AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #1 Del Skrevet 16. mai 2024 Så jeg er av dem dem som setter pris på at menn ikke er veldig pågående på tinder, da jeg syns det er et rødt flagg at menn jeg ikke har møtt før krever min fulle oppmerksomhet ved å bli smått aggressive når jeg ikke svarer innen et par timer osv. Så jeg lurer på om enkelte menn kanskje tester damer for å se om de også er slik? Nå har jeg skrevet med en som sendte meldinger i passe tempo og det var behagelig, kanskje 2 meldinger i døgnet. Men så ba han meg ut, og venter 3 døgn etterpå med å lese svaret mitt. Ok det. Men - så skrev han igjen «hvilke dag skal jeg ta deg ut å spise da?😀» jeg svarte samme dag etter 5-6 timer elns, og nå er det 4 dager siden og ikke svar enda. Tipper han svarer til slutt. Dette plager meg som nevnt ikke sånn egentlig, føler som jeg begynte med at man ikke kan forvente mye av fremmede. Men grunnet erfaringer plager dette meg likevel. For har møtt 3 slike menn som startet med å sende jevnlig på tinder og så begynte å bruke flere dager på meldinger der inne og alle 3 begynte jeg å date seriøst med tiden, og alle 3 hadde store issues med forpliktelse, sviktet meg gjentatte ganger og prøvde såkalt lovebombing for å prøve å manipulere meg tilbake når jeg endte relasjonen. Trekker jeg forhastede slutninger om at denne fyren er av samme ulla fordi han følger samme mønster som de begynte med? Anonymkode: e3fc6...d45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #2 Del Skrevet 16. mai 2024 Tipper han har flere damer han roterer på. Anonymkode: e4083...e17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #3 Del Skrevet 16. mai 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Tipper han har flere damer han roterer på. Anonymkode: e4083...e17 Mye mulig. Og det er jo helt innafor og normalt på tinder når man ikke har møttes. Likevel tenker jeg litt sånn meh, merker interessen faller. Selv får jeg ekstremt mye meldinger der, men snakker bare med en av gangen for orker ikke forholde meg til fler av gangen. Burde jeg bare fjerne han? Anonymkode: e3fc6...d45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #4 Del Skrevet 16. mai 2024 Kan noen gi innspill på om jeg bør fjerne han eller ikke? Han sender kanskje melding om denne daten snart så vil isåfall fjerne før det slik at det ikke blir dumt Anonymkode: e3fc6...d45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #5 Del Skrevet 16. mai 2024 Både menn og kvinner på Tinder er slammet av dating/single folk. Anonymkode: 611a4...9ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #6 Del Skrevet 16. mai 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Både menn og kvinner på Tinder er slammet av dating/single folk. Anonymkode: 611a4...9ee Med slammet, mener du nedrent? For det er jeg også, men jeg klarer likevel å ta et standpunkt. Verdt å merke at det var denne mannen som superliket meg og har vært pådriver, så troor ikke jeg har gått over egen liga. Men prøver å sette et klokkeslett for når jeg skal slette han uten at det virker som at jeg er ghosteren Anonymkode: e3fc6...d45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #7 Del Skrevet 16. mai 2024 Siden damer er kresne har du og sikkert 100 andre damer sveipet ja til samme mannen. Så ja han kjører ny dame hver kveld dropp han. Anonymkode: 76e8b...824 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silviana Skrevet 16. mai 2024 #8 Del Skrevet 16. mai 2024 Uansett om det er for å teste eller ikke, så er det ikke hyggelig å bli satt på vent i flere dager. Det er ok at det kan gå en dag, folk lever travle liv, men når det går flere dager så ville jeg tenkt at dette ikke var så viktig for han. Og hvis det er for å teste deg, så er jo det litt barnslig måte å gå frem på, mener nå jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #9 Del Skrevet 16. mai 2024 9 minutter siden, Silviana said: Uansett om det er for å teste eller ikke, så er det ikke hyggelig å bli satt på vent i flere dager. Det er ok at det kan gå en dag, folk lever travle liv, men når det går flere dager så ville jeg tenkt at dette ikke var så viktig for han. Og hvis det er for å teste deg, så er jo det litt barnslig måte å gå frem på, mener nå jeg. Takk for svar 😊 Da sletter jeg han i morgen! Anonymkode: e3fc6...d45 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #10 Del Skrevet 18. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 16.5.2024 den 15.00): Så jeg er av dem dem som setter pris på at menn ikke er veldig pågående på tinder, da jeg syns det er et rødt flagg at menn jeg ikke har møtt før krever min fulle oppmerksomhet ved å bli smått aggressive når jeg ikke svarer innen et par timer osv. Så jeg lurer på om enkelte menn kanskje tester damer for å se om de også er slik? Nå har jeg skrevet med en som sendte meldinger i passe tempo og det var behagelig, kanskje 2 meldinger i døgnet. Men så ba han meg ut, og venter 3 døgn etterpå med å lese svaret mitt. Ok det. Men - så skrev han igjen «hvilke dag skal jeg ta deg ut å spise da?😀» jeg svarte samme dag etter 5-6 timer elns, og nå er det 4 dager siden og ikke svar enda. Tipper han svarer til slutt. Dette plager meg som nevnt ikke sånn egentlig, føler som jeg begynte med at man ikke kan forvente mye av fremmede. Men grunnet erfaringer plager dette meg likevel. For har møtt 3 slike menn som startet med å sende jevnlig på tinder og så begynte å bruke flere dager på meldinger der inne og alle 3 begynte jeg å date seriøst med tiden, og alle 3 hadde store issues med forpliktelse, sviktet meg gjentatte ganger og prøvde såkalt lovebombing for å prøve å manipulere meg tilbake når jeg endte relasjonen. Trekker jeg forhastede slutninger om at denne fyren er av samme ulla fordi han følger samme mønster som de begynte med? Anonymkode: e3fc6...d45 Vil ikke nødvendigvis si tester, i alle fall ikke bevisst. Men man merker jo om noen er skudd på eller av. Om jeg blir oppfattet som desperat fordi jeg er interessert i deg, da er det jo bare jeg som er på av oss. Den bryteren slås da av veldig raskt. For ja, det finnes andre alternativer. Virker som han har mistet interessen. Jeg er også litt forundret over at mange ønsker å prate så mye på Tinder før man møtes første gang. Hva finner man egentlig ut av gjennom disse meldingene? Selv fra mennesker vi kjenner godt, kan meldinger feiltolkes Anonymkode: 49472...ac4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #11 Del Skrevet 18. mai 2024 En mann som er interessert bruker ikke dager på å svare. De svarer som regel innen 2 timer Anonymkode: 85106...333 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #12 Del Skrevet 18. mai 2024 Spiller aldri noe spill. Er jeg interessert så kan jeg bli intens, gidder ikke late som jeg er noen annen enn jeg er, og takler hun ikke en mann som er på og gir henne mye oppmerksomhet, så er hun uansett ikke noe for meg. Jeg og kjæresten har skrevet god morgen og nattamelding hver dag siden vi matchet for 2år siden, og kontakt gjennom dagen, utenom når vi møtes åpenbart. Og slik liker jeg det. Skjønner meg ikke på de som synes slikt er masete, men er da bra folk er forskjellige Anonymkode: f5bfa...d1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #13 Del Skrevet 18. mai 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: En mann som er interessert bruker ikke dager på å svare. De svarer som regel innen 2 timer Anonymkode: 85106...333 Enig med deg. Derfor forstår jeg ikke hvorfor han superliket og var veldig gira på å få spikret daten. Dating hadde vært lettere hvis man kunne slutte å gi masse oppmerksomhet til de man ikke er interessert i å bli kjent med. Hvordan skal man navigere dating da? Anonymkode: e3fc6...d45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #14 Del Skrevet 18. mai 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Spiller aldri noe spill. Er jeg interessert så kan jeg bli intens, gidder ikke late som jeg er noen annen enn jeg er, og takler hun ikke en mann som er på og gir henne mye oppmerksomhet, så er hun uansett ikke noe for meg. Jeg og kjæresten har skrevet god morgen og nattamelding hver dag siden vi matchet for 2år siden, og kontakt gjennom dagen, utenom når vi møtes åpenbart. Og slik liker jeg det. Skjønner meg ikke på de som synes slikt er masete, men er da bra folk er forskjellige Anonymkode: f5bfa...d1b Jeg liker mye oppmerksomhet, men ikke menn som blir aggressive når jeg ikke svarer innen et par timer fordi det er hektisk på jobb. Det er min måte å luke ut kontrollerende og kanskje farlige menn på. Men han som nå har bedt meg ut og gått under jorden har jeg mistet interessen for siden jeg skrev HI, må være en mellomting mellom intens og helt kald. Anonymkode: e3fc6...d45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #15 Del Skrevet 18. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 17.5.2024 den 0.08): Kan noen gi innspill på om jeg bør fjerne han eller ikke? Han sender kanskje melding om denne daten snart så vil isåfall fjerne før det slik at det ikke blir dumt Anonymkode: e3fc6...d45 Ikke svar å det har gått flere dager ? Slett Anonymkode: a86ac...5be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #16 Del Skrevet 18. mai 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Ikke svar å det har gått flere dager ? Slett Anonymkode: a86ac...5be Jepp, og enda verre er det han som har bedt meg holde av ditt og datt og kom med en liste forslag til daten, bare for å ghoste etter jeg var oppmuntrende tilbake og sa jeg kan holde av. Ikke bare skal jeg slette han men hele appen, har skjedd før også. Gir mening at de forsvinner om jeg er pådriveren, men ikke omvendt. Anonymkode: e3fc6...d45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 18. mai 2024 #17 Del Skrevet 18. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 16.5.2024 den 17.00): Så jeg er av dem dem som setter pris på at menn ikke er veldig pågående på tinder, da jeg syns det er et rødt flagg at menn jeg ikke har møtt før krever min fulle oppmerksomhet ved å bli smått aggressive når jeg ikke svarer innen et par timer osv. Så jeg lurer på om enkelte menn kanskje tester damer for å se om de også er slik? Nå har jeg skrevet med en som sendte meldinger i passe tempo og det var behagelig, kanskje 2 meldinger i døgnet. Men så ba han meg ut, og venter 3 døgn etterpå med å lese svaret mitt. Ok det. Men - så skrev han igjen «hvilke dag skal jeg ta deg ut å spise da?😀» jeg svarte samme dag etter 5-6 timer elns, og nå er det 4 dager siden og ikke svar enda. Tipper han svarer til slutt. Dette plager meg som nevnt ikke sånn egentlig, føler som jeg begynte med at man ikke kan forvente mye av fremmede. Men grunnet erfaringer plager dette meg likevel. For har møtt 3 slike menn som startet med å sende jevnlig på tinder og så begynte å bruke flere dager på meldinger der inne og alle 3 begynte jeg å date seriøst med tiden, og alle 3 hadde store issues med forpliktelse, sviktet meg gjentatte ganger og prøvde såkalt lovebombing for å prøve å manipulere meg tilbake når jeg endte relasjonen. Trekker jeg forhastede slutninger om at denne fyren er av samme ulla fordi han følger samme mønster som de begynte med? Anonymkode: e3fc6...d45 Dette hadde jeg blitt sprø av, og dette hadde jeg ikke giddet rett og slett... Virker som de er litt sånn 'tenk om det dukker opp noe bedre i mellomtida'? Så da er de ikke interessert nok tenker jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #18 Del Skrevet 18. mai 2024 On 5/17/2024 at 12:26 AM, AnonymBruker said: Siden damer er kresne har du og sikkert 100 andre damer sveipet ja til samme mannen. Så ja han kjører ny dame hver kveld dropp han. Anonymkode: 76e8b...824 Så ikke denne. Nei, han skilte seg ut fra menn jeg vanligvis dater med at han ikke er klassisk pen, men han så trivelig og oppegående ut. Selv går jeg for å være klassisk pen, så skal man følge overfladisk pjatt siktet jeg nedover på skalaen med han. Og det var han som superliket og tok masse initiativ, da forventer jeg at han er en normal voksen og ikke ghoster etterpå. Nå er han slettet og får aldri en ny sjans med meg! Anonymkode: e3fc6...d45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #19 Del Skrevet 18. mai 2024 2 minutter siden, Irak said: Dette hadde jeg blitt sprø av, og dette hadde jeg ikke giddet rett og slett... Virker som de er litt sånn 'tenk om det dukker opp noe bedre i mellomtida'? Så da er de ikke interessert nok tenker jeg da... Tenker jeg og, føler meg lettet nå som han er fjernet så slipper jeg å tenke mer på dette 😅 Anonymkode: e3fc6...d45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 18. mai 2024 #20 Del Skrevet 18. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tenker jeg og, føler meg lettet nå som han er fjernet så slipper jeg å tenke mer på dette 😅 Anonymkode: e3fc6...d45 Good for U 🥳🥳🥳. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå