lillefinger Skrevet 16. mai #1 Del Skrevet 16. mai Jeg fikk tilsendt bilde fra ei venninne om at hun hadde pyntet til 27.mai frokost. Jeg telte platene, og det var dekket på til de fire i den gjengen som jeg tydeligvis trodde jeg var en del av. De vet at jeg ikke har noen planer.. hadde vært hyggelig å bli bedt. Hun bor to kvartaler unna meg liksom... 3 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #2 Del Skrevet 16. mai lillefinger skrev (4 minutter siden): Jeg fikk tilsendt bilde fra ei venninne om at hun hadde pyntet til 27.mai frokost. Jeg telte platene, og det var dekket på til de fire i den gjengen som jeg tydeligvis trodde jeg var en del av. De vet at jeg ikke har noen planer.. hadde vært hyggelig å bli bedt. Hun bor to kvartaler unna meg liksom... "Glemte du å invitere meg"? Anonymkode: 73707...92b 21 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xQueenKx Skrevet 16. mai #3 Del Skrevet 16. mai (endret) Så teit av henne å gni det inn ved å sende bilde. Svarte du på bildet? Endret 16. mai av xQueenKx 25 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuppeluri Skrevet 16. mai #4 Del Skrevet 16. mai Da hadde jeg sendt hu en mld; Så fint du har pyntet! Når skal jeg komme? 12 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #5 Del Skrevet 16. mai Oppfordrer deg til å sende en melding og høre om hva hensikten var å sende til deg. På en saklig måte selvsagt! Tenker du i det minste kunne fått spørsmålet om du har planer eller ei. Anonymkode: 34e26...ad7 19 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #6 Del Skrevet 16. mai Er drit Harry uansett Anonymkode: 20274...5a8 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #7 Del Skrevet 16. mai det er jo bare slemt Anonymkode: a7958...0e8 17 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #8 Del Skrevet 16. mai lillefinger skrev (10 minutter siden): Jeg fikk tilsendt bilde fra ei venninne om at hun hadde pyntet til 27.mai frokost. Jeg telte platene, og det var dekket på til de fire i den gjengen som jeg tydeligvis trodde jeg var en del av. De vet at jeg ikke har noen planer.. hadde vært hyggelig å bli bedt. Hun bor to kvartaler unna meg liksom... Vet du at det er de 4 i gjengen som er invitert eller er det bare noe du antar? Kanskje hun har invitert noen andre? Kollegaer, familie, andre venner el. Anonymkode: c1477...964 40 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #9 Del Skrevet 16. mai Jeg hadde svart "så hyggelig å ikke bli invitert, da". Har masse erfaring med sånt. Man føler seg så dårlig Anonymkode: a6bf6...af1 8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #10 Del Skrevet 16. mai Kanskje bildet var en invitasjon? Anonymkode: 8b9c5...e8b 2 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #11 Del Skrevet 16. mai Hvis du vet med sikkerhet at hun har invitert de andre, så hadde jeg villet spørre rett frem hvorfor du ikke er invitert. Det er fristende å være passiv aggressiv eller lignende, men da er det også enklere for henne å bare ignorere spørsmålet. Anonymkode: da4aa...630 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai #12 Del Skrevet 17. mai Ville da aldri tenkt at det var felles/nære venninner som var invitert hvis jeg fikk et slikt bilde. De fleste har jo mange relasjoner, og familie. Anonymkode: f8b49...25f 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai #13 Del Skrevet 17. mai Ingen er vel så slemme? Kan hun ha invitert noen andre der du ikke er en naturlig del av selskapet? Spør henne hvem de blir og ønsk henne en god 17. mai. Er det de vennene du tror er det bare å droppe denne gjengen for i tilfelle er det regelrett ondskapsfullt!! Anonymkode: 06376...7d5 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai #14 Del Skrevet 17. mai lillefinger skrev (12 timer siden): Jeg fikk tilsendt bilde fra ei venninne om at hun hadde pyntet til 27.mai frokost. Jeg telte platene, og det var dekket på til de fire i den gjengen som jeg tydeligvis trodde jeg var en del av. De vet at jeg ikke har noen planer.. hadde vært hyggelig å bli bedt. Hun bor to kvartaler unna meg liksom... hvordan vet du at det er dine venninner hun har da sikkert et liv utenom deg Anonymkode: d0e0a...5fb 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai #15 Del Skrevet 17. mai lillefinger skrev (12 timer siden): Jeg fikk tilsendt bilde fra ei venninne om at hun hadde pyntet til 27.mai frokost. Jeg telte platene, og det var dekket på til de fire i den gjengen som jeg tydeligvis trodde jeg var en del av. De vet at jeg ikke har noen planer.. hadde vært hyggelig å bli bedt. Hun bor to kvartaler unna meg liksom... Platene? Anonymkode: 29472...d04 4 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai #16 Del Skrevet 17. mai Trekk nå ikke forhasta konklusjoner - du aner jo ikke hvem hun skal ha som gjester. Du kan ikke bli dritfornærma pga noe du ikke vet er reelt. Hadde tenkt familie, kjæreste og svigerfamilie eller noe sånt, først og fremst. Anonymkode: 7a65e...d53 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai #17 Del Skrevet 17. mai Skriv "så fint, hvem skal du ha besøk av?" Eller noe sånt. Deretter kan du ta sorgene/ gledene. Anonymkode: 9ac46...628 25 2 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai #18 Del Skrevet 17. mai Du kan jo ikke forvente at du skal være med på alt som dine venninner gjør. Slutt med gjeng-tankegang. Anonymkode: ee121...9b1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai #19 Del Skrevet 17. mai Det mest naturlige er å invitere familie på 17. mai og ikke venner. Anonymkode: 3de73...51e 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
got2go Skrevet 17. mai #20 Del Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (13 timer siden): Oppfordrer deg til å sende en melding og høre om hva hensikten var å sende til deg. På en saklig måte selvsagt! Tenker du i det minste kunne fått spørsmålet om du har planer eller ei. Anonymkode: 34e26...ad7 Enig. Bare råttent å sende bilde direkte til en som blir utestengt. Konfronter henne ts, her har du ingenting å tape uansett! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå