Gå til innhold

Han sluttet brått å snakke til meg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Møtt en fyr tre ganger. Han har sendt utrolig masse fine meldinger, han er veldig oppmerksomhet, og etter date nr 2 følte jeg virkelig han knyttet seg litt. Det var en merkbar forskjell.

Så kom date 3, vi spiste lunsj sammen, og bare hang sammen. Han sendte melding da han hadde dratt, og senere samme kveld. Vi snakket også sammen de to påfølgende dagene. Så hørte jeg ikke noe mer. Den siste kvelden vi snakket la jeg plutselig merke til at han virket litt mindre interessert i å snakke med meg, og innså at han hadde sluttet å sende hjerter. Prøvde å tenke at jeg overtenkte. Kanskje han syntes det ble litt voldsomt.

Så gikk det en dag. Så gikk det en til. Og enda en dag. Og her sitter jeg på dag fire uten å ha hørt et kvekk. 

Jeg begynte å tenke - hva om han bare var ute etter sex? 

Men han kjøpte blomster til meg to ganger, og har virket serious.

Er ganske skuffet, og usikker på hva jeg gjorde galt. Noen vil nok påpeke at jeg også kan ta kontakt - det er riktig. Men jeg gjorde det siste gangen, og fikk følelsen av at det ble litt "masete". Ville bare gi han litt rom.

Hva gjør jeg nå?

Anonymkode: 6bad3...84d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du fortsatt interessert så sender du melding og tar det der fra. 

Personlig så mister jeg litt interessen selv når jeg merker det dabber av. Det er ingen god følelse og være den eneste som er pådriver.

Det som er helt sikkert er at du har ikke gjort noe galt, så det behøver du ikke gruble på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er ikke enig i at du skal ta kontakt, eller du kan gjøre det, men forvent et lunkent svar og føl deg enda verre. Han vet hvor du står og at du er interessert. Følg magefølelsen din. 

Anonymkode: c6c7c...b47

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
svartkatt skrev (12 minutter siden):

Har du bare venta på at han skal ta kontakt??

Nei, jeg tok kontakt siste gangen. Da følte jeg han var mer lunken på å svare, som jeg tolket som at han var opptatt/ikke ville prate. Regnet med å høre fra han når han ville, men så har det vært helt stille. 

Anonymkode: 6bad3...84d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ZarahSweet

Da hadde jeg bare gått videre. Om en mann vil ha deg jobber han med å opprettholde kontakten.

Kjipt at han bare ghoster deg, men det viser jo at han er emosjonelt umoden og ikke for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Om du er passiv så gidder ikke folk til slutt. Menn har også et behov for å oppleve at den andre er keen. Om han prøver og prøver og du bare sitter på trona og mottar blomster og hjerter så er det innafor at han går videre tenker jeg.

Anonymkode: 3ea24...000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...