AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #41 Del Skrevet 16. mai 2024 Fordi jeg ikke feirer. Anonymkode: 2683c...a99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #42 Del Skrevet 16. mai 2024 Nattogdag skrev (4 minutter siden): ….og jeg tar meg tid, men selvfølgelig ikke der og da. Det duger helt fint dagene etter, også Men personen jeg siterer skriver spesifikt at den tar seg tid igjenom hele dagen, og poengterer at den ikke samler opp til slutten, men svarer fortløpende... Anonymkode: 9e1a0...964 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #43 Del Skrevet 16. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ikke at jeg er så veldig aktiv på FB, men synes det er hyggelig å sende hilsen til venner og bekjente som har bursdag (og det er jo stas å få hilsener på egen dag :)) Men jeg stusser over, og irriterer meg litt over at folk ikke kan svare med et enkelt «Takk» eller noe slikt, i stedet for å bare bruke trykke på «liker». Selvfølgelig «liker» alle å få hilsen! Synes det er litt slapt, dette «liker»-fenomenet. Noen som er enige? Anonymkode: 5479d...376 Jeg takker hver enkelt som gratulerer på Facebook. Tar litt tid, men den tiden har jeg 😉 Anonymkode: 2c4eb...f27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #44 Del Skrevet 16. mai 2024 Jeg synes det er skikkelig koselig med melding på bursdagen min på FB. Mulig jeg er heldig, men 80% av de som skriver en hilsen et mye mer personlige enn bare "Gratulerer" - de fleste skriver en hyggelig og relativt lang hilsen.. Jeg tar meg hvert år tid til å skrive tilbake til hver enkelt. Lengden på mitt svar kommer litt an på hilsenen ☺️ Ingen copy and paste her, jeg får rundt 300 pluss/minus hilsener - så det går gjerne en dag og tre før jeg er gjennom alt Jeg er ikke spesielt flink å sende hilsener selv, så er like overrasket hvert år over at såpass mange "gidder"å sende meg en hilsen. Jeg koser meg med å svare og sender vedkommende en varm tanke og gleder meg over at de har tenkt på meg 🌸 Anonymkode: 611a4...3e1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #45 Del Skrevet 16. mai 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ikke at jeg er så veldig aktiv på FB, men synes det er hyggelig å sende hilsen til venner og bekjente som har bursdag (og det er jo stas å få hilsener på egen dag :)) Men jeg stusser over, og irriterer meg litt over at folk ikke kan svare med et enkelt «Takk» eller noe slikt, i stedet for å bare bruke trykke på «liker». Selvfølgelig «liker» alle å få hilsen! Synes det er litt slapt, dette «liker»-fenomenet. Noen som er enige? Anonymkode: 5479d...376 Får mange hilsener og trykker 👍🏼 eller ❤️ på de. Legger alltid ut en status der jeg takker for alle hilsener. Anonymkode: ec7c0...5e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #46 Del Skrevet 16. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ikke at jeg er så veldig aktiv på FB, men synes det er hyggelig å sende hilsen til venner og bekjente som har bursdag (og det er jo stas å få hilsener på egen dag :)) Men jeg stusser over, og irriterer meg litt over at folk ikke kan svare med et enkelt «Takk» eller noe slikt, i stedet for å bare bruke trykke på «liker». Selvfølgelig «liker» alle å få hilsen! Synes det er litt slapt, dette «liker»-fenomenet. Noen som er enige? Anonymkode: 5479d...376 Fordi den irriterende kanalen lar meg ikke se alle meldinger uten å henge seg opp. Har slått av bursdagen min. Så slipper å takke. I år fikk jeg 0 meldinger på fb. En på messenger og en meld på tlf Anonymkode: 5a231...0f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #47 Del Skrevet 16. mai 2024 For en problemstilling…. Anonymkode: 44099...42f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #48 Del Skrevet 16. mai 2024 Lurer på hva dere som svarer alle vil tenke når dere dør. Regnskapet sier at du har brukt 8600 døgn på toalettet. 62000 døgn på kvinneguiden Og 1400 døgn på å svare på bursdagshilsner på Facebook Anonymkode: af181...6bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #49 Del Skrevet 16. mai 2024 Bruker virkelig folk Face ennå? Trodde det gikk av moten da jeg sluttet å bruke, rundt 2016 eller noe. Synes bare gamlinger er der nå. Til temaet. Jeg kunne få hilsninger fra 700 stk. Hadde 4000 «venner». Satt oppe og skrev personlig takk til alle sammen. Dere andre er jo bare late. Anonymkode: 0fc2d...a29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nattogdag Skrevet 16. mai 2024 #50 Del Skrevet 16. mai 2024 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Lurer på hva dere som svarer alle vil tenke når dere dør. Regnskapet sier at du har brukt 8600 døgn på toalettet. 62000 døgn på kvinneguiden Og 1400 døgn på å svare på bursdagshilsner på Facebook Anonymkode: af181...6bf Er fortsatt litt usikker på det der med liv etter døden, men hvis det viser seg å være sant så kommer jeg sikkert til å minnes de 8600 døgnene med laptop på do mens jeg svarer på bursdagshilsener på FB. Liker multitasking, og ja, har håndspriten rett ved Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 16. mai 2024 #51 Del Skrevet 16. mai 2024 Jeg takker ALLTID for bursdag-hilsninger på Facebook 😊 Det kalles for normal høflighet 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 16. mai 2024 #52 Del Skrevet 16. mai 2024 Mardina skrev (1 minutt siden): Jeg takker ALLTID for bursdag-hilsninger på Facebook 😊 Det kalles for normal høflighet 😊 Nei, folk har forskjellig forhold til Facebook... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 16. mai 2024 #53 Del Skrevet 16. mai 2024 Mezzosoprena skrev (Akkurat nå): Nei, folk har forskjellig forhold til Facebook... Det er fortsatt høflig å takke for bursdag-hilsen. Enten det er på Facebook eller andre steder 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 16. mai 2024 #54 Del Skrevet 16. mai 2024 Mardina skrev (1 minutt siden): Det er fortsatt høflig å takke for bursdag-hilsen. Enten det er på Facebook eller andre steder 🤔 Men man kan ikke verken forvente eller kreve at folk bruker Facebook, selv om de har en eller annen profil der... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 16. mai 2024 #55 Del Skrevet 16. mai 2024 Mezzosoprena skrev (Akkurat nå): Men man kan ikke verken forvente eller kreve at folk bruker Facebook, selv om de har en eller annen profil der... Det sa jeg da heller ikke 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 16. mai 2024 #56 Del Skrevet 16. mai 2024 Mardina skrev (Akkurat nå): Det sa jeg da heller ikke 😊 Men du mener det er uhøflig å ikke takke for bursdagshilsner man får der inne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Overaltalltid Skrevet 16. mai 2024 #57 Del Skrevet 16. mai 2024 Fikk 279 bursdagshilsener på bursdagen min. Kan ikke bruke neste 5 dagene på å svare folk trykket liker og skrev en felles melding som takk. Derimot sender man en melding eller ringer så er det noe helt annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #58 Del Skrevet 16. mai 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ikke at jeg er så veldig aktiv på FB, men synes det er hyggelig å sende hilsen til venner og bekjente som har bursdag (og det er jo stas å få hilsener på egen dag :)) Men jeg stusser over, og irriterer meg litt over at folk ikke kan svare med et enkelt «Takk» eller noe slikt, i stedet for å bare bruke trykke på «liker». Selvfølgelig «liker» alle å få hilsen! Synes det er litt slapt, dette «liker»-fenomenet. Noen som er enige? Anonymkode: 5479d...376 Hvorfor? Fordi Facebook et Facebook og bare falskt. Å få en gratulasjon på Facebook betyr ingenting. Om noen ringer, besøker, i det minste sender en melding privat, GIDDER noe liksom. Er noe annet enn en gratulasjon på face for syns skyld… Da trykker jeg liker og bruker bursdagen min med folk som er meg nære, ikke på å skrive «takk» til overflatiske bekjentskap jeg ikke har hatt noenting med å gjøre på årevis. Anonymkode: 2b00b...084 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 16. mai 2024 #59 Del Skrevet 16. mai 2024 Mezzosoprena skrev (5 minutter siden): Men du mener det er uhøflig å ikke takke for bursdagshilsner man får der inne... Det er vel fordi jeg er vokst opp med at skal vise takknemlighet om man da f.eks får en hilsen på bursdagen 😊 For meg er det normal høflighet 😊 Det er ikke verre enn det 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 16. mai 2024 #60 Del Skrevet 16. mai 2024 Mardina skrev (1 minutt siden): Det er vel fordi jeg er vokst opp med at skal vise takknemlighet om man da f.eks får en hilsen på bursdagen 😊 For meg er det normal høflighet 😊 Det er ikke verre enn det 😊 Jeg skjønner forsåvidt hva du mener, jeg er bare uenig i at det er uhøflig å ikke svare via et medie man ikke bruker... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå