Gå til innhold

44 åring har ligget med 500+ damer, hadde det gjort dere ukeen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Æsj nei takk, ville ikke hatt en mann som har ligget med kreti og pleti, vitner om dårlig dømmekraft og moral. Om han i tillegg selv har fortalt deg at han har ligget med 500+ gjør ikke akkurat saken bedre.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er fantastisk med mennesker om har opparbeidet seg eksepsjonell mye erfaring innenfor ett felt. Grunnen til at jeg er litt forsiktige med de som har mye seksuell erfaring er at tilfeldighetene (?) har ledet meg dit hen at de ikke så lett gir slipp på meg, de vet veldig godt hva de har funnet i meg. Uerfarne vet det ikke.

Noen som har mange partnere har det i tillegg av grunner som kan gi utfordringer i et forhold, løsninga mi her er å bli godt kjent over tid.

Men TS, mister du respekten for mannen grunnet hans erfaring med damer, foreslår jeg at du vurderer å finne noen du har respekt for, selv om jeg anser det for å være ditt problem, så gir det tross alt et bedre utgangspunkt for et stabilt forhold.

Anonymkode: cf89c...086

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hei, 

Flørter med en (ellers) tilsynelatende fun 44-åring. Han er litt fuckboy og har ligget med over 500 kvinner (ikke spør meg hvordan jeg fant ut av det...) 

Det gjør at det vrenger seg litt i meg, det samme gjør denne livsstilen som har vart hele hans voksne liv. Uten evne til å innlede et ordentlig forhold? Jeg har ikke tenkt til å ligge med mannen før han sier at han vil ha et seriøst forhold med meg, men det hadde vært interessant å høre hva andre tenker. Hadde dere blitt disgusted av det samme? Meget aktiv på tinder og vil knulle det meste mellom 25-50. 

En del av meg vil kaste opp, en annen del vet inderlig godt at fuckboys bare ønsker kjærlighet de også. 

Anonymkode: 7d3aa...1e5

Han er seg selv. Du trenger virkelig hjelp hvis du tror han er klar for et forhold (vente på med sex med deg til du er klar). Gudd løkk. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg har ikke tenkt til å ligge med mannen før han sier at han vil ha et seriøst forhold med meg.

😂🙈😬 Da bør du kontakte ham når han fyller 75.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om han hadde testa seg for alle kjønnsykdommer og kun om han allerede før alle disse hadde tatt HPV vaksinen. Jeg sier nei takk til stor kreft sjanse med å ligge med en sånn smittebombe. 

Anonymkode: edbb0...a75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min kompis (vi er kun venner) er veldig aktiv på Tinder, ligger med alt og alle, har minst 500 stk på lista. Men den gangen han var i et forhold for noen år tilbake var han helt trofast. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det er fantastisk med mennesker om har opparbeidet seg eksepsjonell mye erfaring innenfor ett felt. Grunnen til at jeg er litt forsiktige med de som har mye seksuell erfaring er at tilfeldighetene (?) har ledet meg dit hen at de ikke så lett gir slipp på meg, de vet veldig godt hva de har funnet i meg. Uerfarne vet det ikke.

Noen som har mange partnere har det i tillegg av grunner som kan gi utfordringer i et forhold, løsninga mi her er å bli godt kjent over tid.

Men TS, mister du respekten for mannen grunnet hans erfaring med damer, foreslår jeg at du vurderer å finne noen du har respekt for, selv om jeg anser det for å være ditt problem, så gir det tross alt et bedre utgangspunkt for et stabilt forhold.

Anonymkode: cf89c...086

Så alle er nødt til å like deg ellers har de dårlig dømmekraft?

Men vi må jo få ha ulike preferanser? 

Kan du skvise baller på en bestemt måte, kile pupper? Er det en slik seksuell kunst du har som du tenker noen bør vie sitt liv til, å glemme alt annet? 

Anonymkode: 4411c...679

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han er sikkert en elendig elsker siden ingen av disse damene har ønsket forhold med han. En mann som har vært i langvarige forhold er nok en mye bedre elsker. En som pløyer over 500+ har åpenbart store issues. 

Anonymkode: 8d385...13d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Han er sikkert en elendig elsker siden ingen av disse damene har ønsket forhold med han. En mann som har vært i langvarige forhold er nok en mye bedre elsker. En som pløyer over 500+ har åpenbart store issues. 

Hvordan vet du hva alle de damene har ønsket? Det er kanskje en lang liste med kvinner som har ønsket å fortsette i et forhold med fyren, men han er for travelt opptatt med å sjekke Tinder og planlegge neste ligg med en ny og er ikke interessert i forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er nok noe som gjør at han tar de valgene han tar, men det er jo usansynlig at blandt en så stor mengde som over 500 kvinner, så har ikke ei eneste ei lyst til å bli bedre kjennt med han. 

Anonymkode: 4411c...679

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis det er snakk om uforpliktende sex en gang eller to, hvorfor ikke? Men å tro at han er ute etter noe seriøst forhold og kjærlighet…? Seriøst, TS. Ligg unna, for går du inn i «forholdet» med den forventningen, så vil det ende med tårer og tenners gnissel. 

Anonymkode: 2cd14...42c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 16.5.2024 den 0.24):

Hei, 

Flørter med en (ellers) tilsynelatende fun 44-åring. Han er litt fuckboy og har ligget med over 500 kvinner (ikke spør meg hvordan jeg fant ut av det...) 

Det gjør at det vrenger seg litt i meg, det samme gjør denne livsstilen som har vart hele hans voksne liv. Uten evne til å innlede et ordentlig forhold? Jeg har ikke tenkt til å ligge med mannen før han sier at han vil ha et seriøst forhold med meg, men det hadde vært interessant å høre hva andre tenker. Hadde dere blitt disgusted av det samme? Meget aktiv på tinder og vil knulle det meste mellom 25-50. 

En del av meg vil kaste opp, en annen del vet inderlig godt at fuckboys bare ønsker kjærlighet de også. 

Fuckboys vet nøyaktig hva de skal si til damer, det er en grunn til at han har ligget med 500+ kvinner. De kan også holde ut mye lenger enn man skulle tro for å legge ned en dame, så om han venter litt så betyr det ikke at han er seriøs.

Anonymkode: f0685...fff

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

44 år og omtalt som fuckboy🫢  ser for meg han fyren i "Evig singel" han som var nærmere 50. 

Anonymkode: 87061...e26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 16.5.2024 den 14.45):

Dere som bastant avviser at fuckboys ønsker kjærlighet og å slå seg til ro skjønner tydeligvis ikke særlig av psykologi bak det å være fuckboy. Dere tror antagelig at dette er kongene av menn, fordi de relativt enkelt får tilgang på det mange menn sliter med. Tror at det er en livsstil valgt for å være kul. Forstår ikke at dette i hovedsak er menn som er så relasjonsskadet at de har lært seg diverse strategier for å slippe unna problemer/bank fra de var små gjerne, og at de strategier med å sjarmere seg ut av problemer også ofte virker godt for å sjarmere kvinner i seng. Noe som kanskje er kult ,iallefall blir ansett som kult og gir deg en viss status blant andre menn, men som også er et stort problem, fordi relasjonsskadene disse har gjør det riktig nok enkelt å være sjarmerende og kyniske nok til å hoppe til sengs med mange, men også gjør det svært vanskelig å stole tilstrekkelig på noen til å slippe masken og slippe noen innpå seg tilstrekkelig til at et forhold kan fungere. 

Fuckboys er ikke kremen av vellykkede menn, men menn med store traumer og utfordringer. Det livet er ikke så moro som menn som beundrer deres evner til å sjarmere kvinner skal ha det til. De er ofte svært ensomme og frustrert bak masken, for ja de ønsker å treffe den som de kan være seg selv med, elske og bli elsket av. Iallfall dem som ikke blir så desillusjonerte av kynisk oppførsel de selv står for og møter at de ender opp med å dømme hele menneskenaturen nord og ned. Slutter helt med å tro på at kjærlighet og lojalitet finnes. Hvilket de har en kjerne i seg for å kunne konkludere med, siden mishandling/svik/å ikke bli elsket og ivaretatt godt ofte ligger bak å bli slik. 

Men ja, det er noe naivt å skulle redde en slik mann, for han er mest sannsynlig så relasjonsskadet at det er fryktelig vanskelig for ham å stole på noen, og livet som fuckboy, med å erfare utroskap og svik gjennom det også, har antagelig ikke gjort det enklere å tro på kjærlighet og lojalitet. 

Min beste kamerat gjennom livet var notorisk fuckboy. Å treffe den kvinnen som ble hans stoppested var høyeste ønske, men han var for skadet av oppvekst til å våge å slippe kvinner inn. Til han traff kvinnen som klarte det da han var i 40 årene. Han var absolutt ikke begeistret da jeg falt for en tilsvarende mann, for han var redd for at jeg skulle bli såret, da han hadde truffet og blitt kjent med ham snudde han fullstendig. "Slike menn som meg og ham har problemer med å stole på noen og elske noen, men når vi først gjør det finner du ikke mer lojal mann. Han elsker deg virkelig, så her har du en mann for livet. Ikke sår ham, for det vil ødelegge ham fullstendig." sa han da. 

Psykopater og narssisister er selvfølgelig unntak fra dette, og notoriske, men vanlige menn som blir fuckboys er som regel relasjonsskadet, og hvor kjekt det livet kan virke for menn som beundrer dem er det et ensomt og trist liv, for det ligger som regel traumer bak den livsstilen. De traumer er store og er noe man som kjæreste til en slik må leve med også, så det er å gamble med eget hjerte og velvære å gå for slike menn. At de slår seg til ro med deg er svært tvilsomt, og gjør de det vil man få en mann som bærer på store traumer. Antall de har hatt sex med er egentlig det minste problemet. 

Ja de ønsker også å møte den store kjærligheten. Nei det er ikke enkelt å bli den kvinnen, og heller ikke særlig ideelt å bli den kvinnen, selv om slike menn elsker HØYT når de først gjør det. Dette er ikke konger, det er Jokere, med mye tung bagasje. 

Anonymkode: c402b...f69

Du har helt rett at dette er skadede menn, men det om at de elsker mer enn andre om de bare slipper noen inn er ikke noe annet enn glorifiserende bullshit.

Anonymkode: c1d94...fec

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har sjekket deg for kjønnssykdommer Ts. Du må passe deg for han der 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Tror jeg hadde sett på han som en vandrende kjønnssykdom. 

Anonymkode: 4594b...f10

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som de sier i England; "I wouldn't touch that with a ten foot pole" 

Syns det er helt sykt. Syns det er vanskelig å se for meg å skulle ligge med 50 personer, og han har skal visst ha ligget med 10 ganger så mange.. Kall meg frekk men jeg ville vært veldig bekymret for om mannen har noe kjønnssykdom med tanke på så mange seksual partnere. Og ville også vært veldig redd for høy sjanse for utroskap i et forhold til en slik mann.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen betyr noe for ham. Han er en samler, og du er bare et nummer i rekka.
Nei, han leter ikke etter kjærlighet, og kanskje vet han ikke engang hva det er.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.5.2024 den 0.24):

Hei, 

🚩

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...