Gå til innhold

Ble ikke bedt på 17.mai-frokost

lillefinger

Anbefalte innlegg

Hvorfor sende bilder av pynting til fest og samtidig ekskludere de? Det er jo gjort med vilje. Jeg hadde svart takk for ikke invitasjonen, nå vet jeg hvem som ikke er mine venner. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sendte hun dette bildet på melding til bare deg? Var det noen kommentar til? Jeg ser stadig vekk bilder i sosiale medier av maten til folk og dekkede bord. Men ville synes det var rart å få bilde av et dekket bord på privat melding. 

Anonymkode: 75eda...711

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde svart: "Koselig 😊 er dette en invitasjon?"

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 35 år kvinne og har aldri blirt invitert på 17 mai frokost, nyttårsfest, påskefest eller noe som helst mange tar for gitt. Aldri vært på jentetur 
ble mobbet og utfryst på barne og ungdomsskolen . Selvom ingen plager meg nå i det voksne liv er jet likevel ikke en del av noen sitt nære nære nok nettverk til at man inviteres på noe

livet er brutalt, heldigvis har jeg mann og barn. Jeg håper bare ikke barna blir skadelidende av vår lave sosiale status

Anonymkode: f4f33...141

• Liker 4
  • Hjerte 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jo vært kjekt med en oppdatering fra ts 

Anonymkode: d44ee...3c1

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til de som mente det var familie e.l på den frokosten, nei det var de jeg tenkte det var. Sendt i felleschatten vår på messenger.

• Liker 1
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Asjetter, fat eller tallerkener. 

Hvorfor spør du ikke hvem hun har invitert før du begynner å surmule? 

Anonymkode: 4ff2d...c1f

Hæ? Siterte du feil nå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillefinger skrev (9 minutter siden):

Til de som mente det var familie e.l på den frokosten, nei det var de jeg tenkte det var. Sendt i felleschatten vår på messenger.

Huff, jeg håpet det var noen andre hun hadde invitert. Veldig spesielt å nærmest gni det inn, at du ikke var velkommen.

Anonymkode: fc64b...a0a

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er 35 år kvinne og har aldri blirt invitert på 17 mai frokost, nyttårsfest, påskefest eller noe som helst mange tar for gitt. Aldri vært på jentetur 
ble mobbet og utfryst på barne og ungdomsskolen . Selvom ingen plager meg nå i det voksne liv er jet likevel ikke en del av noen sitt nære nære nok nettverk til at man inviteres på noe

livet er brutalt, heldigvis har jeg mann og barn. Jeg håper bare ikke barna blir skadelidende av vår lave sosiale status

Anonymkode: f4f33...141

Inviterer du andre da, eller tenker du bare at det er andre sitt ansvar å invitere deg?

Anonymkode: c829e...a4d

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Inviterer du andre da, eller tenker du bare at det er andre sitt ansvar å invitere deg?

Anonymkode: c829e...a4d

Så typisk kg. Alltid snu det over på den som klager eller ikke har det så greit. "Inviterer du noen daaaa"???? 🤮

Anonymkode: 5b116...f91

• Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Så typisk kg. Alltid snu det over på den som klager eller ikke har det så greit. "Inviterer du noen daaaa"???? 🤮

Anonymkode: 5b116...f91

Men det er jo et viktig poeng. Skal man være del av et sosialt fellesskap må man også gjøre noe selv. Og da kan man feks starte med å invitere noen hjem til seg.

Anonymkode: 4c210...0eb

• Liker 25
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig leit å høre ts 😓 

Har du fått snakket med dem? Fått noen unnskyldning? 
Håper du er ok på tross av vond start på dagen ❤️

Anonymkode: 06376...7d5

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillefinger skrev (45 minutter siden):

Var du eneste i felleschatten som ikke var invitert? 

Håper du fikk en hyggelig dag likevel da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Var du eneste i felleschatten som ikke var invitert? 

Håper du fikk en hyggelig dag likevel da :) 

Joda, hyggelig dag allikevel. Jeg møtte på en gammel venn som bor i Trondheim. Han hadde tatt flyet til Oslo for å besøke familien, men ville gjerne ta litt tid for å ta en is med meg. Så man ser forskjell på hvordan folk prioriterer.

• Liker 2
  • Hjerte 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du var den eneste i en felleschat som ikke ble invitert, og den valgte å gni det inn på denne måten, så er det vel på tide å forlate den chaten. 

• Liker 10
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillefinger skrev (9 minutter siden):

Joda, hyggelig dag allikevel. Jeg møtte på en gammel venn som bor i Trondheim. Han hadde tatt flyet til Oslo for å besøke familien, men ville gjerne ta litt tid for å ta en is med meg. Så man ser forskjell på hvordan folk prioriterer.

Så bra da :) 

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvis du var den eneste i en felleschat som ikke ble invitert, og den valgte å gni det inn på denne måten, så er det vel på tide å forlate den chaten. 

Enig, skikkelig råttent gjort av den som sendte det bildet, men også råttent av de andre som bare aksepterte at ts ikke ble inkludert. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS, Fikk du noe svar på hvorfor?

Anonymkode: e81c2...621

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillefinger skrev (3 timer siden):

Fyfader…. 

Anonymkode: 03109...56b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg inn bilde av vennen din og isen, så kanskje de blir sjalu der de sitter og fniser over påfunnet sitt 😛 Kanskje en tagg med Liveterbestutenvenninner hadde vært på sin plass her. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig slemt. Hva var poenget? vil hun eller de kvitte seg med vennskapet?

Anonymkode: dcc01...154

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...