Gå til innhold

Stabilisere vekten sin?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei hvordan stabilisere vekten sin etter å ha gått ned i vekt da jeg går så fort opp å ned vekt. Spiser ikke usunt av meg og ligger på 8700-10000 skritt om dagen etc. 

Anonymkode: e683f...fa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hei hvordan stabilisere vekten sin etter å ha gått ned i vekt da jeg går så fort opp å ned vekt. Spiser ikke usunt av meg og ligger på 8700-10000 skritt om dagen etc. 

Prøv deg frem i begynnelsen med å ligge mellom 1300 og 1700 kcal i en uke. Vei deg en fast ukedag etter do og før du dusjer. Noter ned vekten. Hvis du fortsetter å gå ned i vekt prøver du deg med 1700-2300 kalorier osv. kroppen din vil prøve med alle hormoner og krefter den har og komme opp i startnekt igjen

Anonymkode: f074f...7a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Prøv deg frem i begynnelsen med å ligge mellom 1300 og 1700 kcal i en uke. Vei deg en fast ukedag etter do og før du dusjer. Noter ned vekten. Hvis du fortsetter å gå ned i vekt prøver du deg med 1700-2300 kalorier osv. kroppen din vil prøve med alle hormoner og krefter den har og komme opp i startnekt igjen

Det som er er at jeg vil ned i vekt og det klarer jeg men så detter jeg opp i vekt igjen å har prøvd det meste

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det som er er at jeg vil ned i vekt og det klarer jeg men så detter jeg opp i vekt igjen å har prøvd det meste

Jeg ga deg oppskriften. Legg til faste innimellom da vel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sjekket deg for PCOS? For da skal du IKKE sulte deg. Sult er enormt stress for kroppen, og påvirker hormoner, søvn, kortisolnivå osv. Det beste er å finne ut hvilke matvarer som jobber på lag med kroppen, PCOS eller ikke. Dropp lettprodukter, sukker, ultraprosessert mat, alkohol, osv.

Anonymkode: e99a3...f14

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobb med å regulere nervesystemet FØRST! Da går resten av det mye lettere. Aldri vært i stand til å holde vekta stabil før jeg lærte det. Jobb ved vagusnerveøvelser, og andre verktøy og øvelser, søk opp nervous system regulation og somatic exercises. Gjør noen DAGLIG, noen morgen og noen kveld

Anonymkode: f4211...331

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Jobb med å regulere nervesystemet FØRST! Da går resten av det mye lettere. Aldri vært i stand til å holde vekta stabil før jeg lærte det. Jobb ved vagusnerveøvelser, og andre verktøy og øvelser, søk opp nervous system regulation og somatic exercises. Gjør noen DAGLIG, noen morgen og noen kveld

Anonymkode: f4211...331

Kan du anbefale noen øvelser?

Skjønner hva man skal søke på, men lurer på om du personlig har spesielt god erfaring med noe?

Anonymkode: c541c...41a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...