Gå til innhold

Så mange forespørsler fra menn i 50årene, vil date meg på 36

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Mysticgirl skrev (1 time siden):

Haha, største løgnen. Jeg synes kvinner generelt holder seg bedre enn menn. Det er flest menn i den aldersgruppen som er overvektig enn kvinner.  https://nhi.no/kosthold/overvektfedme/flere-med-fedme-eller-overvekt-enn-normalvektige-i-norge

Jeg er mann på 38. Har en kvinnelig kollega på 41. Hun er egentlig pen for alderen, men jeg har lagt merke til veldig solskadet hud både på hender og på brystregionen. Så jeg ville aldri ha prøvd meg på henne.

Selv har jeg pen og ung hud for alderen. Føler hun på 41 er mye eldre enn meg. Så jeg dater kvinner i 20 årene, stort sett. Og litt over 30.

Anonymkode: 9da5d...c53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg er mann på 38. Har en kvinnelig kollega på 41. Hun er egentlig pen for alderen, men jeg har lagt merke til veldig solskadet hud både på hender og på brystregionen. Så jeg ville aldri ha prøvd meg på henne.

Selv har jeg pen og ung hud for alderen. Føler hun på 41 er mye eldre enn meg. Så jeg dater kvinner i 20 årene, stort sett. Og litt over 30.

Anonymkode: 9da5d...c53

Du kan synse hva du vil, men dere ble født med rundt 3 års mellomrom og vil være jevnaldrende livet ut. Sannheten er at det er du som er mye eldre enn de du dater, beklager, men det trenger ikke være noe galt i å være 38 år.

Anonymkode: 2639f...10b

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 15.5.2024 den 6.12):

Hva er greia? Vil du i midten av 30-årene syntes dette er for gammelt? 

Anonymkode: 5b834...7a9

Da ser du vel eldre ut slik at de tror du er nærmere deres alder

Anonymkode: 827b1...059

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.5.2024 den 6.12):

Hva er greia? Vil du i midten av 30-årene syntes dette er for gammelt? 

Anonymkode: 5b834...7a9

Greie er at dem har vanskelig å få noe om det er kjæreste eller bare en date. Så da prøver dem seg her og der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Så da er det helt uproblematisk om jeg som kvinne på 51 hadde lagt meg etter en 36-årig mann og insistert på at vi var ca jevngamle? Får håpe jeg ikke var av den slibrige sorten som mange eldre menn er, da. Altså mann på 36 og kvinne på 51 er helt normalt?

Anonymkode: c9df3...db0

Synes det virker helt rart. Jeg er selv 40, og menn i 50-årene er et annet sted enn meg. Vi har ofte ikke de samme referansene. Men en i 20-årene eller på 30 ville også vært ungt. Jeg synes maks ti år vanligvis, det kommer veldig an på.

Noen menn som er i 50-årene følger litt mer med, slik at man har de samme referanser rundt film, hendelser, musikk, teknologi osv.

Men den siste 50-åringen jeg ble kjent med hadde levd i en tid der han hadde skrevet bacheloren sin for hånd og hadde heller ikke oppdatert seg på en pc etterpå. Når jeg og ei annen på min alder pratet, hang han liksom ikke med. Så generelt tror jeg en viss nærhet i alder er fint.

Anonymkode: 757df...017

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Store individuelle forskjeller. Hadde et lite eventyr med ei i 50-åra (trodde jeg). Holdt på å få sjokk da jeg sjekket alderen hennes på nett etterpå (trodde hun løy)  Hun var nærmere 70 (68)  😲 !!   

Ikke bare utseende og kropp,men en utrolig vitalitet og energi, fantastisk.  Hun var bedre og villere i senga enn flere i 40-åra jeg har hatt.  Kanskje "ga hun alt" når hun fikk noe (mye)yngre, jeg var 33 .... hehe  😜  Hun klarte i allefall å kåte meg opp til de grader, alle tanker om aldersforskjell ble blåst bort i den sterke seksuelle kjemien vi hadde.

Anonymkode: fc089...60b

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...