Gå til innhold

OL

fluesopp

Anbefalte innlegg

eh du gjesten har du noen gått på klisterski i snøvær? :forvirret: Det har nemlig jeg og det er ekstremt hva man kan tape på å gå på dårlige ski. Motsatt og selvfølgelig, har man gode ski i forhold til konkurentene kan man tjene enormt. Har jeg selv også opplevd ;)

Men skal selvfølgelig fungere de oppå skia og..det får vi jo aldri svar på når de norske omtrent tryna pga tråe ski allerede etter 500 meter :overrasket:

Synd med Bjørgen i dag :tristbla: De andre gikk jo som forventet, må være skikkelig kjipt når det går utover et helt lag..stakkar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Endelig en ny gullmedalje til Norge. HEIA KJETIL ANDRE

:hoppe:  :hoppe:  :hoppe:  :hoppe:  :bukke:  :bukke:  :flagg:  :flagg:  :

Rettelse: en ny gullmedalje til Kjetil Andre. Selv om de spiller norges nasjonalsang under seierseremonien er det utøveren og ikke bodsted som blir premiert.

..jævla patrioter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går var en bra dag, da fikk vi jo en av hver. :-D Stafetten i dag var derimot bare trist... og det aller verste var naturligvis at Sverige slo oss. Nå er det kanskje vi som burde vurdere å gjenopprette unionen? :erter:

Endret av Virvel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rettelse: en ny gullmedalje til Kjetil Andre. Selv om de spiller norges nasjonalsang under seierseremonien er det utøveren og ikke bodsted som blir premiert.

..jævla patrioter.

:overrasket: Det var da voldsomt? Utøveren blir premiert som representant for sin nasjon...

Første gang på 40 år vi ikke tok medalje på stafetten -nedtur av dimensjoner... Men med gullet til Aamodt gikk vi hvertfall forbi Sverige på medaljestatistikken igjen, og det er som kjent det viktigste... :ler:

:hoppe: for Aamodt, Bystøl og Bjørndalen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Liss_*

Og så er det bare å sette segned og følge med på internett, om de norske gutta må spille seg inntil curling semi, eller om de går dett videre.... Spennende!

:tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det noen som så intervjuet med Inge Bråthen på nyhetene i går? Han mente at når nordmenn ikke er på pallen i en langrennsstafett, så er det ikke nødvendigvis (bare) utøverne det er noe galt med, men noe med hele apparatet rundt dem. Det er ingen tvil om at vi har menn og kvinner som er gode nok, vi har penger, vi har tradisjonen og interessen for langrenn, og ikke minst har vi de rette forholdene, så vi burde virkelig være blant de aller beste i verden. Nå er jo strengt tatt ikke en 5. plass i OL så ille, det er bare det at det har blitt så mange nedturer på en gang nå... Og vi har blitt så vant til å vinne. :icon_smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest -eline-

...og det holder jo ikke at 3 av 4 hopper godt når 4. mann hopper sinnsykt dårlig, tror ikke det hadde vært noe bedre av at Sigurd Pettersen hadde hoppa heller, han har jo ikke akkurat glitet til i dette mesterskapet så...menmen, man skal vel være glad for en bronsjemedalje og... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine:

Men - vi gir aldri opp! I dag heier vi på skiskyttergutta! Nå MÅ da vel uflaksen og udyktigheten være ferdig?????? Gull!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

...og det holder jo ikke at 3 av 4 hopper godt når 4. mann hopper sinnsykt dårlig, tror ikke det hadde vært noe bedre av at Sigurd Pettersen hadde hoppa heller, han har jo ikke akkurat glitet til i dette mesterskapet så...menmen, man skal vel være glad for en bronsjemedalje og... :)

Tror det hadde blitt ganske hipp som happ med de to ja. Synes fortsatt Stensrud burde vært med jeg, han var jo faktisk relativt i form på forhånd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig skuffende! Aller mest av Hanevold! Jeg hadde forventet at han skulle skyte fult (og ikke heller så sinnsykt treigt!!) og henge med i teten... At Frode skyter som han gjør er vel mer ventet, han satser og da går det som det pleier i litt hytt og pine... Bjørndalen imponerer jo, men det hjelper ca null... ARG!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tragiske greier dette. Jeg kjenner på skuffelsen min.. og tenker.. JEG har ikke lov til å være skuffet, som ligger hjemme på sofaen under et pledd og glor på boksen....

Tenk på hvordan utøverne må ha det.. det må jo være for jævlig!!!

Ikke minst å måtte svare på alle spørsmålene i ettertid...

Men på den andre siden.... Dette er jo jobben deres som de får VELDIG gode lønninger for.... jeg forventer faktisk bedre resultater i et vinter OL...

håper vi andre er bedre i våre jobber.... selv med brøkdeler av lønn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...