Gå til innhold

Hvordan oppfører damer seg rundt menn de synes er kjekke sammenlignet rundt menn de ikke synes er kjekke?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er hyggelig mot alle. Men kan kanskje rødme litt og bli litt satt ut hvis det er en jeg synes er veldig attraktiv. Jeg  smiler også mye og holder øyekontakt ekstra lenge. 

Anonymkode: 709bf...55d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

Oppfører meg likedan mot alle. Kanskje ekstra krass til og med, mot menn som er vant til å få alle de vil. Ellers lar jeg meg ikke påvirke av utseende, og du får aldri se meg ta meg i håret, flire nervøst, osv. Synes det ser så latterlig ut 😅 K29

Anonymkode: c0ff0...80a

wow så tøff du er da, som er for god til å vise følelser

Anonymkode: 98900...19b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes det er ubehagelig å forholde meg til kjekke menn. Ikke alle, men noen. Synes det er vanskelig å holde blikket for meg selv, og er veldig redd for at han skal tro jeg er interessert. Jeg blir generelt mindre imøtekommende enn vanlig, og vil helst bort. 

Menn som ikke er kjekke, er mye enklere å forholde seg til, og faktisk har jeg opplevd mang en gang å få veldig god kjemi. Det har ført til både nære vennskap og kjæresteforhold 🙂 Jeg er slik at selv om han ved førsteinntrykket er lite kjekk, så spiller personlighet, humor og sjarm ekstremt mye inn. Om man oppnår kjemi, så blir han bare kjekkere og kjekkere i mine øyne. 

Er det snakk om kun sex, så betrakter jeg mennene rundt meg, og prøver å få inntrykk av hvem/hvordan han er. De må se ut til å være på min alder, det er første steg. Unge/eldre lukes ut (basert på utseendet, ikke faktisk alder). Det er ikke ofte det er den kjekkeste som appellerer mest, stort sett ender jeg opp med å søke sex hos en som er mindre kjekk. Han må ha sjarm og glimt i øyet om jeg skal ta skrittet videre til sex. Vi må ha kjemi. Blir jeg lagt an på av stedets kjekkeste, vil jeg vurdere ham på lik linje med en mindre kjekk kar. Utseendet betyr veldig lite.

Anonymkode: 35dd1...279

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kommer an på, jeg prøver å ikke kikke så mye på en mann jeg liker fordi jeg vil ikke utvikle forhold, problemet er at det vil skje. 

Anonymkode: 1d6d0...917

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Menn de synes er kjekke er de hyggelig mote

Menn de synes er stygge ser de på som verdiløse.

Anonymkode: cac69...29f

Kvinner er mindre fiksert på utseendet enn menn. Menn har verdi på veldig mange andre måter enn utseendet. Jeg jobber på en stor arbeidsplass med hundrevis av ansatte. De fleste mennene er helt gjennomsnittlige, ikke spesielt kjekke. Noen er slett ikke fysisk attraktive på noe vis. Men de er jo viktige likevel. Gode kolleger, flinke fagfolk, morsomme, hjelpsomme, nerdete, kloke, alle har sine styrker, Du må ikke se så negativt på menneskene. 

Anonymkode: f85c4...98c

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 hours ago, AnonymBruker said:

Yup😂 iblant enda verre - idag unnlot jeg bevisst å gå inn på restauranten jeg hadde planlagt å spise lunsj på fordi jeg da måtte passere en latterlig kjekk mann utenfor døren. Dét er intet mindre enn SKAM når man har passert 30. Jeg har vanligvis ikke såå store vansker med eget selvbilde som det kanskje høres ut, men noen ganger går det bare i stå. Slik som i dag. Sparte en del kalorier og penger da.

Anonymkode: 609d2...dd3

Jeg kan finne på å gjøre det samme og har også passert 30 😅 Har gjemt meg bak en butikkhylle en gang. Han hadde jeg riktignok snakket litt med, men han så ut som en gresk Gud der han kom inn på butikken og jeg gjemte meg helt instinktivt uten å tenke. Og følte meg komplett idiot.

Anonymkode: caec2...42b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor er du ikke interessert?

Anonymkode: c3256...eef

Hva skal jeg med de? Singellivet er for bra.

Anonymkode: abb2f...469

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Klein rundt de jeg finner tiltrekkende, kommer an på dagsformen om jeg blir klumsete og virker sosialt inkompetent eller så blir jeg bare veldig unnvikende og helt stiv rundt dem.

Avslappet, vennlig og likegyldig mot de jeg ikke finner tiltrekkende.

Resultatet er at de jeg ikke liker tror jeg er interessert og de jeg liker tror jeg er uinteressert 👍

Som dette, til du som spurte om hva jeg mente med klein 😅

Vi har samme problem vi to.

Anonymkode: a9856...9ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg kan finne på å gjøre det samme og har også passert 30 😅 Har gjemt meg bak en butikkhylle en gang. Han hadde jeg riktignok snakket litt med, men han så ut som en gresk Gud der han kom inn på butikken og jeg gjemte meg helt instinktivt uten å tenke. Og følte meg komplett idiot.

Jeg synes det dere forteller om er smått gjenkjennelig. Regner meg selv for å være godt over gjennomsnittet attraktiv og jenter virker av og til å bli veldig stresset av meg på sett og vis uten at jeg gjør noe som skal vekke en slik reaksjon i dem. Begynner av og til å lure på om det er noe galt med meg nesten. 

Anonymkode: 04c9c...5e5

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ifølge undersøkelser så synes kvinner at 99,9% av alle menn de møter er avstøtende. Så dette er vel neppe et problem.

Anonymkode: a5dc6...3e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ser jeg en mann jeg liker blir jeg våt i trusa. 

Anonymkode: e4cb4...873

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Klein rundt de jeg finner tiltrekkende, kommer an på dagsformen om jeg blir klumsete og virker sosialt inkompetent eller så blir jeg bare veldig unnvikende og helt stiv rundt dem.

Avslappet, vennlig og likegyldig mot de jeg ikke finner tiltrekkende.

Resultatet er at de jeg ikke liker tror jeg er interessert og de jeg liker tror jeg er uinteressert 👍

Nøyaktig slik er det med meg også. 

Anonymkode: 5b460...98c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok byr mer på meg selv rundt menn jeg kun ser på som kompiser og de attraktive blir jeg mer sjenert. Prøver å ikke avsløre at jeg liker dem fordi jeg regner med de ikke liker meg uansett. Forsvarsmekanisme kanskje ?? Den mannen som ser forbi det og flørter da blir det selvsagt lettere men igjen da er tanken at han ser sikkert etter bare ett ligg så holder avstand. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ZarahSweet

Jeg behandler mennesker likt uansett utseendet. Er ikke typen som blir «star strucked” av utseende eller av kjendiser etc.

Jeg legger selvfølgelig merke til om et menneske, menn som kvinner, er pen, men om jeg finner de attraktiv kommer an på hva som skjer når de åpner kjeften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg synes det er ubehagelig å forholde meg til kjekke menn. Ikke alle, men noen. Synes det er vanskelig å holde blikket for meg selv, og er veldig redd for at han skal tro jeg er interessert. Jeg blir generelt mindre imøtekommende enn vanlig, og vil helst bort. 

Menn som ikke er kjekke, er mye enklere å forholde seg til, og faktisk har jeg opplevd mang en gang å få veldig god kjemi. Det har ført til både nære vennskap og kjæresteforhold 🙂 Jeg er slik at selv om han ved førsteinntrykket er lite kjekk, så spiller personlighet, humor og sjarm ekstremt mye inn. Om man oppnår kjemi, så blir han bare kjekkere og kjekkere i mine øyne. 

Er det snakk om kun sex, så betrakter jeg mennene rundt meg, og prøver å få inntrykk av hvem/hvordan han er. De må se ut til å være på min alder, det er første steg. Unge/eldre lukes ut (basert på utseendet, ikke faktisk alder). Det er ikke ofte det er den kjekkeste som appellerer mest, stort sett ender jeg opp med å søke sex hos en som er mindre kjekk. Han må ha sjarm og glimt i øyet om jeg skal ta skrittet videre til sex. Vi må ha kjemi. Blir jeg lagt an på av stedets kjekkeste, vil jeg vurdere ham på lik linje med en mindre kjekk kar. Utseendet betyr veldig lite.

Anonymkode: 35dd1...279

GrønnNellik68 skrev (2 timer siden):

Jeg er nok byr mer på meg selv rundt menn jeg kun ser på som kompiser og de attraktive blir jeg mer sjenert. Prøver å ikke avsløre at jeg liker dem fordi jeg regner med de ikke liker meg uansett. Forsvarsmekanisme kanskje ?? Den mannen som ser forbi det og flørter da blir det selvsagt lettere men igjen da er tanken at han ser sikkert etter bare ett ligg så holder avstand. 

Kjenner meg igjen i dere ja.

Anonymkode: 78fff...bea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlig at kvinner stryker seg i håret når de snakker med kjekke menn?

Registrerte dette nylig. Ung dame på 20 snakker med kjekkas på 31, og stryker sakte håret sitt. Begge er kolleger av meg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Sammesom menn oppfører seg mot pene jenter og ikke mot stygge jenter. Pene jenter får gratis tjenester på løpende bånd.

Anonymkode: 9de99...f09

Nå er jeg mann og veit at "pene" mennesker (begge kjønn) får mye gratis og tillegges gode egenskaper, får jobber og fordeler.

Det er forsåvidt lett å spotte de damene som forventes å få goder pga. utseende. det kan være å bli spandert på , spørsmål om å bli kjørt hjem etter en fest, trenger sjåfør, fikse ting, hente ting, komme frem i køen på utesteder. De forventer VIP behandling pga av utseendet. 

Det engelske ordet er Entitled og oppsummerer det perfekt.

feeling that you have the right to do or have what you want without having to work for it or deserve it, just because of who you are: 

Anonymkode: 6aed2...9d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg endrer ikke oppførsel basert på hans utseende. 
Jeg blir uansett ikke tiltrukket av noen hvis de ikke er hyggelige eller har en matchende personlighet. 

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hvorfor er du ikke interessert?

Anonymkode: c3256...eef

Ikke alle er på jakt etter en partner til en hver tid. 

DelvisPresley skrev (36 minutter siden):

Vanlig at kvinner stryker seg i håret når de snakker med kjekke menn?

Registrerte dette nylig. Ung dame på 20 snakker med kjekkas på 31, og stryker sakte håret sitt. Begge er kolleger av meg.

I så fall er omtrent alle menn jeg møter kjekke, jeg fikler konstant med håret... 

Anonymkode: 4ff0c...397

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ta utgangspunkt i min samboer, som jeg synes er vanvittig kjekk. I starten turte jeg nesten ikke å se ham i øynene, jeg ble veldig sjenert og nesten litt utilpass. Men, heldigvis for meg så tar gjerne engasjementet over, så da han begynte å snakke politikk og samfunnsrelaterte problemstillinger på første date, glemte jeg hvordan han så ut, og vi snakket sammen i timesvis. Men, jeg merket jo at så fort vi satt ved siden av hverandre/tett på/jeg kunne se rett på ham ble jeg helt satt ut. Jeg begynte å svette og ble skikkelig nervøs. Han gav meg sommerfugler, og jeg falt rett og slett pladask første date. Skal sies at det ikke bare handler om utseendet, siden personligheten gjør noen ennå kjekkere i mine øyne, hvis jeg blir forelska. 

Heldigvis for meg ble min samboer veldig sjarmert og syntes jeg var veldig søt. :) 

Slik oppfører jeg meg ikke med andre menn. Det er kun min samboer som har fått meg til å føle meg sånn. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppfører meg likt mot alle menn, som om de er luft og og ikke eksisterer. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...