fluesopp Skrevet 10. februar 2006 #1 Del Skrevet 10. februar 2006 her skal alt fra regler, doping skandaler til hvor mange medaljer vi har i forhold til sverge. håper dere bruker denne siden flittig jeg må si at skihopperen var best under åpnings sermonien tenk det var 500 pesoner!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 10. februar 2006 #2 Del Skrevet 10. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 10. februar 2006 #3 Del Skrevet 10. februar 2006 jeg må si at skihopperen var best under åpnings sermonien tenk det var 500 pesoner!!!! ← Ja, den var helt sinnsykt bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 10. februar 2006 #4 Del Skrevet 10. februar 2006 Den var kjempeflott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fluesopp Skrevet 11. februar 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 11. februar 2006 tror dere kari traa klarer det??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 11. februar 2006 #6 Del Skrevet 11. februar 2006 Hurra for Kari Traa To sølv og to bronse første dagen er jo flott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fluesopp Skrevet 11. februar 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 11. februar 2006 vi skal være fornøyd med sølv, det er vertfal en medalje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2006 #8 Del Skrevet 11. februar 2006 jeg kan lett si hvor mange medaljer vi har ifrold til sverige igjenom historien...Norge er mest vinnene i Vinter Ol.... Norge har 96 gull 91 sølv 78 bronser ( ingen land har mer medaljer en det vi har ) Sverige har bare 39 gull 30 sølv 39 bronser ( bare 7 på medalje statestiken ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 11. februar 2006 #9 Del Skrevet 11. februar 2006 En kjempe fin første dag sett med norske øyne! Fra åpningssermonien,så ble jeg kjempe imponert over skihopperen,men også av fredsdua! Flott altså! Jeg gleder meg masse til dagene fremover,endelig er OL igang! Og i morgen(i dag) er det langrenn på tapeten! Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Våken Skrevet 12. februar 2006 #10 Del Skrevet 12. februar 2006 Og da er dag nr2 igang. skulle ønske de viste mer av brettkvaliken, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fantus Skrevet 12. februar 2006 #11 Del Skrevet 12. februar 2006 Titt på NRK2, der er det brett ennå en stund til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 12. februar 2006 #12 Del Skrevet 12. februar 2006 Utrolig flott å se på snowboard-guttene har en sønn som driver med snowboard så det er noe jeg virkelig har sansen for. Tøffe gutter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 12. februar 2006 #13 Del Skrevet 12. februar 2006 Er det engang jeg skulle ønske jeg hadde norsk tv så er det under OL, men jeg får se det de sender på BBC2 jeg, i det minste viser de hopp live! *heie masse* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 12. februar 2006 #14 Del Skrevet 12. februar 2006 Gull & bronsje! Gull & bronsje! Gull & bronsje! *hoppe rundt og juble* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 12. februar 2006 #15 Del Skrevet 12. februar 2006 Ja, det fortjente Bystøl virkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 12. februar 2006 #16 Del Skrevet 12. februar 2006 :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 13. februar 2006 #17 Del Skrevet 13. februar 2006 Titt på NRK2, der er det brett ennå en stund til... ← Ergrer meg over at jeg ikke får inn NRK2.... Men betale for det, .... det må jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 13. februar 2006 #18 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Norge er mest vinnene i Vinter Ol.... Norge har 96 gull 91 sølv 78 bronser ( ingen land har mer medaljer en det vi har ) ← Men mistet vi (Norge) ikke den rekorden i går??? Mener jeg hørte det bli nevnt på TV... Endret 13. februar 2006 av Ugla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss Skrevet 13. februar 2006 #19 Del Skrevet 13. februar 2006 HURRA for NORGE!!!! I morra er det DAGEN! Marit Bjørgen stiller til start Sprint jenter og gutter!!!! Heia NORGE Jenta SMILTE igjen....på Tv i dag,det var så flott å se.Det er jenta si,krysser fingrene og håper du lykkes i morgen MARIT,det har du fortjent.Du er "beinhard" Og vi får nok en spennende TV dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fluesopp Skrevet 13. februar 2006 Forfatter #20 Del Skrevet 13. februar 2006 heregud hvor mye bra som har skjed. bronse i snowboard og seies over usa i cørling:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå