Litago Skrevet 22. februar 2002 #1 Del Skrevet 22. februar 2002 Gratulerer til oss alle og Gry spesielt med nytt forum! For de som kjenner meg så vet dere at jeg har brukt nicket Litago når jeg har svingt meg sammen med englende og Blomst når jeg har svart mer "seriøst" Ettersom Blomst allerede var tatt da jeg skulle registrere meg (gratulerer Blomst, - fint nick ) så er altså mitt nye faste nick Litago. Det var forresten en veldig god ide å få ryddet opp i alle nickene! Litago Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 22. februar 2002 #2 Del Skrevet 22. februar 2002 Det er kos å ha deg her vettu, Litago....med eller uten Blomst 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 22. februar 2002 #3 Del Skrevet 22. februar 2002 Møøøø til deg kua! Hyggelig at du stadig er med. Lenge siden sist... må komme meg på sjætten en dag... håper du har det bra!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 22. februar 2002 #4 Del Skrevet 22. februar 2002 Hei Litago! Du får satse på å sette en blomst i håret! Forresten, heter det håret på ei ku? hilsen12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 22. februar 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 22. februar 2002 Næmmen så koselige svar da! Ble helt rørt jeg... Hva håret heter på en ku?? Vel... hmmmm... må vel bli pelsen det da? Tror likevel jeg ikke setter en blomst i håret. Synes Blomst fortjener nicket sitt alene. Førstemann til mølla osv..... Litago Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 22. februar 2002 #6 Del Skrevet 22. februar 2002 hei litago koselig å se at du er her hos oss:-) *klem* og natti natt sove søtt og drømme søtt når du skal legger deg engang, hehe..... hvis ikke du har stått opp da nå klem fra 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 23. februar 2002 #7 Del Skrevet 23. februar 2002 Hei igjen Litago! Har du vært å sett øvelser i OL? Tenkte du kanskje satt klistret under bob-kjøringen, med hodet over kanten på renna. Jeg var redd du skulle bli truffet av et av skuddene til skiskytterne våre, men nå traff de jo stort sett der de skulle. Ha en fin helg hilsen og klem fra 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 24. februar 2002 Forfatter #8 Del Skrevet 24. februar 2002 Hi, hi Kris! Nei jeg har holdt meg unna kulene til skiskyterne. Men hvis du så bilder av en ku i kule-løypa så var det meg! Bikkja i bakken er nå et utslitt begrep... Har dessuten hatt det veldig travelt med å ordne blodprøver. Hmmm, denne lukter det mistenkelig av...., - kan den være russisk? Litago Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 2. mars 2002 #9 Del Skrevet 2. mars 2002 Det viktigste er jo at du fremdeles er her, da, Litago! Har nettopp kommet hjem fra studieturen min til varmere strøk, og har hatt mye å sette meg inn i her på KG nå! Sender mange gode klemmer til vår alles kjære KU! *klemmer Litago*12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå