. Det var ikke engang i tankene at slike småutgifter måtte splittes. Da falt det seg naturlig å spandere på hverandre når det passet slik. Ikke regnskapsføring over tull! Om typen til ts aldri betaler noe som helst over flere måneder, stiller saken seg helt annerledes. Da er han høyst sansynlig en snylter. Men per nå vet vi ikke det. Men noen skal selvfølgelig tenke det værste om denne fyren på rent innstinkt. Jeg vil aldri bli spandert på, spar deg for hatet. Nei, kvinner gidder ikke å betale for kuk i 2024. Han har flere ganger latt TS betale. Hun trenger ikke en slik snylter. Slutt å tro at alle kvinner er slemme og alle menn er snille, så får du et bedre liv og kanskje en dame. Endret 20. mai 2024 av Rosalilje84 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #86 Del Skrevet 20. mai 2024 Soft guy era er her, drizzle drizzle baby 👑 Anonymkode: 16837...65e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #87 Del Skrevet 20. mai 2024 Thanos skrev (56 minutter siden): Men at det forventes at mannen spanderer dater og middager på en kvinne, det er selvsagt ikke snylting? I langt, langt større grad blir kvinner "underholdt" og spandert på idag, enn menn blir det av kvinner. Du vet ikke omfyren til TS snylter. Om forholdet deres utvikler seg kan det hende han "gjør opp for seg" med å spandere sydentur på henne. Du vet faktisk ikke en tøddel om ts og forholdet hennes, men du skal mene mye sterkt om hvor ubrukelig han er fordi han tilsynelatende ikke splitter bensinutgiftene på 5 minutters turen til butikken. Dette er cherrypicking og dobbeltmoral på sitt absolutt værste! Man vil gjerne bli spandert på og ha en tradisjonell gentleman, men man vil ikke yte det samme tilbake. Før måtte menn ta alle de små utgiftene. Det var ikke engang i tankene at slike småutgifter måtte splittes. Da falt det seg naturlig å spandere på hverandre når det passet slik. Ikke regnskapsføring over tull! Om typen til ts aldri betaler noe som helst over flere måneder, stiller saken seg helt annerledes. Da er han høyst sansynlig en snylter. Men per nå vet vi ikke det. Men noen skal selvfølgelig tenke det værste om denne fyren på rent innstinkt. Utrolig turn of med menn som lever i offerrollen. Som en annen sier over, alle kvinner er ikke slemme og alle menn er ikke snille. Den holdningen her viser NULL ryggrad. Anonymkode: 19c3f...8c1 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #88 Del Skrevet 20. mai 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Utrolig turn of med menn som lever i offerrollen. Som en annen sier over, alle kvinner er ikke slemme og alle menn er ikke snille. Den holdningen her viser NULL ryggrad. Anonymkode: 19c3f...8c1 Så ts har null ryggrad? Anonymkode: 871ac...514 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #89 Del Skrevet 20. mai 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Utrolig turn of med menn som lever i offerrollen. Som en annen sier over, alle kvinner er ikke slemme og alle menn er ikke snille. Den holdningen her viser NULL ryggrad. Anonymkode: 19c3f...8c1 Ikke vet du hva en offerrolle er og ikke kjenner du ditt eget kjønn. Hvem er det som liker å henge nede i offerrollen? Hint: du er på kg. Anonymkode: 16837...65e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #90 Del Skrevet 20. mai 2024 Rødt flagg. Alt skal ikke deles likt, men man betaler for eksempel annenhver date. Så jevner det seg ut med tiden. Men at bare en part betaler? Det funker ikke. Anonymkode: 139be...6f1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 20. mai 2024 #91 Del Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ikke vet du hva en offerrolle er og ikke kjenner du ditt eget kjønn. Hvem er det som liker å henge nede i offerrollen? Hint: du er på kg. Anonymkode: 16837...65e "Ikke kjenner du ditt eget kjønn" 😂😂😂 typisk toxic menn som forteller kvinner hvordan det er å være kvinne 😂😂😂 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thanos Skrevet 20. mai 2024 #92 Del Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Utrolig turn of med menn som lever i offerrollen. Som en annen sier over, alle kvinner er ikke slemme og alle menn er ikke snille. Den holdningen her viser NULL ryggrad. Anonymkode: 19c3f...8c1 Nei. Den viser at menn idag ikke lenger finner seg i dobbeltmoralen til radikaliserte feminister. Dere elsker å få, å bli vartet opp og føle dere spesielle hos en mann. Dere vil ha en tradisjonell mann som kan støtte deg og tilbe deg på skjønnhetens alter, men du vil ikke bidra med noe tilbake som han finner som tradisjonelle gode verdier. De verdiene skjeller dere ut og undergraver som om det var pest! Dere skjeller til og med ut deres eget kjønn når de selv som voksne selvstendige individer, velger å bli hjemme med barna fordi de føler det er det beste for henne selv og familien deres! Hvor sykt har ikke dette blitt? https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/25GXX4/tradwife-det-er-en-felle Dere kan ikke få i pose og sekk! Å påpeke det hykleriet er ikke å mangle ryggrad. Tvert imot. Det er smått komisk blitt. Her klages det på at gode menn er så vanskelig å finne, men når dere finner dem, er de ikke gode nok nettopp fordi dere fortsatt sitter på biologiske krav som status, utdannelse og kariere, som dere selv ironisk hevder ikke burde gjelde lenger i 2024. Iallefall gjelder de ikke når det kommer til menns preferanser til yngre pene kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thanos Skrevet 20. mai 2024 #93 Del Skrevet 20. mai 2024 Rosalilje84 skrev (36 minutter siden): Jeg vil aldri bli spandert på, spar deg for hatet. Nei, kvinner gidder ikke å betale for kuk i 2024. Han har flere ganger latt TS betale. Hun trenger ikke en slik snylter. Slutt å tro at alle kvinner er slemme og alle menn er snille, så får du et bedre liv og kanskje en dame. Du er nok mer mann enn kvinne basert på de rølpete meningene du lirer av deg i trådene på kg. Du betaler ikke for kuk om du betaler litt nå og da i et forhold anno 2024. Du er anstendig. Du gjør det du burde ha gjort i alle år, men som du er for bortskjemt til å forstått. Du som kvinne har god råd og er selvstendig idag. Da bør det forventes at du og bidrar litt på spandabelfronten av og til. Typen til TS vil nok teste forholde og se hva slags kvinne ts egentlig er. Det er ikke annerledes enn når en kvinne holder igjen med sex for å teste ham. Menn vil ikke lenger være prins for bortskjemte kravstore bossbitcher. Men oppfører du deg som en feminin kvinne uten 30 kilo med krav, vil gode menn stå i kø for disse. Jeg er gift og har et veldig godt liv, så slutt å bekymre deg for å få overtak med hersketeknikkene dine. Det tar seg dårlig ut når sak skal diskuteres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #94 Del Skrevet 20. mai 2024 47 minutter siden, Rosalilje84 said: Jeg vil aldri bli spandert på, spar deg for hatet. Nei, kvinner gidder ikke å betale for kuk i 2024. Han har flere ganger latt TS betale. Hun trenger ikke en slik snylter. Slutt å tro at alle kvinner er slemme og alle menn er snille, så får du et bedre liv og kanskje en dame. 20 minutter siden, Rosalilje84 said: "Ikke kjenner du ditt eget kjønn" 😂😂😂 typisk toxic menn som forteller kvinner hvordan det er å være kvinne 😂😂😂 Wow... Bitter much? Anonymkode: 871ac...514 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 20. mai 2024 #95 Del Skrevet 20. mai 2024 Thanos skrev (12 minutter siden): Du er nok mer mann enn kvinne basert på de rølpete meningene du lirer av deg i trådene på kg. Du betaler ikke for kuk om du betaler litt nå og da i et forhold anno 2024. Du er anstendig. Du gjør det du burde ha gjort i alle år, men som du er for bortskjemt til å forstått. Du som kvinne har god råd og er selvstendig idag. Da bør det forventes at du og bidrar litt på spandabelfronten av og til. Typen til TS vil nok teste forholde og se hva slags kvinne ts egentlig er. Det er ikke annerledes enn når en kvinne holder igjen med sex for å teste ham. Menn vil ikke lenger være prins for bortskjemte kravstore bossbitcher. Men oppfører du deg som en feminin kvinne uten 30 kilo med krav, vil gode menn stå i kø for disse. Jeg er gift og har et veldig godt liv, så slutt å bekymre deg for å få overtak med hersketeknikkene dine. Det tar seg dårlig ut når sak skal diskuteres. Ingen har noen gang vært noen prins mot meg. Og nei, jeg er ingen mann. Jeg har alltid forsørget meg selv. Men jeg har også vært borti menn som ønsket å snylte. Det vanlige er å betale 50/50, det er likestilling. Det typen til TS gjør, er snylting. Hvis han tester henne, er det enda større grunn til å dumpe ham. Menn som tester og spiller spill er ikke forholdsmateriale. Heller ikke kvinnehatende menn som deg, med din imaginære kone. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 20. mai 2024 #96 Del Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Wow... Bitter much? Anonymkode: 871ac...514 Nope. Jeg er bare allergisk mot enkelte typer menn, blant annet kvinnehatende menn og snyltere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #97 Del Skrevet 20. mai 2024 Det er rett og slett et dårlig tegn.. Trenger du et barn til å betale for? Anonymkode: 4705a...89e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 20. mai 2024 #98 Del Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Du er jo veldig gjerrig som krever bensin penger fra folk. Håper han ditcher deg snart. Anonymkode: b1fd4...fe4 Vel. Hvis den ene alltid kjører og bruker penger, så er det rett og rimelig at man spleiser. Typen til TS kan jo ta bilen og kjøre selv neste gang? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #99 Del Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 18.5.2024 den 15.20): Jeg har god råd, daten til TS har god råd skriver hun. Om jeg trekker kortet på 400 så merker jeg det ikke, tenker ikke over det en gang. Har glemt det minutter senere, i alle fall hvem som dro kortet sist. Har ikke en gang reflektert over at to kaffe koster 100 og ikke 200. Om jeg hadde hatt så dårlig råd at 400 var veldig mye ville jeg invitert på kaffe hjemme, for å drive å date og bruke slike beløp går jo ut over barna, uansett om hun får vippset 200 tilbake, eller ikke. Anonymkode: eb0df...159 Og min erfaring er at de som faktisk har god råd, er rimelig kjappe med å betale, nettopp fordi summene er så små. Anonymkode: 2ecfb...a03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 20. mai 2024 #100 Del Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 17.5.2024 den 6.19): Altså jeg er ikke en gnien person. Men jeg har barn og mye høyere utgifter i måneden enn han. Jeg er også bare den med bil. Jeg kjører alltid men han betaler aldri litt for bensin. Jeg er vant med å dele kostnadene i to. Og så sa jeg sist gang vi var ute, at jeg kan legge ut, men du kan vise meg. Det pleide jeg og eksen å gjøre. Men så vipser han meg ikke. 🤷 Jeg har et par tusen igjen til neste lønning. Det er neste uke, så det går bra. Men jeg kjenner jeg blir litt irritert, fordi jeg vet han fyren har veldig god råd og lite utgifter. Jeg har ikke kjent han lenge, og vi har bare vært på 3 dates. Alle gangene har jeg lagt ut mest. Og nå begynner jeg å lure på om jeg ikke gidder mer. Hva hadde dere gjort? Anonymkode: 31692...358 Bare å droppe å kjøre han da. F.eks "Sees på ...." Dra til steder der man må ha med matpakke. Husk da å si fra til han at han må ta med mat og drikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå