AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #61 Del Skrevet 16. mai 2024 19 hours ago, AnonymBruker said: Du må være mann for å skrive dette. Anonymkode: 9473f...5b3 Det er nok satt litt på spissen, men det er sannhet i det. Dessverre. Anonymkode: 801ae...a27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #62 Del Skrevet 16. mai 2024 kiloijdh skrev (20 timer siden): Greia er at damer ikke kan flørte, men likevel blir flørtet med. Dermed tror damer at deres eksistens er flørting, og lærer seg å være bitch mot alle verdens menn Det er mange menn som heller ikke har peiling på flørting. Å kommentere pupper, rumpe og kropp generelt, eller kommme med div. seksuelle hentydninger, er ikke å flørte. Anonymkode: 23be8...f9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #63 Del Skrevet 16. mai 2024 20 hours ago, AnonymBruker said: Jeg kan virke overlegen rundt de jeg finner svært attraktive. Dessverre. Jeg antar at de er opptatte eller drittsekker og uansett ikke interessert i meg, iallfall ikke for annet enn engangsligg. Og jeg er selv attraktiv. De jeg finner mindre attraktive er jeg lettere sosial og åpen ovenfor. Det avhenger selvfølgelig helt av personligheten til mannen da. Personlighet har mye å si, det kommer fram allerede i førsteinntrykk. I virkeligheten da vel og merke. Anonymkode: 78fff...bea Du virker noe blåst. Hvordan er kroppsspråket ditt? Det kan godt være at du gir inntrykk av noe heelt annet mot begge de to typene menn. Anonymkode: 2a036...cf7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #64 Del Skrevet 16. mai 2024 46 minutter siden, SPOCA said: Jeg kan ta utgangspunkt i min samboer, som jeg synes er vanvittig kjekk. I starten turte jeg nesten ikke å se ham i øynene, jeg ble veldig sjenert og nesten litt utilpass. Men, heldigvis for meg så tar gjerne engasjementet over, så da han begynte å snakke politikk og samfunnsrelaterte problemstillinger på første date, glemte jeg hvordan han så ut, og vi snakket sammen i timesvis. Men, jeg merket jo at så fort vi satt ved siden av hverandre/tett på/jeg kunne se rett på ham ble jeg helt satt ut. Jeg begynte å svette og ble skikkelig nervøs. Han gav meg sommerfugler, og jeg falt rett og slett pladask første date. Skal sies at det ikke bare handler om utseendet, siden personligheten gjør noen ennå kjekkere i mine øyne, hvis jeg blir forelska. Heldigvis for meg ble min samboer veldig sjarmert og syntes jeg var veldig søt. Slik oppfører jeg meg ikke med andre menn. Det er kun min samboer som har fått meg til å føle meg sånn. Hvordan ser han ut? Hvilken kjendis ligner han på? Anonymkode: c3256...eef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 16. mai 2024 #65 Del Skrevet 16. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan ser han ut? Hvilken kjendis ligner han på? Anonymkode: c3256...eef Rødblondt hår, blå øyne, et fantastisk flott ildrødt skjegg (ikke langt, kort og velfrisert) og 180 cm høy. Har brede skuldre, litt pappamage, men ellers slank og sterk. Han sykler mye (til og fra jobb og sammen med meg), driver med dans (sammen med meg) og løfter litt vekter hjemme. Han er derfor ingen typisk muskelmann, men ser at han er i god form. Jeg synes ikke han ligner på noen kjendis, han er bare seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #66 Del Skrevet 25. mai 2024 On 5/16/2024 at 1:13 PM, SPOCA said: Rødblondt hår, blå øyne, et fantastisk flott ildrødt skjegg (ikke langt, kort og velfrisert) og 180 cm høy. Har brede skuldre, litt pappamage, men ellers slank og sterk. Han sykler mye (til og fra jobb og sammen med meg), driver med dans (sammen med meg) og løfter litt vekter hjemme. Han er derfor ingen typisk muskelmann, men ser at han er i god form. Jeg synes ikke han ligner på noen kjendis, han er bare seg selv. Høres ut som Kristoffer Hivju Anonymkode: c3256...eef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 25. mai 2024 #67 Del Skrevet 25. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Høres ut som Kristoffer Hivju Anonymkode: c3256...eef Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #68 Del Skrevet 25. mai 2024 Jeg hadde en uke der jeg smilte til alle menn ( ikke flørtete) så dem i øynene, og sa hei. Og hvis de fortalte meg noe, lyttet jeg interessert. Det var en sånn «begynn å være litt positiv, da-uke» men det var skrekkelig tidkrevende .. de sluttet aldri å prate, og jeg ble vist xl-ark, båtmotorer, droner, og gressklippere i hele nabolaget /jobben. Tror menn er vant til at vi ser ned og bort , så det blir helt merkelig når vi ikke gjør det. Jeg skilte ikke på utseendet, eller menn og kvinner.. men praten med kvinner var som før, selv om jeg endret strategi. Anonymkode: f91dc...1d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #69 Del Skrevet 25. mai 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg hadde en uke der jeg smilte til alle menn ( ikke flørtete) så dem i øynene, og sa hei. Og hvis de fortalte meg noe, lyttet jeg interessert. Det var en sånn «begynn å være litt positiv, da-uke» men det var skrekkelig tidkrevende .. de sluttet aldri å prate, og jeg ble vist xl-ark, båtmotorer, droner, og gressklippere i hele nabolaget /jobben. Tror menn er vant til at vi ser ned og bort , så det blir helt merkelig når vi ikke gjør det. Jeg skilte ikke på utseendet, eller menn og kvinner.. men praten med kvinner var som før, selv om jeg endret strategi. Anonymkode: f91dc...1d2 Det er jo veldig trist for menn om.de ikke blir sett og hørt i mennekser til menneske form. Kanskje vi legger så mye vekt på å ikke gi feil signaler at mange av oss stenger ute normal kommunikasjon også? Anonymkode: a9856...9ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #70 Del Skrevet 25. mai 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Det er jo veldig trist for menn om.de ikke blir sett og hørt i mennekser til menneske form. Kanskje vi legger så mye vekt på å ikke gi feil signaler at mange av oss stenger ute normal kommunikasjon også? Anonymkode: a9856...9ad Bingo Anonymkode: c3256...eef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå