Gå til innhold

Kortermet kjole? Barnehagen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

🫣 Datteren min hadde veldig lyst til å ha på seg en kortermet kjolen i barnehagen fordi andre barn også hadde på seg det igår. 

Er det ikke litt tidlig å starte med det? Eller er det bar jeg som er kaldt av meg 😅🤣 

Anonymkode: 6d3e5...7de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor i landet bor du? Her er det over 20 grader og strålende sol, så både 2-åringen og 4-åringen har gått med kjoler med bare armer denne uken. Tyn cardigan over på morgningen kanskje

Anonymkode: 5531d...491

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs vel hvor i landet du bor... Her jeg bor er det meldt over 20 grader og stekende sol i dag 🌞

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flere barn hadde det da jeg leverte i dag. Min hadde kortermet body med genser utenpå + en tynn bukse. Du kan jo bare ta en liten jakke eller genser utenpå kjolen om morningen og kanskje en sykkelshorts under? Så kan barnet kle av jakke/genser når det blir varmere utover dagen :) Her i Oslo er det iallfall varmt nok for kortermet kjole utover dagen nå.

Anonymkode: f41dd...311

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var barn i kortermet kjoler, shorts og t-skjorter i barnehagen jeg gikk forbi i går, så det er nok ikke for tidlig. Men kommer an på hvor dere bor da.

Anonymkode: 97a37...936

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde gått helt fint her i Bergen 🌞

Anonymkode: f8877...88d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjekk temperaturen ute, her hadde vi 26 grader i går :D 

Anonymkode: 6f393...753

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her står det nå 21 pluss i skyggen. Blir for varmt da for barn som er i bevegelse å ha på seg langermet genser og bukse da.

Så når jeg jobbet i bhg var det ofte noen foreldre som syntes det var for tidlig å sende med shorts og t-skjorte. Vi måtte kle av ungene hvis de ikke skulle få heteslag der de løp rundt å lekte. Så endte da med at enkelte løp rundt i bare body eller truse

Anonymkode: 11f4a...566

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

🫣 Datteren min hadde veldig lyst til å ha på seg en kortermet kjolen i barnehagen fordi andre barn også hadde på seg det igår. 

Er det ikke litt tidlig å starte med det? Eller er det bar jeg som er kaldt av meg 😅🤣 

Anonymkode: 6d3e5...7de

Her er det sol og 25 grader, og absolutt ikke for varmt. Mange som går med det her i barnehagen. 

Anonymkode: 735ff...2b9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min jente gikk i kortermet kjole i dag, mens 2-åringen hadde t-shirt og shorts. Bor i Bergen.

Anonymkode: edeee...b4a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sendt med barnet det denne uka. Utenom på mandag, men da hadde de bytta klær til kjole uten armer.

Anonymkode: e1027...fa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Trondheim har det vært 22-25 grader hele uka så i vår barnehage er vannlekene tatt frem og alle barna går i shorts og t-skjorte🥰 jeg har levert i shorts og t-skjorte med en genser over fra morgenen av mens det fortsatt er litt kjølig i lufta :) 

Anonymkode: 64d4b...15f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt 24 grader og sol, noe mer enn kortermet er nesten slemt. 

Anonymkode: a08b2...09a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...