Million Skrevet 16. mai 2024 #41 Del Skrevet 16. mai 2024 "Ikke før han sier han vil ha et forhold med deg"...? Og det har du tenkt å TRO PÅ? Herregud, jente, skjønn såpass at en mann som ser på kvinner som forbruksmateriell slik han åpenbart gjør, sannsynligvis har brukt alle løgner i boka for å få seg et ligg eller få seg sex med en ny kvinne. Han vil gjøre det samme med deg. Dette er IKKE en mann du kan tro et ord av hva som kommer ut av munnen hans. Jeg ville droppet hele forbindelsen og aldri snakket med han igjen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #42 Del Skrevet 16. mai 2024 Spurte du, eller hadde han en liste? Mitt inntrykk er at menn legger på noe voldsomt. De tror kanskje selv de har ligget med mange, men de er bare utrolig dårlig til å beregne, pluss at de elsker å skryte. Anonymkode: 30b07...749 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 16. mai 2024 #43 Del Skrevet 16. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Spurte du, eller hadde han en liste? Mitt inntrykk er at menn legger på noe voldsomt. De tror kanskje selv de har ligget med mange, men de er bare utrolig dårlig til å beregne, pluss at de elsker å skryte. Anonymkode: 30b07...749 TS skriver at hvordan hun fant det ut er en "industrihemmelighet", og vil ikke røpe det tidligere i tråden. Kanskje hun fant "den lille svarte boka" 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 16. mai 2024 #44 Del Skrevet 16. mai 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hei, Flørter med en (ellers) tilsynelatende fun 44-åring. Han er litt fuckboy og har ligget med over 500 kvinner (ikke spør meg hvordan jeg fant ut av det...) Det gjør at det vrenger seg litt i meg, det samme gjør denne livsstilen som har vart hele hans voksne liv. Uten evne til å innlede et ordentlig forhold? Jeg har ikke tenkt til å ligge med mannen før han sier at han vil ha et seriøst forhold med meg, men det hadde vært interessant å høre hva andre tenker. Hadde dere blitt disgusted av det samme? Meget aktiv på tinder og vil knulle det meste mellom 25-50. En del av meg vil kaste opp, en annen del vet inderlig godt at fuckboys bare ønsker kjærlighet de også. Anonymkode: 7d3aa...1e5 Hadde aldri stolt på at han hadde klart å holde seg til en / være trofast i et forhold. Hadde definitivt vært dealbreaker da jeg hadde følt meg som nr 501 i rekka og at jeg ble hans neste tømmestasjon 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva00 Skrevet 16. mai 2024 #45 Del Skrevet 16. mai 2024 500 stk? Da hadde jeg stått over. Tenker han har et såpass «forvridd» syn på oss kvinner og en del av han må være såpass ødelagt, tenker da både på selvrespekten, respekt for kvinner generellt men ikke minst hvordan han forvalter sine følelser. Om det hadde vært 30, 40, 50 stk på et voksen liv, men 500 er i en egen skala. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
no shame Skrevet 16. mai 2024 #46 Del Skrevet 16. mai 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hei, Flørter med en (ellers) tilsynelatende fun 44-åring. Han er litt fuckboy og har ligget med over 500 kvinner (ikke spør meg hvordan jeg fant ut av det...) Det gjør at det vrenger seg litt i meg, det samme gjør denne livsstilen som har vart hele hans voksne liv. Uten evne til å innlede et ordentlig forhold? Jeg har ikke tenkt til å ligge med mannen før han sier at han vil ha et seriøst forhold med meg, men det hadde vært interessant å høre hva andre tenker. Hadde dere blitt disgusted av det samme? Meget aktiv på tinder og vil knulle det meste mellom 25-50. En del av meg vil kaste opp, en annen del vet inderlig godt at fuckboys bare ønsker kjærlighet de også. Anonymkode: 7d3aa...1e5 Har han brukt kondom da? Ellers hadde det vært verdens største NO GO! Ellers er livsstil ikke alltid lett å snu på, men heller ikke umulig 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #47 Del Skrevet 16. mai 2024 123entotre123 skrev (20 minutter siden): Bla bla bla. Hadde du skrevet sånn om en dame som hadde hatt sex med 500 menn? Nei.. Hadde du akseptert det? Nei... Regner med du er mann selv. Ingen kvinne burde ta på seg det å "redde" en sånn mann. Er "relasjonsskadet" jeg også og jeg holder meg LANGT unna menn. Det er heller ingen kvinnes ansvar å redde eller akseptere det. Det er ikke sånn at "fuckboys" elsker mer enn andre, tvert imot, vet de hva det å elske er? Nei, dette var tåpelig lesing. Kjempe naivt og glorifiserende. Dette spesielt: "Slike menn som meg og ham har problemer med å stole på noen og elske noen, men når vi først gjør det finner du ikke mer lojal mann. Han elsker deg virkelig, så her har du en mann for livet. Ikke sår ham, for det vil ødelegge ham fullstendig." sa han da. Jeg hadde ledd HØYT om en mann sa det der til meg. Det er pisspreik. Livet er ikke en romantisk dramafilm og menn er overhodet ikke slik de er på film. Ja jeg hadde antatt at det lå psykiske issues bak ar en kvinne hadde hatt sex med 500+ også, og finner det rart at folk ikke forstår at det samme er tilfellet for menn. Det er ikke vanskelig å oppdage akkurat, dersom man snakker med slike mennesker om sin familie og oppvekst. Den er oftest så lite kul at det er enormt merkelig at slike menn blir beundret av noen menn. Dette er ikke vinnere, selv om de får til noe mange menn strever med, for de har selv alvorlige utfordringer de strever med. Det er årsaker til at de har blitt slik som er alt annet enn kult. Anonymkode: c402b...f69 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spade Skrevet 16. mai 2024 #48 Del Skrevet 16. mai 2024 Oiiii og du skrev litt😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callisto83 Skrevet 16. mai 2024 #49 Del Skrevet 16. mai 2024 Det er sannsynligvis en stor prosent av de andre 500 kvinnene, som ventet med å ligge med han til det var seriøst. Så der har du svaret mitt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #50 Del Skrevet 16. mai 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Så hvor går grensen da? Legger merke til at mange her i det ene øyeblikket forteller at det er uinteressant hvor mange en ny kjæreste har ligget med, i det neste øyeblikket forteller de at dette er for mange. Anonymkode: 76d30...c56 Det er ganske stor forskjell mellom det å ha ett relativt normalt antall partnere og det å ha 500+... Å knulle 2-3 nye partnere hver eneste måned i 24 år, da handler det ikke om antall partnere, men holdning til sex. Spesielt når man har så godt telling på det at tilogmed en flørt kan finne ut antallet... AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hei, Flørter med en (ellers) tilsynelatende fun 44-åring. Han er litt fuckboy og har ligget med over 500 kvinner (ikke spør meg hvordan jeg fant ut av det...) Det gjør at det vrenger seg litt i meg, det samme gjør denne livsstilen som har vart hele hans voksne liv. Uten evne til å innlede et ordentlig forhold? Jeg har ikke tenkt til å ligge med mannen før han sier at han vil ha et seriøst forhold med meg, men det hadde vært interessant å høre hva andre tenker. Hadde dere blitt disgusted av det samme? Meget aktiv på tinder og vil knulle det meste mellom 25-50. En del av meg vil kaste opp, en annen del vet inderlig godt at fuckboys bare ønsker kjærlighet de også. Anonymkode: 7d3aa...1e5 Jeg gidder ikke engang gå på en eneste date engang med en mann som er meget aktiv på tinder for å knulle alt mellom himmel og jord. Du skriver du ikke vil ligge med han før han sier han vil være seriøs, samtidig som du også skriver at han er meget aktiv og knuller omtrent hva som helst, i nåtid... Hvor mange flere kan han knulle mens dere flørter før han sier han vil være seriøs med deg? Hvor lenge mener du han bør holde seg unna andre for å være seriøs med deg? Anonymkode: efb99...804 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #51 Del Skrevet 16. mai 2024 Jeg syns verken menn eller kvinner blir ekle av mange sexpartnere. Men jeg hadde jo visst at han åpenbart aldri vil slå seg til ro da han nærmer seg 50 og kun vil pule rundt. Så hadde selvsagt ikke satset på han om jeg ønsket noe seriøst. Er han barnløs og aldri har hatt en langvarig relasjoner det enda verre, da har han ingen aning om hvordan sunne og oppegående forhold fungerer. Anonymkode: f3ee7...79d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #52 Del Skrevet 16. mai 2024 123entotre123 skrev (2 minutter siden): Det er ikke det samme tilfellet for menn. Hadde alle menn fått velge blant de kvinnene de ville så hadde ingen vært gift. De seksuelle driftene til menn er større enn noe annet, er vel ikke noe som topper det. Det er en grunn til at mange menn beundrer "fuckboys", fordi de så gjerne ville gjort det samme selv. Finnes unntak, men det er gjerne menn som uansett ikke er interessert i sex, er lite maskuline og har andre issues. Dette er en feilantagelse fra menn som gjerne skulle ha vært så populær blant kvinner og hatt sex med mange flere kvinner. Så ja, menn som ikke har opplevd å være attraktiv for kvinner (for uforpliktende sex) tror at disse menn har det fantastisk. Det er gjerne tilfellet en stund også, når man er ung og opptatt av andre menns beundring, men etter flere år med dette er resultatet heller "Lei!" og "Kvalm av meg selv.", eventuelt "Kvalm av kvinner.". Hvilket ikke er noe stas. Å ha problemer med å knytte nære relasjoner er et problem, ikke bare stas og gøy. Å være relasjonsskadet er ikke noe artig, det er ensomt og vondt, og mye uforpliktende sex blir over tid ikke noe som klarer å lappe på den indre ensomhetsfølelsen. Fuckboys har gjerne ikke bare en drøm om å finne kvinnen, den ene, som de klarer å slå seg ned med, men blir vanvittig knyttet og lojal når/om de finner den kvinnen, fordi de endelig fant en de klarer å være ekte mot. Det er så unikt for slike at å gifte seg ikke er uønsket, men noe som blir svært viktig. Du får knapt en mer lojal mann enn en slik, om han først faller skikkelig, men problemene som førte til den livsstilen i utgangspunktet følger også med. Slike har som regel opplevd traumer under oppvekst som sitter dypt i dem. Det er derfor de ble relasjonsskadet. Dette er ikke konger av menn! Menn med god og stabil oppvekst velger ikke det livet, og dem som misunner slike er dem som også strever med relasjoner, fordi de selv ikke har kvinnetekke, og tror alt vondt løses ved å ha det. Anonymkode: c402b...f69 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #53 Del Skrevet 16. mai 2024 Du ber om kjønnsvorter om du ligger med det der. Ikke kan man teste for det og han er nok heller ikke åpen om at han har vært smittet. Hvis du i tillegg legger til hva denne fyren sliter med som har hatt behov for å ligge med så mange mennesker så høres han ut som et vandrende rødt flagg selv om han er "fun". At en har ligget så med så mange er nasty, det er ikke slutshaming heller det er bare ekkelt, kvinne eller mann, 500 på sengestolpen er ikke noe å skryte av. Anonymkode: 300e2...740 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #54 Del Skrevet 16. mai 2024 Hadde ikke passet meg og mine verdier. Har selv hatt kun 2 sexpartnere og er 46 år. Nå er jeg gift da,så uaktuelt uansett. Anonymkode: d08d5...ec9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #55 Del Skrevet 16. mai 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Du ber om kjønnsvorter om du ligger med det der. Ikke kan man teste for det og han er nok heller ikke åpen om at han har vært smittet. Hvis du i tillegg legger til hva denne fyren sliter med som har hatt behov for å ligge med så mange mennesker så høres han ut som et vandrende rødt flagg selv om han er "fun". At en har ligget så med så mange er nasty, det er ikke slutshaming heller det er bare ekkelt, kvinne eller mann, 500 på sengestolpen er ikke noe å skryte av. Anonymkode: 300e2...740 Enig i mye du skriver, men som en liten digresjon så fikk bestevenninnen min kjønnsvorter av han som tok jomfrudommen hennes, hun er nå voksen med kun 3 partnere og har hatt gjentatte utbrudd hun skammer seg over. Ville bare nevne det for liker ikke helt hvordan skam blir påført på den måten at det går utover «uskyldige». Anonymkode: f3ee7...79d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #56 Del Skrevet 16. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Enig i mye du skriver, men som en liten digresjon så fikk bestevenninnen min kjønnsvorter av han som tok jomfrudommen hennes, hun er nå voksen med kun 3 partnere og har hatt gjentatte utbrudd hun skammer seg over. Ville bare nevne det for liker ikke helt hvordan skam blir påført på den måten at det går utover «uskyldige». Anonymkode: f3ee7...79d Hun er ikke alene om å ha vært uheldig. Har kun hatt 2 partnere selv og er snart 45. Problemet er jo når vi som ikke er løsslupne inngår forhold med de som ligger rundt. Men slikt tenker man ikke på når man er ung. Anonymkode: 300e2...740 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 16. mai 2024 #57 Del Skrevet 16. mai 2024 Det blir ett bestemt nei fra meg. Ser for meg at han ikke klarer å være trofast i ett forhold. Det er nok spenningen og søket etter nytt liggemateriale som er livet hans. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #58 Del Skrevet 16. mai 2024 10 minutter siden, AnonymBruker said: Hun er ikke alene om å ha vært uheldig. Har kun hatt 2 partnere selv og er snart 45. Problemet er jo når vi som ikke er løsslupne inngår forhold med de som ligger rundt. Men slikt tenker man ikke på når man er ung. Anonymkode: 300e2...740 Det er sant. Men han som tok jomfrudommen har 16 med bare et par partnere han og, så kan liksom skje hvem som helst. Anonymkode: f3ee7...79d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thanos Skrevet 16. mai 2024 #59 Del Skrevet 16. mai 2024 At man i det hele tatt vurderer å forsøke et seriøst forhold med en slik fyr, er for meg en gåte! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 16. mai 2024 #60 Del Skrevet 16. mai 2024 Lurer på hvordan han er som person.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå