AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #21 Del Skrevet 15. mai 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: opprinnelig var jeg ekstra hyggelig mot stygge menn men nå dropper jeg det for de har en tendens til å ødelegge livet mitt. Anonymkode: 575c5...70c Hvordan ødelegger de livet ditt? Anonymkode: c3256...eef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #22 Del Skrevet 15. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): opprinnelig var jeg ekstra hyggelig mot stygge menn men nå dropper jeg det for de har en tendens til å ødelegge livet mitt. Anonymkode: 575c5...70c Synes det er rart at menn her mener at man bare skal fortsette å ødelegge livet sitt, ødelegge psyken sin, helsen sin, bare fordi de vil føle seg bra nok. Ikke minst at hele samfunnet nærmest hater en, barnevernet blir også fryktelig innpåsliten de og. Ingenting bra med det. Provoserende. Anonymkode: 575c5...70c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kiloijdh Skrevet 15. mai 2024 #23 Del Skrevet 15. mai 2024 4 minutter siden, AnonymBruker said: opprinnelig var jeg ekstra hyggelig mot stygge menn men nå dropper jeg det for de har en tendens til å ødelegge livet mitt. Anonymkode: 575c5...70c Det er ikke "ekstra hyggelig" å tenke på noen som "stygge menn" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 15. mai 2024 #24 Del Skrevet 15. mai 2024 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jeg pleier å dra ned blusen, føre hånden over brystene mine, gjøre en sikle bevegelse med munnen og gi et lite blunk til dem jeg liker. Om jeg ikke liker mannen ser jeg bare ned i gulvet og later som han ikke eksisterer. Anonymkode: 7af72...dec 😂👍 Da var det jaggu deg jeg møtte på pizzaen i går.. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #25 Del Skrevet 15. mai 2024 kiloijdh skrev (2 minutter siden): Det er ikke "ekstra hyggelig" å tenke på noen som "stygge menn" Jaja, de som omtaler andre menn som stygge først som regel. Anonymkode: 575c5...70c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #26 Del Skrevet 15. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Og hvordan oppfører du deg mot han hvis han er uattraktiv? Anonymkode: c3256...eef Høflig, men viser ikke interesse for å bli mer kjent. Anonymkode: 78fff...bea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #27 Del Skrevet 15. mai 2024 Sammesom menn oppfører seg mot pene jenter og ikke mot stygge jenter. Pene jenter får gratis tjenester på løpende bånd. Anonymkode: 9de99...f09 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #28 Del Skrevet 15. mai 2024 Hvis han er kjekk: glemmer meg selv og stirrer mens sikkelet jobber på høygir. Anonymkode: 575c5...70c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 15. mai 2024 #29 Del Skrevet 15. mai 2024 Det kommer an på hvordan dem oppfører seg..... Kjekke menn som tror dem er Guds gave til damene er direkte avtennende.... Så dem får den versjonen av meg dem fortjener som regel, gjør ikke noe unntak selv om dem er kjekke... Snarere tvert imot...Jeg blir superstreng og mistenksom....Jeg er veldig skeptisk da. Brent meg for mange ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #30 Del Skrevet 15. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Menn de synes er kjekke er de hyggelig mote Menn de synes er stygge ser de på som verdiløse. Anonymkode: cac69...29f Hvordan si at man er en bitter mann, uten å si at man er en bitter mann. Anonymkode: 019f3...d4e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #31 Del Skrevet 15. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg kan ikke huske sist jeg var sammen med en såpass kjekk fyr at det hadde endret oppførselen min. Tror vel egentlig ikke det har skjedd siden ungdomsskolen, så det er nok ikke mangelen på kjekke menn, men heller det å bli voksen. Anonymkode: a3cfb...8c2 Dette. Var nok i ungdomstiden det å være med en kjekk fyr hadde noe påvirkning på min atferd. Anonymkode: 019f3...d4e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #32 Del Skrevet 15. mai 2024 Er ikke noen forskjell på hvordan jeg oppfører meg. Er ikke intressert uansett hvor kjekke de er. Anonymkode: abb2f...469 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #33 Del Skrevet 15. mai 2024 En mann jeg synes er attraktiv (og med det betyr ikke nødvendigvis billedskjønn, men sexy og smart på sin egen måte), blir jeg ofte litt for mye skravlete rundt. Prøver kanskje å tulle og le ekstra, få blikkontakt. Smile. Prøver å være meg selv, men by på mine beste sider, som er humor, empati, lytte til andre, og være engasjert. Med et glimt i øyet. Anonymkode: 3467c...397 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gentleman59 Skrevet 15. mai 2024 #34 Del Skrevet 15. mai 2024 1: Hvordan oppfører damer seg rundt menn de synes er kjekke: De sjekker som et minimum skattelistene, Proff, Statens Vegvesen og Kartverket. 2: Hvordan oppfører damer seg rundt menn de ikke synes er kjekke?: De overser dem og leter videre efter en kjekk mann og rykker så tilbake til 1. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #35 Del Skrevet 15. mai 2024 Klein rundt de jeg finner tiltrekkende, kommer an på dagsformen om jeg blir klumsete og virker sosialt inkompetent eller så blir jeg bare veldig unnvikende og helt stiv rundt dem. Avslappet, vennlig og likegyldig mot de jeg ikke finner tiltrekkende. Resultatet er at de jeg ikke liker tror jeg er interessert og de jeg liker tror jeg er uinteressert 👍 Anonymkode: caec2...42b 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #36 Del Skrevet 15. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Klein rundt de jeg finner tiltrekkende, kommer an på dagsformen om jeg blir klumsete og virker sosialt inkompetent eller så blir jeg bare veldig unnvikende og helt stiv rundt dem. Avslappet, vennlig og likegyldig mot de jeg ikke finner tiltrekkende. Resultatet er at de jeg ikke liker tror jeg er interessert og de jeg liker tror jeg er uinteressert 👍 Anonymkode: caec2...42b Samme her. 🙈 Anonymkode: 459cf...c3d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kiloijdh Skrevet 15. mai 2024 #37 Del Skrevet 15. mai 2024 3 hours ago, AnonymBruker said: Jaja, de som omtaler andre menn som stygge først som regel. Anonymkode: 575c5...70c Hæ? slutt å skylde på andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #38 Del Skrevet 15. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Klein rundt de jeg finner tiltrekkende, kommer an på dagsformen om jeg blir klumsete og virker sosialt inkompetent eller så blir jeg bare veldig unnvikende og helt stiv rundt dem. Avslappet, vennlig og likegyldig mot de jeg ikke finner tiltrekkende. Resultatet er at de jeg ikke liker tror jeg er interessert og de jeg liker tror jeg er uinteressert 👍 Anonymkode: caec2...42b Yup😂 iblant enda verre - idag unnlot jeg bevisst å gå inn på restauranten jeg hadde planlagt å spise lunsj på fordi jeg da måtte passere en latterlig kjekk mann utenfor døren. Dét er intet mindre enn SKAM når man har passert 30. Jeg har vanligvis ikke såå store vansker med eget selvbilde som det kanskje høres ut, men noen ganger går det bare i stå. Slik som i dag. Sparte en del kalorier og penger da. Anonymkode: 609d2...dd3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #39 Del Skrevet 15. mai 2024 Oppfører meg likedan mot alle. Kanskje ekstra krass til og med, mot menn som er vant til å få alle de vil. Ellers lar jeg meg ikke påvirke av utseende, og du får aldri se meg ta meg i håret, flire nervøst, osv. Synes det ser så latterlig ut 😅 K29 Anonymkode: c0ff0...80a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #40 Del Skrevet 15. mai 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Er ikke noen forskjell på hvordan jeg oppfører meg. Er ikke intressert uansett hvor kjekke de er. Anonymkode: abb2f...469 Hvorfor er du ikke interessert? Anonymkode: c3256...eef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå