AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #1 Skrevet 15. mai 2024 Hei 😰 Kom opp i skriftlig matte eksamen i dag. Jeg skjønner at det blir en oppsummering av hele året, men er det noen som har noen tips og råd? Jeg suger i matte. Er det noe jeg bør fokusere mest på? Jeg må bare bestå, så det mest basic holder. Tenker overlevelse her 😅 Har litt panikk. Er for vg1 elektro. Anonymkode: 93862...eca
Aristoteles Skrevet 15. mai 2024 #2 Skrevet 15. mai 2024 Du har sikkert kontroll på noe av det Basic, og mer avanserte, videoer og forklaringer finner du her: https://www.khanacademy.org/ Du kan bytte språk til norsk, og det fungerer for det aller meste der inne. Bruk tida du har før eksamen godt, så går det nok bra. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #3 Skrevet 15. mai 2024 Jeg anbefaler å se over gamle eksamener og prøve å løse noen av de. Anonymkode: b1035...5f0 1
Mandagsunge Skrevet 15. mai 2024 #4 Skrevet 15. mai 2024 Snakk med mattelæraren din. Hen er personen som veit kor skoen trykker for deg. Ikkje be hen forklare/lære, men spørj kva du må få på plass. Og så finn du dei tinga på youtube, viss matteboka ikkje forklarer det på ein måte du forstår.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #5 Skrevet 15. mai 2024 Se igjennom gamle matte eksamener i matten typen du skal ha eksamen i. Finn ut hvilke oppgaver som blir vedlagt mest (gir mest poeng, står i info skrivet på første siden). Så prioriterer du å lære deg di temaene super godt. Eksempel skal jeg opp i 2PY matte eksamen neste uke. Læreren vår har sagt att ALLE bør lære seg å bruke Excel og GeoGebra veldig godt slik at man klarer Statistikk og funsjons/regresjons oppgaver da di alltid som oftest/alltid mest poeng. Da skal man klare å unngå å stryke. Lykke til🥰. Anonymkode: b0b31...3c9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå