AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #21 Del Skrevet 18. mai 2024 13 minutter siden, AnonymBruker said: Så ikke denne. Nei, han skilte seg ut fra menn jeg vanligvis dater med at han ikke er klassisk pen, men han så trivelig og oppegående ut. Selv går jeg for å være klassisk pen, så skal man følge overfladisk pjatt siktet jeg nedover på skalaen med han. Og det var han som superliket og tok masse initiativ, da forventer jeg at han er en normal voksen og ikke ghoster etterpå. Nå er han slettet og får aldri en ny sjans med meg! Anonymkode: e3fc6...d45 Jeg GARANTERER deg at denne fyren er ettertraktet, det er mer eller mindre bombesikkert. Ikke at det har noe å si, men slike menn er det mange andre som skal ha og. Anonymkode: fe771...c79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #22 Del Skrevet 18. mai 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg GARANTERER deg at denne fyren er ettertraktet, det er mer eller mindre bombesikkert. Ikke at det har noe å si, men slike menn er det mange andre som skal ha og. Anonymkode: fe771...c79 Ja vel. På samme måte som mange menn vil ha meg, jeg får utrolig mye meldinger både på sosiale medier og ellers. Men jeg har respekt for andre og jeg hadde aldri lagt masse energi i en mann og bedt han ut og så ghostet, sånn orker jeg ikke holde på da jeg ikke er 15 år. Det du prøver å si er at denne mannen er en player, ikke attraktiv. Storebroren min er dritkjekk og hadde virkelig damer kastet etter han, husker han også forholdt seg til en dame av gangen frem til han ble gift. Mindre attraktive folk kan være playere/useriøse, og attraktive folk kan være seriøse. Det handler om modenhet, ikke utseende. Anonymkode: e3fc6...d45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #23 Del Skrevet 18. mai 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg GARANTERER deg at denne fyren er ettertraktet, det er mer eller mindre bombesikkert. Ikke at det har noe å si, men slike menn er det mange andre som skal ha og. Anonymkode: fe771...c79 Ingenting er bombesikker, det er idioti å påstå. Aldri påstå uten å i det hele tatt se fyren. Anonymkode: 8bfb8...da9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #24 Del Skrevet 18. mai 2024 6 minutter siden, AnonymBruker said: Ingenting er bombesikker, det er idioti å påstå. Aldri påstå uten å i det hele tatt se fyren. Anonymkode: 8bfb8...da9 Tja ganske så sikkert er det i det minste. Generelt så tror nesten alle damer at akkurat de mennene de vil ha på datingapper er de enestående om å ville ha. Samtidig så vet vi jo at det er en ganske liten andel av mennene på datingapper som ALLE vil ha. Dette betyr absolutt ikke at disse mennene er drittsekker. Men det er selvsagt mye vanskeligere å få en bit av sånne menn enn alle andre menn. Sånn er jo livet. Anonymkode: fe771...c79 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #25 Del Skrevet 18. mai 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Tja ganske så sikkert er det i det minste. Generelt så tror nesten alle damer at akkurat de mennene de vil ha på datingapper er de enestående om å ville ha. Samtidig så vet vi jo at det er en ganske liten andel av mennene på datingapper som ALLE vil ha. Dette betyr absolutt ikke at disse mennene er drittsekker. Men det er selvsagt mye vanskeligere å få en bit av sånne menn enn alle andre menn. Sånn er jo livet. Anonymkode: fe771...c79 Vennene mine ble overrasket da de så bilder fordi han ikke er en kjekkas, som de vet jeg liker. Han er litt eldre enn meg, var opptatt av helse og andre sunne aktiviteter og hadde et glimt i øye, derfor gikk jeg litt ut av den faste boksen og likte han tilbake. Men du får bare tro hva du vil, kan jo ikke sende bilde av han her uansett 😅 Og nå er han uansett fjernet så spiller ingen rolle lenger. Og jeg er uenig med deg, fordi jeg er en attraktiv dame mange menn vil ha (skriver dette kun fordi du nevner tema) og likevel ber jeg som nevnt ikke ut menn og legger energi i dem bare for å ghoste. Jeg vet jeg har alternativer og kan ha en ny date hver dag om jeg vil, men så har man noe som heter modenhet og moralsk kompass som stopper en. Men tydeligvis er du ganske umoden selv som ikke ser at det er merkelig å legge mye tid i en kvinne bare for å ghoste henne. Anonymkode: e3fc6...d45 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #26 Del Skrevet 18. mai 2024 10 minutter siden, AnonymBruker said: Men tydeligvis er du ganske umoden selv som ikke ser at det er merkelig å legge mye tid i en kvinne bare for å ghoste henne. Jeg sier ikke at det er greit å ghoste. Det skjer hele tida, men det er jo dumt. Samtidig må du jo ikke legge så mye i at du melder med fremmede menn du har sett bilde av på Internett. Mine bemerkninger er av generell karakter, ikke kun myntet til deg. Men jeg gjentar: 1) Nesten alle kvinner sier at de ikke liker de samme mennene på datingsider. 2) Det er en veldig liten andel av mennene på datingsider som damene vil ha. Dette går selvsagt ikke opp, og grunnen er naturligvis at alle liker menn som mange andre liker. Enkelt og greit. Og etterspurte menn er vanskeligere å få seriøse forhold med enn andre menn, fordi de har så mange tilbud. Ikke fordi de er slemme, de skylder deg jo ingenting. Anonymkode: fe771...c79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #27 Del Skrevet 18. mai 2024 5 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg sier ikke at det er greit å ghoste. Det skjer hele tida, men det er jo dumt. Samtidig må du jo ikke legge så mye i at du melder med fremmede menn du har sett bilde av på Internett. Mine bemerkninger er av generell karakter, ikke kun myntet til deg. Men jeg gjentar: 1) Nesten alle kvinner sier at de ikke liker de samme mennene på datingsider. 2) Det er en veldig liten andel av mennene på datingsider som damene vil ha. Dette går selvsagt ikke opp, og grunnen er naturligvis at alle liker menn som mange andre liker. Enkelt og greit. Og etterspurte menn er vanskeligere å få seriøse forhold med enn andre menn, fordi de har så mange tilbud. Ikke fordi de er slemme, de skylder deg jo ingenting. Anonymkode: fe771...c79 Jeg la ikke mye i meldingene, jeg ble irritert fordi han var veldig engasjert og ba meg holde av dager, bare for å ghoste. Og fordi jeg er en kvinne av ord holder jeg av dager. Nå skal jeg selvsagt fylle de med andre planer. Jeg ser poenget ditt, men nå sier jeg jo at jeg faktisk pleier å matche med kjekke menn. Så hadde ikke hatt noe problem med å innrømme at dette også var en kjekkas, men det var det ikke. Selvsagt sjarmerende, ellers ville jeg ikke likt han. Men er jo en grunn for at vennene mine ble overrasket over at jeg sveipet han til høyre. Bollekinn, litt skjev i ansiktet, høye viker ++. Får vel begynne å gå tilbake til kjekkasene om resultatet uansett er det samme 😅 Anonymkode: e3fc6...d45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #28 Del Skrevet 18. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tja ganske så sikkert er det i det minste. Generelt så tror nesten alle damer at akkurat de mennene de vil ha på datingapper er de enestående om å ville ha. Samtidig så vet vi jo at det er en ganske liten andel av mennene på datingapper som ALLE vil ha. Dette betyr absolutt ikke at disse mennene er drittsekker. Men det er selvsagt mye vanskeligere å få en bit av sånne menn enn alle andre menn. Sånn er jo livet. Anonymkode: fe771...c79 Ts går etter andre type menn til vanlig sier hun, han her var for henne å gå ned i kriterier. Det er et argument imot. Har ikke sett en mann alle vil ha siden ungdomskolen. Attraksjonsnivået du ser for deg er oppskrytt. Anonymkode: 8bfb8...da9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå