AnonymBruker Skrevet 16. mai #1 Del Skrevet 16. mai Med denne varmen som er meldt i morgen, velger dere å gå med bunad eller en lettere kjole ? Anonymkode: 07f30...704 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #2 Del Skrevet 16. mai Mener du Oslo? Her i Kirkenes blir det fire grader og regn. Så bunad blir nok for kaldt. Anonymkode: 8b97f...79b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #3 Del Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mener du Oslo? Her i Kirkenes blir det fire grader og regn. Så bunad blir nok for kaldt. Anonymkode: 8b97f...79b Det har alltid vært soleklare grunner til å ikke flytte oppi nord. Været er en av dem. Må være passe begredelig å se på 17.mai været ellers i landet😅 Anonymkode: 2786a...28e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #4 Del Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Det har alltid vært soleklare grunner til å ikke flytte oppi nord. Været er en av dem. Må være passe begredelig å se på 17.mai været ellers i landet😅 Anonymkode: 2786a...28e Det er jo perfekt sånn været er i Tromsø i alle fall (bare det ikke bli varmere). Er kjipt når det er alt for varmt på 17. mai med masse folk og man ikke får brukt bunaden. Været var en av mine grunner til å flytte til nord. Så jeg skal ha på meg bunad. Anonymkode: e95cd...93d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #5 Del Skrevet 16. mai Jeg bor i Bodø, det er meldt over 20 her. Akkurat nå er det 19. Jeg lar bunaden henge i morgen, orker ikke den i varmen. Bunad er jo gull i nord, nettopp fordi det er et varmt plagg. Kan ikke huske å ikke bruke den pga temperatur før 🤷♀️ Anonymkode: 593fb...866 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #6 Del Skrevet 16. mai Vurderer å ha den på meg selv om det er meldt ganske varmt til her å være. Bor i Møre og Romsdal. Anonymkode: b33a7...974 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #7 Del Skrevet 16. mai Ja, starter hvertfall med bunad. Så får man heller se om man skifter utover dagen 😅 Anonymkode: 8bf41...043 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #8 Del Skrevet 16. mai Meldt 27 grader her, men blir nok bunad. Anonymkode: e5ef7...db9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #9 Del Skrevet 16. mai Bunad i 25 grader? Fysj, nei. Anonymkode: ae124...99c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss91 Skrevet 16. mai #10 Del Skrevet 16. mai Alltid bunad på 17.mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #11 Del Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mener du Oslo? Her i Kirkenes blir det fire grader og regn. Så bunad blir nok for kaldt. Anonymkode: 8b97f...79b Jeg skjønner i og for seg svaret ditt, men i avisen står det at absolutt hele landet, med unntak av (noen steder i) Finnmark får kjempevarmt vær, så du kunne jo vært litt mer fleksibel og generøs, du også. Dere er jo ikke så mange oppi der, så noen svært få tusen får dårlig vær, millioner/majoriteten får rekordvær. Til HI: Jeg bor rett syd for Oslo og dropper bunad. Tar på pen sommerkjole jeg har for fine anledninger (konfirmasjon, 17.mai) og sløyfe, og planlegger verandafrokost og -lunsj før vi drar på hytta på Hvaler, griller og er resten av pinsen der. Bunad er helt utelukket. Anonymkode: a5d97...d13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #12 Del Skrevet 16. mai Jeg har bestemt meg for lett sommerkjole. Var 27 grader her i dag. Bunaden får henge til et annet år. Anonymkode: d0815...5b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sententia Skrevet 16. mai #13 Del Skrevet 16. mai Hastedro til senteret i dag og kjøpte meg ny kjole 🤣 Orker ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #14 Del Skrevet 16. mai Starter med bunad i Stavanger til barnetoget og så bytter jeg nok til en lettere kjole til folketoget. Er ikke så ille på morgenen, verre utpå dagen når varmen har satt seg. Anonymkode: 29386...93e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #15 Del Skrevet 16. mai Stavanger Ja bunaden på hvert år. Rett hjem på med shortsen etter barnetoget👌 Anonymkode: 99fdc...927 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #16 Del Skrevet 16. mai Hakke bunad, så den er grei! Anonymkode: 61266...caa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #17 Del Skrevet 16. mai Det skal bli omtrent likt i morgen som de siste dagene, altså varmt! Vi skal se borgertoget kl 13, og da kommer det til å være alt for varmt for bunad. Det er ikke aktuelt å ta frem bunaden bare for å spise frokost. Anonymkode: 004ed...59f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå