Honey Dew Skrevet 16. mai 2024 #61 Del Skrevet 16. mai 2024 bvp skrev (6 minutter siden): De brukte amerikanske kameraer og film også. Jeg snakker om skuespillere. Slutt å kveruler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #62 Del Skrevet 16. mai 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Livet mitt er helt utmerket, takk. Men det virker som du kunne trenge litt hjelp. Anonymkode: ce2ba...4e4 Takk for omtanken, men jeg har det også bra. Anonymkode: 69e2e...eca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 16. mai 2024 #63 Del Skrevet 16. mai 2024 (endret) AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Med den logikken er alle som ble født i Norge 1940-45 egentlig ikke norske, men barn av nazi-tyskland. Mangt og mye kan sies «pr.definisjon» når du drar det så langt. Men så er det ikke å undres over egentlig, når metafysikk lugger i tankebanene. Anonymkode: dc620...fa8 Da er moren min tyskerunge, selv om hun ble født av erkenorske foreldre. Fysj og fysj. Hun ble døpt av en norsk prest i en norsk kirke, men disse to siste er vel ikke godtatt det heller. Nå må dagens woke-barn vokse opp og slutte å bli krenket over fortiden. I stedet for å spre konspirasjonsteoriene sine til kreti og pleti, bør de danne en liten krenkeklubb, slik at alle som blir krenket over historien kan samle seg og føle seg ekstra krenket. Da har de hvertfall hverandre mens vi voksne rister oppgitt på hodet og ler 😄 Endret 16. mai 2024 av Honey Dew Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bvp Skrevet 16. mai 2024 #64 Del Skrevet 16. mai 2024 Honey Dew skrev (3 minutter siden): Jeg snakker om skuespillere. Slutt å kveruler. Skal det være norsk så får det være norsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #65 Del Skrevet 16. mai 2024 Jeg synes det er verre at folk drikker seg dritings på 17. mai 🇳🇴med barna som tilskuere 🤓 Anonymkode: 0dccf...1b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bvp Skrevet 16. mai 2024 #66 Del Skrevet 16. mai 2024 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg synes det er verre at folk drikker seg dritings på 17. mai 🇳🇴med barna som tilskuere 🤓 Anonymkode: 0dccf...1b4 Til og med med ytenlandsk brennevin i mange tilfeller. Endret 16. mai 2024 av bvp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #67 Del Skrevet 16. mai 2024 Honey Dew skrev (9 minutter siden): Da er moren min tyskerunge, selv om hun ble født av erkenorske foreldre. Fysj og fysj. Hun ble døpt av en norsk prest i en norsk kirke, men disse to siste er vel ikke godtatt det heller. Nå må dagens woke-barn vokse opp og slutte å bli krenket over fortiden. I stedet for å spre konspirasjonsteoriene sine til kreti og pleti, bør de danne en liten krenkeklubb, slik at alle som blir krenket over historien kan samle seg og føle seg ekstra krenket. Da har de hvertfall hverandre mens vi voksne rister oppgitt på hodet og ler 😄 Moren din er jo norsk selv om hun ble født på tysk jord. Slapp av, det er ingen som er krenket her. Du er blant venner. Anonymkode: 69e2e...eca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå