AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #101 Del Skrevet 18. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 16.5.2024 den 0.24): Hei, Flørter med en (ellers) tilsynelatende fun 44-åring. Han er litt fuckboy og har ligget med over 500 kvinner (ikke spør meg hvordan jeg fant ut av det...) Det gjør at det vrenger seg litt i meg, det samme gjør denne livsstilen som har vart hele hans voksne liv. Uten evne til å innlede et ordentlig forhold? Jeg har ikke tenkt til å ligge med mannen før han sier at han vil ha et seriøst forhold med meg, men det hadde vært interessant å høre hva andre tenker. Hadde dere blitt disgusted av det samme? Meget aktiv på tinder og vil knulle det meste mellom 25-50. En del av meg vil kaste opp, en annen del vet inderlig godt at fuckboys bare ønsker kjærlighet de også. Anonymkode: 7d3aa...1e5 Kjente noen for flere år siden, han er 44 idag. Fortalte han hadde sluttet å holde tellinga da han kom til omtrent 150 damer han hadde knullet med. Antakeligvis samme fyr? Og ja, veldig oppmerksomhetskrevende fyr, som var ekstremt ekstrovert og sosial. Jeg lette og prøvde, men klarte aldri å komme inn på han. Viste seg at det ikke var noe å komme inn på - en meget shallow fyr med begrensede sjelsevner. Anonymkode: fdd61...5ab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #102 Del Skrevet 18. mai 2024 Hvordan klarer en person å finne så mange seksuelle partnere? Jeg hadde ikke klart å ligge med 500 damer hvis jeg prøvde engang. Anonymkode: 7ae5c...90c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #103 Del Skrevet 18. mai 2024 Hmm tror dere alle damene er lurt og han er en Don Juan som lurer uskyldige piker eller finnes det Fuck girls også som har hatt litt flere partnere enn de vil innrømme ? Hvis en mann blir sammen med en tidligere sex arbeider er det også forkastelig ? (Eksempelvis Stormy Daniels i nors versjon da) Anonymkode: 924f1...31f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #104 Del Skrevet 18. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvordan klarer en person å finne så mange seksuelle partnere? Jeg hadde ikke klart å ligge med 500 damer hvis jeg prøvde engang. Anonymkode: 7ae5c...90c Hvis du er reaktiv aktiv og ikke i forhold blir det ca 1,5 i måneden fra han var 16, litt mye men det er sikkert litt færre(Men nok bare en antagelse) Helst sikkert noen måneder med mye mer om det blir ONS på både fredag og lørdag er måneds kvoten allerede fylt opp på 1 uke Anonymkode: 924f1...31f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #105 Del Skrevet 18. mai 2024 Antallet i seg selv er jo en ting, men at folk holder tellinga og kringkaster det, er jo pinlig. Han er 44 år. Han har ført regnskap siden hsn debuterte seksuelt 🙈 på en måte som gjør at folk vet det 🙈 hvorfor vil han folk skal vire der, hvorfor bryr man seg.. Bare hvorfor 🙈 hsn må være ekstremt dårlig i senga siden ingen vil ligge med han mer en 1 gang Han er nok en 🙉 Anonymkode: 167ab...8fd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #106 Del Skrevet 18. mai 2024 Eh ja! Anonymkode: 5ddd6...700 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hailly Skrevet 18. mai 2024 #107 Del Skrevet 18. mai 2024 Jeg kjenner en sånn mann. Over 50 år. Han kunne fortelle at det dessverre hadde gått sport å "erobre", antagelig på bakgrunn av mobbing. Det var ikke så godt å pule, men veldig godt å vinne henne over. Pen mann, men ufattelig usikker på seg selv. Han vil sikkert ha kjærlighet, men det sies jo at man må elske seg selv først. Han her hater seg selv. Det er synd i de som ikke kan elske. Men jeg vil ikke være sammen med noen som misbruker seg selv slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #108 Del Skrevet 18. mai 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Kvinner på KG pleier vel i 99% av tilfellene si at antall ligg ikke har noe å si og at det kun er fortid, så de fleste her synes vel det er greit....eller? Hmm, eller kanskje folk har en grense alikevel.. Anonymkode: 1aa5f...193 Jeg bryr meg fint lite antall, men dersom noen har så høyt antall så handler det om så mye mer... Med så høyt antall så har man noen issues eller noen dårlige holdninger... Jeg har heller ikke noe problem med en mann som tar seg noen øl i ny og ne, jeg aksepterer alkohol. Men jeg vil ikke være sammen med en som er konstant drita... Jeg godtar en mann som gamer en del, men jeg må ikke godta at han ganer 24/7 bare fordi jeg aksepterer gaming... Anonymkode: efb99...804 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #109 Del Skrevet 18. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kjente noen for flere år siden, han er 44 idag. Fortalte han hadde sluttet å holde tellinga da han kom til omtrent 150 damer han hadde knullet med. Antakeligvis samme fyr? Og ja, veldig oppmerksomhetskrevende fyr, som var ekstremt ekstrovert og sosial. Jeg lette og prøvde, men klarte aldri å komme inn på han. Viste seg at det ikke var noe å komme inn på - en meget shallow fyr med begrensede sjelsevner. Anonymkode: fdd61...5ab Han er neppe den eneste av dem, men ikke usannsynlig at det er det 🙈 Anonymkode: 7d3aa...1e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #110 Del Skrevet 18. mai 2024 Grüner skrev (21 timer siden): 🚩 Slapp helt av, jeg lar meg ikke lure. Anonymkode: 7d3aa...1e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #111 Del Skrevet 18. mai 2024 Irak skrev (3 timer siden): For en kynisk tankegang..... Så du tror ikke på kjærligheten du da, med andre ord? Jo, men jeg tror ikke på alle som vil tjene penger. Gresset fantes før vi fant et ord på det. Mennekser har ikke funnet på kjærlighet, kjærlighetsspåk er en tydning, det trenger ikke være noen sannhet som kjærlighet selv. Om det gir mening. Det er mange kyniske mennesker i verden, bare se deg rundt. De letteste å tjene penger på er de som trenger hjelpen din og er usikkre. Anonymkode: 4411c...679 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 18. mai 2024 #112 Del Skrevet 18. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jo, men jeg tror ikke på alle som vil tjene penger. Gresset fantes før vi fant et ord på det. Mennekser har ikke funnet på kjærlighet, kjærlighetsspåk er en tydning, det trenger ikke være noen sannhet som kjærlighet selv. Om det gir mening. Det er mange kyniske mennesker i verden, bare se deg rundt. De letteste å tjene penger på er de som trenger hjelpen din og er usikkre. Anonymkode: 4411c...679 Ja det gir mening når du skriver det sånn, men det er ikke alle mennesker som bare føler kjærlighet 😉. Noen trenger å lære det....Og da kan det være lurt med noen verktøy som kan gi en liten pekepinn bare, slik at man kan bli mer bevisst på seg selv. For det er det ikke alle som er. Ganske mange faktisk etter min oppfatning.... Men ja, noe er bare rent kommersielt som Valentines Day o.l. synes jeg. Hvis man trenger en dag for å minne på hvor viktig det er å elske hverandre så er det noe galt mener jeg. For andre trenger den påminnelsen....Så det kan være ulikt. Hva er det du mener som er mest for å bare tjene penger på da? For kjærlighet kan ikke kjøpes tenker jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #113 Del Skrevet 18. mai 2024 Om man har mulighet å ligge med damer ved ønske hvorfor skulle man gidde å være sammen og commit’e til noen da? Er jo ikke fordi menn ikke klarer å binde seg. Det er fordi fordelene med å binde seg er ikke stor nok. Anonymkode: 53936...dd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tebrok Skrevet 18. mai 2024 #114 Del Skrevet 18. mai 2024 On 5/16/2024 at 8:20 AM, AnonymBruker said: Men i hans tilfelle er det som å gå fra å kjøre i 110km/t på motorveien til full stopp - og det er en tøff overgang som krever at han er supermotivert. Og at du er den helt rette, som fyller alle hans behov. Ha! Jeg datet faktisk en fyr som lå på 300+ (pun intended) og etter at han ghosta meg og plutselig dukket opp med ny kjæreste var hans forklaring (senere etter at han ble singel og dukket opp igjen) akkurat det der! Altså, han kjørte på Autobhan mens jeg kom kjørende i sneglefart i akselerasjonsfeltet. Da han ble 40+ slo han seg ned og har nå to barn og virker godt gift. Han virket aldri spesielt interessert i meg når jeg ser tilbake på det, var bare ute etter sex. De han ble kjæreste med og til slutt samboer med var høyere "kaliber" enn han i form av yrkesstatus. Altså mer "kjendis" og høystatus enn det var han i et ganske snevert yrke. Jeg ville i alle fall vært veldig skeptisk til forholdet, ikke fordi det er noe galt i å ha så mange partnere men sjangsen er ganske stor for at du bare blir ett av disse tallene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 18. mai 2024 #115 Del Skrevet 18. mai 2024 Irak skrev (11 timer siden): Kjærlighet kan læres akkurat som alt annet.... Er en grunn for at det finnes en bok om temaet ulike kjærlighetsspråk. Just saying..... Folk uten evne til empati lærer ikke kjærlighet, de skjønner ikke konseptet. Kjærlighetsspråk er bullshit, o boka er skrevet av en amatør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #116 Del Skrevet 19. mai 2024 Det er kaldt skrevet men kanskje sant. Mange grunner til at folk ikke har empati(Dårlig oppvekst mistet foreldre i ung alder mangel på kjærlighet etc) Ikke lett å fikse andre folk det er jeg enig,sannsynlighet at en blir såret selv er stor. Anonymkode: 924f1...31f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #117 Del Skrevet 19. mai 2024 Hadde ikke fortsatt med ham. Og jeg hadde vært redd for hpv og annet i tillegg. Anonymkode: c6b52...e97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 19. mai 2024 #118 Del Skrevet 19. mai 2024 Andro skrev (10 timer siden): Folk uten evne til empati lærer ikke kjærlighet, de skjønner ikke konseptet. Kjærlighetsspråk er bullshit, o boka er skrevet av en amatør. Empati kan og læres.... Bare det er forståelig så er vel det det viktigste....Ikke alle ble elsket like høyt som barn, eller har den gode kjernen som vi så sårt trenger i voksen alder.... Så den kan man faktisk jobbe med selv tror jeg. Men man må jo selvfølgelig ville det da...Ha motivasjon til å ville gjøre det, ellers faller det jo på sin egen urimelighet slik jeg ser det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #119 Del Skrevet 19. mai 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg bryr meg fint lite antall, men dersom noen har så høyt antall så handler det om så mye mer... Med så høyt antall så har man noen issues eller noen dårlige holdninger... Åja, det er ikke høyt antall som er problemet med menns preferanser, men at "høyt" ikke defineres slik kvinner ønsker det? 😄 Anonymkode: d3a3a...ab8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #120 Del Skrevet 19. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Åja, det er ikke høyt antall som er problemet med menns preferanser, men at "høyt" ikke defineres slik kvinner ønsker det? 😄 Anonymkode: d3a3a...ab8 Er du uenig i at det er forskjell på 30 og 500 sexpartnere?, enn også 30 og 100 sexpartnere? Er for øvrig ikke bare kvinner som definerer hva høyt er i disse debattene. Det virker ekstremt subjektivt hva som er for mye for folk. Noen sier 10, noen sier over 15, noen sier 50, osv. Anonymkode: c6b52...e97 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå