Gå til innhold

Ble ikke bedt på 17.mai-frokost

lillefinger

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Platene?

Anonymkode: 29472...d04

Hun er vel ikke norsk og da tenkte de vel at hun ikke feiret en norsk grunnlovsdag?

Anonymkode: 7e452...6ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg er 35 år kvinne og har aldri blirt invitert på 17 mai frokost, nyttårsfest, påskefest eller noe som helst mange tar for gitt. Aldri vært på jentetur 
ble mobbet og utfryst på barne og ungdomsskolen . Selvom ingen plager meg nå i det voksne liv er jet likevel ikke en del av noen sitt nære nære nok nettverk til at man inviteres på noe

livet er brutalt, heldigvis har jeg mann og barn. Jeg håper bare ikke barna blir skadelidende av vår lave sosiale status

Anonymkode: f4f33...141

Vi er flere i samme situasjon 💙

Anonymkode: 3fd1c...965

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fire fat betyr 4 pers, og kun det. 
Aldri i verden om jeg hadde sendt avgårde en furtemelding der jeg var sur for ikke å bli invitert. 
Det kan være hvem som helst som har dekket på og hvor som heist 

Anonymkode: 099c6...061

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Fire fat betyr 4 pers, og kun det. 
Aldri i verden om jeg hadde sendt avgårde en furtemelding der jeg var sur for ikke å bli invitert. 
Det kan være hvem som helst som har dekket på og hvor som heist 

Anonymkode: 099c6...061

Hun har jo bekreftet lenger opp at det er de andre venninene.  Jeg hadde selv blitt veldig skuffet og følt meg i skyggen.  Hvem hadde vel ikke det i en sånn situasjon?

Anonymkode: 2bd7a...098

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hun har jo bekreftet lenger opp at det er de andre venninene.  Jeg hadde selv blitt veldig skuffet og følt meg i skyggen.  Hvem hadde vel ikke det i en sånn situasjon?

Hun har bekreftet at bildet ble sendt i en felleschat, men det er uklart fot meg om venninnene har bekreftet at det var de som skulle være sammen på 17.mai.

Anonymkode: 3b4d8...94f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gentleman59
AnonymBruker skrev (På 17.5.2024 den 14.47):

Jeg er 35 år kvinne og har aldri blirt invitert på 17 mai frokost, nyttårsfest, påskefest eller noe som helst mange tar for gitt. Aldri vært på jentetur 
ble mobbet og utfryst på barne og ungdomsskolen . Selvom ingen plager meg nå i det voksne liv er jet likevel ikke en del av noen sitt nære nære nok nettverk til at man inviteres på noe

livet er brutalt, heldigvis har jeg mann og barn. Jeg håper bare ikke barna blir skadelidende av vår lave sosiale status

Anonymkode: f4f33...141

Så fantastisk herlig å aldri blir invitert på 17. mai frokost, nyttårsfest, påskefest eller noe som helst mange tar for gitt eller aldri vært på guttetur - livet er bedre slik.

Jeg lever, leker, nyter og er meg  - og ikke del av en gruppe og ikke del av noe miljø. Men jeg har fantastiske venner. Krampeaktige 17. mai frokoster, nyttårsfester, påskefester eller noe som helst mange tar for gitt eller på guttetur - har null verdi, jeg laver mine egne road trips og opplevelser og de som vil kan bli med - og nyte det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel hva svarte de andre i felleschatten?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gentleman59 skrev (6 timer siden):

Så fantastisk herlig å aldri blir invitert på 17. mai frokost, nyttårsfest, påskefest eller noe som helst mange tar for gitt eller aldri vært på guttetur - livet er bedre slik.

Jeg lever, leker, nyter og er meg  - og ikke del av en gruppe og ikke del av noe miljø. Men jeg har fantastiske venner. Krampeaktige 17. mai frokoster, nyttårsfester, påskefester eller noe som helst mange tar for gitt eller på guttetur - har null verdi, jeg laver mine egne road trips og opplevelser og de som vil kan bli med - og nyte det. 

Deg om det men noen ønsker å oppleve på alt dette.  Noen er sosiale og noen er ikke sosiale.  Det som er trist i dette tilfellet er at ts ikke ble invitert av sine venner, det er sviket som er størst og følesen av å ikke bli inkludert. 

Hev deg over dette ts. Dette var dårlig gjort ovenfor deg. Jeg hadde blitt veldig såret. Har ingen gode råd for hvordan du kan konfrontere de men de burde få en tilbakemelding på at dette ikke er greit. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tatt en prat med venninnen din som var vertinne først, og funnet ut hva som er årsaken til at du ikke er invitert. Kan det f.eks være en misforståelse eller lignende. Men er dere en gjeng på 5 og de bevisst har valgt å utelate deg, er det bare å kutte de ut. Det er råttent gjort. Inviterer alle i en gjeng, selv om jeg eventuelt ikke kommer så godt overens med alle i gjengen. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være en misforståelse? At hun tok det som en selvfølge at du var invitert, og regnet med at du skjønte det når hun snappet osv.? Uansett ville jeg snakket med henne. Hør hva som skjedde, og fortell henne hvordan du opplevde det. 

Anonymkode: 70a87...0a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hvor er det bekreftet annet enn at det ble sendt i felleschat? 

Anonymkode: 4ff2d...c1f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.5.2024 den 11.02):

Tallerken og fat er greie norske ord.

Plater/ kjøkkenplater i denne sammenhengen fremstår som at AI har slurvet med oversettelsen. 

Anonymkode: 29472...d04

Men tallerken og fat er jo to forskjellige ting. 

Anonymkode: 6a192...671

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Ny oppdatering. I dag fikk jeg bilde på messenger fra de samme folkene hvor en av de hadde bursdag, og de var ute og spiste middag sammen. Hadde ikke hørt noe om det før jeg fikk melding om det. Kos.

• Hjerte 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lillefinger skrev (8 minutter siden):

Ny oppdatering. I dag fikk jeg bilde på messenger fra de samme folkene hvor en av de hadde bursdag, og de var ute og spiste middag sammen. Hadde ikke hørt noe om det før jeg fikk melding om det. Kos.

Men da ser de ikke på deg som like god venn som du har ansett dem å være. Skjønner at det gjør vondt, men det er jo også greit å få det bekreftet. Nå vet du det, og du trenger ikke å ha så mye mer med de å gjøre om du ikke ønsker det.

Anonymkode: 3b4d8...94f

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillefinger skrev (13 minutter siden):

På tide å gå videre. De er ikke vennene dine.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor sender de bilde til deg på messenger?? Det virker som at de vil at du skal vite at de er sammen og at du ikke er bedt. Skikkelig dårlige venninner!! Jeg hadde kutta de ut og funnet meg nye venner❤️

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette er jo ikke venninnene dine. De er mobberne dine.

Anonymkode: cee7f...86b

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillefinger skrev (6 timer siden):

Da hadde jeg faktisk svart tilbake:

"Sendere dere dette kun for å gni det inn at jeg ikke er invitert? Kult 👍"

Når det sendes på messenger er det jo en personlig mening bak.

• Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillefinger skrev (6 timer siden):

Det er råttent hvordan de behandler deg, de gnir jo inn at du ikke er en del av dem og de skal liksom dele det med deg uansett. Jeg er lei meg for dette, det er ikke vennene dine, de har jo faen ikke vett og folkeskikk 

Anonymkode: f17f7...574

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillefinger skrev (7 timer siden):

Hvor gamle er disse folka egentlig? 14? De oppfører seg som ungdomsskolejenter på sitt verste. 

Anonymkode: b152c...c3c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...