Gå til innhold

OL

fluesopp

Anbefalte innlegg

Foreløpig har jeg ikke fått sett noen ting ettersom britene ikke skjønner seg helt på dette med snø og ski og sånt, men nå er jeg gudskjelov tilbake i et land som vet å prioritere. :-D Vinter-OL slår all annen idrett for min del, i hvert fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei Norge mistet ikke den rekorden....Vi har 30 mer gull en den nermeste. Sovietunionen

de 3 Mest vinnene landene ( 1924-2002 )

1 Norge-96-94-78 ( 268 Medaljer )

2 Soviet Unionen ( 1956-1988 )-78-57-59 ( 194 medaljer (

3 United States-69-72-52 ( 193 medaljer )

Kan du fortelle meg vilket land som det er som liksom skal ha vunnet mer en oss. ? Du kan lett se at ingen appselut ingen land kan ta Norge igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -eline-

Råbra gjort av Kjersti Buaas! Jenta har jo knapt kasta krykkene før dagens komkurranse så dette er jo absolutt et av OLs store øyeblikk! :tommelsmil::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei Norge mistet ikke den rekorden....Vi har 30 mer gull en den nermeste. Sovietunionen

Du kan lett se at ingen appselut ingen land kan ta Norge igjen.

Takk for informasjonen!

Det høres betryggende ut... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tenkt å starte en sånn tråd, og så var den her allerede!

:hoppe::hoppe::hoppe: for Bystøl og Ljøkelsøy og de andre medaljevinnerne! Og :grine::grine::grine: for at jeg må på jobb hver dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg med de fleste jeg -var i skyene da Simon Ammenn vant i Salt Lake City -men det er jo litt erkstra gøy med de norske, har ingen problemer med å innrømme det...

Endret av HildeSol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -eline-
Er det noen her som gleder seg for andre lands medaljer ?

Er kjempeglad for at Sven Fischer vant i dag! Han er en kjempesympatisk fyr og fortjener absolutt å vinne sitt første individuelle OL-gull etter å ha vært med i fire OL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg blir glad på andres vegne? Selvfølgelig ikke. :ler:

Neida, det hender at utøvere fra andre land gjør såpass inntrykk på meg at jeg blir glad når de vinner også. Gode gamle Smirre for eksempel, han var jo en tvers igjennom sympatisk fyr, og det var aldri noe nederlag når han slo "våre". Jeg har også sansen for Sven Fischer, og Raphael Poiree er gift med en nordmann, så han er nesten norsk selv. :icon_smile:

Men under et mesterskap må man kunne tillate seg å være litt patriot. Det er f*** ingen som skal komme her og lære oss hvordan man går på ski. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest King James

Vel jeg håper at Norge vinner. Men vist ikke Norge vinner så holder jeg med russerene eller tyskerene og vist ingen av de vinner ja da holder jeg med svenskene...

men det jeg virkelig ikke kan fordra er alle de dumme unskyldingene som de norske reporterene kommer med når Norge ikke vinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg som heier på Sven Fischer, supert at han vant i dag. Også snakker han jo norsk da. Holder jo med Norge i nesten alt. Men håper på en finale mellom Sverige og Tsjekkia i ishockey.

:hoppe::klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Så flaks er det nesten ikke lov å ha... :ler: *sender masse bli-frisk-vibber til kombinert-laget*

Ellers så syntes jeg jo dette var en god nødløsning :ler:

Endret av HildeSol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du, det var en helt skjønn gest!!

Ikke sant? Synes de burde fått lov jeg :) Greit, de ville kanskje hatt et fortrinn i bakken, men tilsvarende bakdel i sporet... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De er jo tidligere kombinertløpere flere av dem, så de er nok ikke helt håpløse på bortoverski heller, men om de hadde hatt noe å stille opp med ovenfor Manninnen & co spørs vel... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: :hoppe:  :hoppe:

Så flaks er det nesten ikke lov å ha...  :ler:  *sender masse bli-frisk-vibber til kombinert-laget*

:overrasket:

Hva har skjedd, som dere hoppe-jubler sånn for...??

Fortell!!

Har ikke sett TV / hørt radio etter ca kl 12 i dag... :sur:

Endret av Ugla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -eline-
:overrasket:

Hva har skjedd, som dere hoppe-jubler sånn for...??

Fortell!!

Har ikke sett TV / hørt radio etter ca kl 12 i dag...  :sur:

Det var ikke så mye å hoppe for likevel... Kort sagt; Norge stilte ikke lag i lag-kombinert i dag pga sykdom. Etter første omgang ble konkurransen stoppet pga dårlig vær, og Norge fikk da beskjed om at første omgang ville bli strøket og dermed ville Norge hatt mulighet til å starte i den nye konkurransen. Nå ble dette omgjort og de hopper andre omgang i morgen. Hadde hele konkurransen blitt utsatt til i morgen så er det tvilsomt om Norge ville ha hatt mulighet til å starte lag uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke så mye å hoppe for likevel... Kort sagt; Norge stilte ikke lag i lag-kombinert i dag pga sykdom. Etter første omgang ble konkurransen stoppet pga dårlig vær, og Norge fikk da beskjed om at første omgang ville bli strøket og dermed ville Norge hatt mulighet til å starte i den nye konkurransen. Nå ble dette omgjort og de hopper andre omgang i morgen. Hadde hele konkurransen blitt utsatt til i morgen så er det tvilsomt om Norge ville ha hatt mulighet til å starte lag uansett.

Åhh, ble det sånn det ble (fikk med meg at de utsatte 15 min en gang...).

Takk for informasjon!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...