AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #1 Skrevet 16. mai 2024 Hvor ofte kjøper dere dress til ungdom som vokser? Min fikk dress til konfirmasjonen i fjor. Den er akkurat passe nå. Han har nettopp begynt å vokse. Håper dressen holder til avslutningen på ungdomsskolen om 1 måned 😉. Anonymkode: 34bec...e3c
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #2 Skrevet 16. mai 2024 Er glad jeg fikk bunad som 18-åring og er jente. Da hadde jeg min fulle høyde. Jeg satser på at min ikke konformeres. Om han gjør det så blir det plain dress og penger. Evt. Kan han få tilpasset dress når han er voksen. Han får nok penger uansett hva han velger, men fin dress i en alder av 14 er bortkastet. Anonymkode: 3c6d0...8b2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #3 Skrevet 16. mai 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er glad jeg fikk bunad som 18-åring og er jente. Da hadde jeg min fulle høyde. Jeg satser på at min ikke konformeres. Om han gjør det så blir det plain dress og penger. Evt. Kan han få tilpasset dress når han er voksen. Han får nok penger uansett hva han velger, men fin dress i en alder av 14 er bortkastet. Anonymkode: 3c6d0...8b2 Jeg tenker også det, men de fleste av vennene hans fikk dyre dresser. Vi kjøpte en rimelig men fin dress. Han brukte i konfirmasjon og skal bruke den i morgen og på avslutningen. Etter det så passer den ikke lengere Anonymkode: 34bec...e3c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå