AnonymBruker Skrevet 16. mai #1 Del Skrevet 16. mai Jeg har en «venninne» som stenger meg ute fra sosiale samlinger når det er flere sammen, men vil likevel treffes bare jeg og henne. Det er felles venner vi har og samme gjeng. Forstår ikke grunnen, hvorfor stenge meg ute fra alt som foregår når de er flere sammen, men ta initiativ til å treffe meg alene? Anonymkode: c01c2...7b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #2 Del Skrevet 16. mai Men hvorfor stenger resten av denne vennegjengen det ute da? Det er kanskje der årsaken ligger? Anonymkode: c3771...e19 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #3 Del Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men hvorfor stenger resten av denne vennegjengen det ute da? Det er kanskje der årsaken ligger? Anonymkode: c3771...e19 De andre gjør det ikke, hun gjør det. De andre inviterer meg hvis det er noe de arrangerer. Men hun gjør det ikke når det er noe hun arrangerer (som er litt oftere, hun liker å arrangere sosiale treff) Anonymkode: c01c2...7b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaarebjarne Skrevet 16. mai #4 Del Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg har en «venninne» som stenger meg ute fra sosiale samlinger når det er flere sammen, men vil likevel treffes bare jeg og henne. Det er felles venner vi har og samme gjeng. Forstår ikke grunnen, hvorfor stenge meg ute fra alt som foregår når de er flere sammen, men ta initiativ til å treffe meg alene? Anonymkode: c01c2...7b8 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): De andre gjør det ikke, hun gjør det. De andre inviterer meg hvis det er noe de arrangerer. Men hun gjør det ikke når det er noe hun arrangerer (som er litt oftere, hun liker å arrangere sosiale treff) Anonymkode: c01c2...7b8 Hvorfor spør du vilt fremmede på nettet, som ikke kjenner verken henne eller deg, i stedet for å spørre vedkommende det gjelder?! 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #5 Del Skrevet 16. mai kaarebjarne skrev (Akkurat nå): Hvorfor spør du vilt fremmede på nettet, som ikke kjenner verken henne eller deg, i stedet for å spørre vedkommende det gjelder?! Spørsmålet skulle vel teknisk sett vært formulert annerledes, jeg bare tenkte meningen kom fram likevel. Det jeg spør om er ikke egentlig om noen vet spesifikt hvorfor i akkurat denne situasjonen. Men om noen har tanker om hvorfor noen kan oppføre seg slik, har lignende erfaringer eller sånn. Og så hender det vel at man skriver innpå her for å lufte seg litt også, lufte tankene sine hos andre Anonymkode: c01c2...7b8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaarebjarne Skrevet 16. mai #6 Del Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Spørsmålet skulle vel teknisk sett vært formulert annerledes, jeg bare tenkte meningen kom fram likevel. Det jeg spør om er ikke egentlig om noen vet spesifikt hvorfor i akkurat denne situasjonen. Men om noen har tanker om hvorfor noen kan oppføre seg slik, har lignende erfaringer eller sånn. Og så hender det vel at man skriver innpå her for å lufte seg litt også, lufte tankene sine hos andre Anonymkode: c01c2...7b8 En mulighet er personlighetsforstyrrelse, men det er umulig å si uten annen kjennskap til dere eller deres relasjon. Det er vel ikke akkurat så mange tanker som luftes her heller, så det fremstod ikke som det var målet ditt med innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #7 Del Skrevet 16. mai kaarebjarne skrev (34 minutter siden): En mulighet er personlighetsforstyrrelse, men det er umulig å si uten annen kjennskap til dere eller deres relasjon. Det er vel ikke akkurat så mange tanker som luftes her heller, så det fremstod ikke som det var målet ditt med innlegget. Jeg beklager veldig altså, at mitt innlegg ikke luftet mine tanker på en adekvat måte for deg Anonymkode: c01c2...7b8 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #8 Del Skrevet 16. mai Dette høres jo kjempemerkelig ut. Ser ikke så mange andre grunner enn at hun ser på deg som konkurranse eller noe? Er det noen andre i vennegjengen du er nærme, som du kan lufte dette for? Er hun en god venninne, så tåler hun at du tar det opp og spør rett ut. Fortell at det sårer deg. Dersom hun ikke tar selvkritikk, så er hun nok ikke en du bør henge med alene heller... Anonymkode: c0451...ba7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #9 Del Skrevet 16. mai Noen ganger ønsker en ikke å blande venner. Kan bli slitsomt om venninna fra jobb eller noe plutselig skal begynne å bli innlemmet i gjengen fra ungdommen f.eks. Ikke alltid det er ok med overlapp mellom venner en har fra ulike steder. Anonymkode: f31bf...623 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaarebjarne Skrevet 16. mai #10 Del Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg beklager veldig altså, at mitt innlegg ikke luftet mine tanker på en adekvat måte for deg Anonymkode: c01c2...7b8 Oi! Stått opp med feil bein i dag? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #11 Del Skrevet 16. mai kaarebjarne skrev (28 minutter siden): Oi! Stått opp med feil bein i dag? Tror du hører tonen annerledes enn den er hvis du hører det slik. Det var ment som spøkefullt mot det du skrev om hvordan jeg luftet tankene mine. Anonymkode: c01c2...7b8 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #12 Del Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Noen ganger ønsker en ikke å blande venner. Kan bli slitsomt om venninna fra jobb eller noe plutselig skal begynne å bli innlemmet i gjengen fra ungdommen f.eks. Ikke alltid det er ok med overlapp mellom venner en har fra ulike steder. Anonymkode: f31bf...623 Ja skjønner. Men her er det samme gjeng som vi alltid har vært i sammen, bare at hun har begynt å utelukke meg (når det er hun som inviterer) Og vil likevel være med meg når det bare er oss to. Anonymkode: c01c2...7b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerkroppen Skrevet 16. mai #13 Del Skrevet 16. mai jeg ville ha spurt henne direkte om hvorfor hun ikke inviterer deg sammen med de andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #14 Del Skrevet 16. mai Kan være hun er misunnelig på deg? Eller føler hun du tar for mye plass i gruppen? Anonymkode: e491a...0f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #15 Del Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kan være hun er misunnelig på deg? Eller føler hun du tar for mye plass i gruppen? Anonymkode: e491a...0f0 Jeg sier lite da, og jeg er ikke så mye å være misunnelig på tenker jeg selv hvertfall. Men kanskje jeg tar mer plass enn jeg tror Anonymkode: c01c2...7b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #16 Del Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg beklager veldig altså, at mitt innlegg ikke luftet mine tanker på en adekvat måte for deg Anonymkode: c01c2...7b8 Oi. Om du trigges så lett så har du grunnen din der. Anonymkode: 41427...4ab 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #17 Del Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg sier lite da, og jeg er ikke så mye å være misunnelig på tenker jeg selv hvertfall. Men kanskje jeg tar mer plass enn jeg tror Anonymkode: c01c2...7b8 Jeg ble ihvertfall behandlet sånn av en «venn». Hun innrømmet selvsagt aldri grunnen selv, men fikk vite via andre at hun ikke ønsket meg med f.eks på byen fordi gutter alltid var mer interessert i meg enn i henne. Jeg merket jo når vi var ute sammen at det var sånn det var, men var så naiv at jeg aldri så for meg at det kunne være grunnen. Anonymkode: e491a...0f0 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #18 Del Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Ja skjønner. Men her er det samme gjeng som vi alltid har vært i sammen, bare at hun har begynt å utelukke meg (når det er hun som inviterer) Og vil likevel være med meg når det bare er oss to. Anonymkode: c01c2...7b8 Rart ikke resten av vennegjengen ikke reagerer på dette…. Anonymkode: bf1e5...589 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadaomatte Skrevet 16. mai #19 Del Skrevet 16. mai Arrangerer du noe selv? Er hun kanskje lei av enveisarrangementer, at det bare er hun som fikser i stand, men aldri du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #20 Del Skrevet 16. mai Jadaomatte skrev (Akkurat nå): Arrangerer du noe selv? Er hun kanskje lei av enveisarrangementer, at det bare er hun som fikser i stand, men aldri du? Ja gjør det. Og utelukker ingen. AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Rart ikke resten av vennegjengen ikke reagerer på dette…. Anonymkode: bf1e5...589 De har begynt å gjøre det, er derfor jeg vet at de har hatt sammenkomster Anonymkode: c01c2...7b8 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå