AnonymBruker Skrevet 16. mai #21 Del Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Enest om det blir rettsak om omsorgsovertakelse kan du bli innkalt som vitne. Da er du ikke lenger anonym, men dette har du nok innberegnet. Anonymkode: 92e18...7b8 Barnevernet kan jo ikke kalle inn noen de ikke vet hvem er. Det er praktisk umulig. Anonymkode: 11cd5...ea5 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #22 Del Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, om du mener sånn rød posskasse. Anonymkode: 26dd0...a3c Vi tar selvsagt brevene fra rød postkasse utfor butikk ol og stempler de. Stemplet viser hvor det er postet, dato osv. Anonymkode: aa209...12b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #23 Del Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis brevet ikke er stemplet så kan ingen se hvor brevet er sendt ifra. Alt blir kastet i kassetter og levert samlet og blander seg med post fra andre postkontorer og PiB'er. Det som kanskje kan finnes ut av er hvor brevet er sortert, men kan ikke tenke meg at vanlige folk har greie på strekkoder og har tilgang til å se hvor brevet er sortert. Det er maskiner som sorterer, så det er ingen som stempler hvis ikke de gjør det der du leverer inn fordi du har spurt om de kan gjøre det. Noen som samler på frimerker vil ha stempel og da må de spørre etter det spesifikt. Anonymkode: 325a7...d34 De stemples selvsagt før det går i kasser og sendes til sorteringsterminal. Det har vi alltid gjort her jeg jobber hvertfall? Anonymkode: aa209...12b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #24 Del Skrevet 16. mai Er det en svært alvorlig sak? Anonymkode: 1ac8b...577 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #25 Del Skrevet 16. mai Ville heller ringt, du høres bekymret ut, og 17 mai og pinse og fridager er ofte ikke så bra for sånne familier Anonymkode: 708ee...fb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #26 Del Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ville heller ringt, du høres bekymret ut, og 17 mai og pinse og fridager er ofte ikke så bra for sånne familier Anonymkode: 708ee...fb9 Brevet er allerede sendt. Alvorlighetsgraden vil jeg ikke gå så veldig inn på her, men handler ikke om mishandling. Anonymkode: 5c5c3...e3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai #27 Del Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (17 timer siden): De stemples selvsagt før det går i kasser og sendes til sorteringsterminal. Det har vi alltid gjort her jeg jobber hvertfall? Anonymkode: aa209...12b For 20 år siden da det fortsatt var postkontor, ja. Nå er det datamaskiner på sorteringen som gjør det. Anonymkode: fd55e...e6e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai #28 Del Skrevet 17. mai Få butikker har i dag stempel med stedsnavn på. Det er en litt utdøende ting og bringes som oftest kun tilbake om ivrige frimerkesamlere bor i byen og spør om det. Så stemples det er det mest sannsynlig et stempel som ikke viser hvor det er levert inn. Anonymkode: c5329...d75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai #29 Del Skrevet 17. mai Om det så hadde vært slik at mottaker (i dette tilfellet barnevernet, ikke den du melder om) hadde sett hvor brevet er stemplet er det fortsatt ikke bare du som leverer brev på dette stedet. Dette er paranoia av unormal høy grad Anonymkode: 354be...4f5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #30 Del Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (På 16.5.2024 den 19.22): Enest om det blir rettsak om omsorgsovertakelse kan du bli innkalt som vitne. Da er du ikke lenger anonym, men dette har du nok innberegnet. Anonymkode: 92e18...7b8 Ts her. Hvordan skal de kalle meg inn som vitne når det er anonymt? Anonymkode: 5c5c3...e3e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaiturid Skrevet 19. mai #31 Del Skrevet 19. mai Jadaomatte skrev (På 16.5.2024 den 18.55): Er du fra Valdres?😆 Ær nåk i frå vællers 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #32 Del Skrevet 19. mai kaiturid skrev (7 minutter siden): Ær nåk i frå vællers 😂 Nei jeg er ikke det, jeg er bare veldig bekymret. Anonymkode: 5c5c3...e3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #33 Del Skrevet 19. mai Passe feig som ikke tørr å stå frem når du skal melde til Barnevernet. Anonymkode: 1ae74...31e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaiturid Skrevet 19. mai #34 Del Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Nei jeg er ikke det, jeg er bare veldig bekymret. Anonymkode: 5c5c3...e3e Jeg meldte nabokjerringa til BV med FULLT NAVN. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ToveM Skrevet 19. mai #35 Del Skrevet 19. mai Jobbet i posten i over 40 år, og de siste stempel vi har fått står det kun "posten Norge" på. Hvis det utgis spesielle frimerker til en plass, får disse plassene sikkert egne stempel. Finnes jo ikke fler postkontor igjen i landet. Kun 5 i Oslo og 1 på Svalbard. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 19. mai #36 Del Skrevet 19. mai Dessverre er det nå engang slik at selv om du melder fra anonymt så vil ofte den du melder inn ha en mistanke om hvem som har meldt inn ut fra tidspunkt, detaljer som blir kjent eller generell paranoia/kontrollbehov av relasjoner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #37 Del Skrevet 19. mai Snublefot62 skrev (3 timer siden): Dessverre er det nå engang slik at selv om du melder fra anonymt så vil ofte den du melder inn ha en mistanke om hvem som har meldt inn ut fra tidspunkt, detaljer som blir kjent eller generell paranoia/kontrollbehov av relasjoner. Jeg forstår hva du mener, men det blir da bare antagelser og mistenksomhet om hvem som har meldt inn. Anonymkode: 5c5c3...e3e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charlotte0 Skrevet 19. mai #38 Del Skrevet 19. mai Jadaomatte skrev (På 16.5.2024 den 18.55): Er du fra Valdres?😆 🤣🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charlotte0 Skrevet 19. mai #39 Del Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (På 16.5.2024 den 20.40): Brevet er allerede sendt. Alvorlighetsgraden vil jeg ikke gå så veldig inn på her, men handler ikke om mishandling. Anonymkode: 5c5c3...e3e Det er nok sånn at bv tar anonyme bekymringsmeldinger mindre alvorlig enn om du leverer digitalt. Dessverre er det fortsatt mange som sender falske bekymringsmeldinger. Om du leverer digitalt med bankID kan du også velge å være anonym, men da kan du bli "avslørt" hvis det blir rettsak og du blir innkalt som vitne. Jeg ville vurdert å sende melding digitalt om du er veldig bekymret, evt ringe til bv og drøfte saken. De kan gi deg råd om hva du bør gjøre. Det går raskere med tanke på barnet som du vil hjelpe. ❤ Hvorfor er du så opptatt av å være anonym forresten? Er du redd for disse du melder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #40 Del Skrevet 19. mai charlotte0 skrev (1 minutt siden): Det er nok sånn at bv tar anonyme bekymringsmeldinger mindre alvorlig enn om du leverer digitalt. Dessverre er det fortsatt mange som sender falske bekymringsmeldinger. Om du leverer digitalt med bankID kan du også velge å være anonym, men da kan du bli "avslørt" hvis det blir rettsak og du blir innkalt som vitne. Jeg ville vurdert å sende melding digitalt om du er veldig bekymret, evt ringe til bv og drøfte saken. De kan gi deg råd om hva du bør gjøre. Det går raskere med tanke på barnet som du vil hjelpe. ❤ Hvorfor er du så opptatt av å være anonym forresten? Er du redd for disse du melder? Ja det er derfor jeg valgte å være anonym fordi de det gjelder er i stand til å gjøre hva som helst og de siste jeg ønsker på døra mi. Anonymkode: 5c5c3...e3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå