Gjest Virvel Skrevet 21. februar 2006 #81 Del Skrevet 21. februar 2006 Men sølv til Magnus Moan! Og med Petter Tande på sjetteplass også er det jo all grunn til å smile. Kjempedeilig med en sånn "revansj" etter at de måtte trekke seg fra lagkonkurransen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2006 #82 Del Skrevet 25. februar 2006 Jeg har merket at det er OL ja, for det går da INGENTING bra på tv for tiden!!!! Alt som er gøy å se blir enten forflyttet noe frem eller tilbake, eller kuttet ut helt!!! ARRRGH!!!! Sport gjør meg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meya84 Skrevet 26. februar 2006 #83 Del Skrevet 26. februar 2006 FIASKO OL jeg som hadde gleda meg sånn til OL..nå er jeg dritt lei Elendig Norge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. februar 2006 #84 Del Skrevet 26. februar 2006 Synes ikke Norge har vært såååå dårlige da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meya84 Skrevet 26. februar 2006 #85 Del Skrevet 26. februar 2006 neida, de har hatt uflaks også. Fant ut norge hadde ca 7-8 fjerdeplasser, 3 av dem sto steira for.stakkar! Men langrennsledelsen har gjort så mange tullete valg både før og under OL at jeg blir heeelt oppgitt Skal ikke si mer enn Northug :hår: At Bjørgen ble syk kan selvfølgelig ingen gjøre noe med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 26. februar 2006 #86 Del Skrevet 26. februar 2006 Det sier ganske mye om oss at vi er misfornøyd med 19 medaljer. Men det er jo veldig gøy at Sverige har gjort det så bra, jeg klarer faktisk å glede meg litt på deres vegne også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskito Skrevet 26. februar 2006 #87 Del Skrevet 26. februar 2006 Norge mistet vel litt pondus av å bare ta 2 gull, uansett mange sølv og bronse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest King James Skrevet 26. februar 2006 #88 Del Skrevet 26. februar 2006 Jeg er glad for at Norge gjorde det så dårlig. Dette er noe Norge hadde godt av. Nå får alle som tror at Norge er så gode lære seg at vi ikke er det. Det var dårlig ja. Hva så Vi er jo uansett den klart beste Vinter OL nasjonen igjenom historien så hvem bryr seg om vi gjør et dårlig OL. Forhåpendlig vis slutter folk her i Norge og si at vi har vunnet alle medaljer før det begynner, Sån går det når folk er selv gode som det Norge er. Mine favoritter vant og når det gjelder sport holder jeg aldri med Norge. Så for meg var dette et fantastisk OL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2006 #89 Del Skrevet 26. februar 2006 Norge gjorde ikke dårlig OL. Ta en titt på poengoversikten, 6 plass. Norge tok også 19 medaljer. Vi er fortsatt en av verdens beste vintersportsnasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest King James Skrevet 26. februar 2006 #90 Del Skrevet 26. februar 2006 Historisk sett er vi den beste. Men vis man slår sammen det sovijet vant og det Russland har vunnet er de foran oss. Men slår man sammen det Øst Tyskland og Vest Tyskland vant sammen med det Tyskland vant er Tyskland den klart beste nasjonen. Men Russland har da tat mest Gull. Men Tyskland mest medaljer., Gjør vi ikke det og tar alle disse som egene land. Så er Norge klart best historisk sett. Men uansett så var Tyskland det beste landet i dette OL. De vant Medaljestatestiken og nasjon poengene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2006 #91 Del Skrevet 26. februar 2006 Skjønner ikke helt hvor du vil. Sier at Norge ikke har gjort det dårlig, Norge har faktisk gjort verre OL og kommet sterkt tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest King James Skrevet 26. februar 2006 #92 Del Skrevet 26. februar 2006 Det er ikke meningen at du skal skjønne hvor jeg skal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meya84 Skrevet 26. februar 2006 #93 Del Skrevet 26. februar 2006 Men ingen gull av langrennsløperene er jo dårlig. skjønt jeg klandrer ikke dem, men en viss sørgård.. makan til arroganse ved å faktisk ikke la de som er BEST få gå.. Ellers var det moro med svenksene ja, til en viss grad, det blei litt vel mange gull på dem på slutten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 26. februar 2006 #94 Del Skrevet 26. februar 2006 Det verste av alt er at "du gamla du fria" har surra rundt i hodet mitt de siste dagene. Det skulle vært "Ja vi elsker"!! Men vi kommer tilbake håper jeg. Tenkte jeg skulle begynne å spille curling for da kan jeg bli olympisk mester jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå