AnonymBruker Skrevet 16. mai #1 Del Skrevet 16. mai 🫣 Datteren min hadde veldig lyst til å ha på seg en kortermet kjolen i barnehagen fordi andre barn også hadde på seg det igår. Er det ikke litt tidlig å starte med det? Eller er det bar jeg som er kaldt av meg 😅🤣 Anonymkode: 6d3e5...7de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #2 Del Skrevet 16. mai Hvor i landet bor du? Her er det over 20 grader og strålende sol, så både 2-åringen og 4-åringen har gått med kjoler med bare armer denne uken. Tyn cardigan over på morgningen kanskje Anonymkode: 5531d...491 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariam Skrevet 16. mai #3 Del Skrevet 16. mai Det spørs vel hvor i landet du bor... Her jeg bor er det meldt over 20 grader og stekende sol i dag 🌞 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #4 Del Skrevet 16. mai Så flere barn hadde det da jeg leverte i dag. Min hadde kortermet body med genser utenpå + en tynn bukse. Du kan jo bare ta en liten jakke eller genser utenpå kjolen om morningen og kanskje en sykkelshorts under? Så kan barnet kle av jakke/genser når det blir varmere utover dagen Her i Oslo er det iallfall varmt nok for kortermet kjole utover dagen nå. Anonymkode: f41dd...311 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #5 Del Skrevet 16. mai Det var barn i kortermet kjoler, shorts og t-skjorter i barnehagen jeg gikk forbi i går, så det er nok ikke for tidlig. Men kommer an på hvor dere bor da. Anonymkode: 97a37...936 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #6 Del Skrevet 16. mai Det hadde gått helt fint her i Bergen 🌞 Anonymkode: f8877...88d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #7 Del Skrevet 16. mai Sjekk temperaturen ute, her hadde vi 26 grader i går Anonymkode: 6f393...753 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #8 Del Skrevet 16. mai Her står det nå 21 pluss i skyggen. Blir for varmt da for barn som er i bevegelse å ha på seg langermet genser og bukse da. Så når jeg jobbet i bhg var det ofte noen foreldre som syntes det var for tidlig å sende med shorts og t-skjorte. Vi måtte kle av ungene hvis de ikke skulle få heteslag der de løp rundt å lekte. Så endte da med at enkelte løp rundt i bare body eller truse Anonymkode: 11f4a...566 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #9 Del Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): 🫣 Datteren min hadde veldig lyst til å ha på seg en kortermet kjolen i barnehagen fordi andre barn også hadde på seg det igår. Er det ikke litt tidlig å starte med det? Eller er det bar jeg som er kaldt av meg 😅🤣 Anonymkode: 6d3e5...7de Her er det sol og 25 grader, og absolutt ikke for varmt. Mange som går med det her i barnehagen. Anonymkode: 735ff...2b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #10 Del Skrevet 16. mai Min jente gikk i kortermet kjole i dag, mens 2-åringen hadde t-shirt og shorts. Bor i Bergen. Anonymkode: edeee...b4a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #11 Del Skrevet 16. mai Jeg har sendt med barnet det denne uka. Utenom på mandag, men da hadde de bytta klær til kjole uten armer. Anonymkode: e1027...fa4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #12 Del Skrevet 16. mai I Trondheim har det vært 22-25 grader hele uka så i vår barnehage er vannlekene tatt frem og alle barna går i shorts og t-skjorte🥰 jeg har levert i shorts og t-skjorte med en genser over fra morgenen av mens det fortsatt er litt kjølig i lufta Anonymkode: 64d4b...15f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #13 Del Skrevet 16. mai Vi har hatt 24 grader og sol, noe mer enn kortermet er nesten slemt. Anonymkode: a08b2...09a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå