AnonymBruker Skrevet 16. mai #1 Del Skrevet 16. mai Dere som har relativt nye hus eller nylig malt listverk på husene deres: -Hvilken hvitfarge har dere valgt? -Er dere fornøyd, eller ville dere valgt en annen om dere kunne? Anonymkode: e6911...c04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #2 Del Skrevet 16. mai Jeg valgte listverk i samme farge som resten av huset. Altså ikke hvitt. Angrer ikke. Anonymkode: 85919...8cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #3 Del Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg valgte listverk i samme farge som resten av huset. Altså ikke hvitt. Angrer ikke. Anonymkode: 85919...8cf Jada, fullt klar over at det er mulig, og det er også flott, men nå ønsker vi hvitt vi da. Anonymkode: e6911...c04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #4 Del Skrevet 16. mai Flermannsbolig med skifergrå kledning. Listverk i klassisk hvit. Ganske enkelt fordi det var det som var fargen på rammene rundt vinduer. Hadde bomull tidligere, og kan ikke si jeg merker noe særlig forskjell. Anonymkode: 08950...a16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #5 Del Skrevet 16. mai Valg av hvitfarge kommer jo an på husfarge. Vi har Letthet, valgt da den passer til husfargen. Fornøyd. Anonymkode: 959f5...38c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #6 Del Skrevet 16. mai Var og valgte ut maling til hytten i dag, og vi skal ha klassisk hvit på listverk ute👍🏼😄 Anonymkode: 8d644...843 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #7 Del Skrevet 16. mai 9 hours ago, AnonymBruker said: Dere som har relativt nye hus eller nylig malt listverk på husene deres: -Hvilken hvitfarge har dere valgt? -Er dere fornøyd, eller ville dere valgt en annen om dere kunne? Anonymkode: e6911...c04 9 hours ago, AnonymBruker said: Jeg valgte listverk i samme farge som resten av huset. Altså ikke hvitt. Angrer ikke. Anonymkode: 85919...8cf 8 hours ago, AnonymBruker said: Jada, fullt klar over at det er mulig, og det er også flott, men nå ønsker vi hvitt vi da. Anonymkode: e6911...c04 🙄 Anonymkode: 85919...8cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #8 Del Skrevet 16. mai Sjekk hvilken farge vinduene har! Både vi og naboene malte hele huset hvitt. Vi malte i eggehvit, det ble veldig fint. Naboene malte i klassisk hvit, og vinduene ser gule ut… Vinduene våre (20 år gamle) er nok i bomull (både våre og naboens). Anonymkode: f7fac...9af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå