AnonymBruker Skrevet 14. mai #1 Del Skrevet 14. mai Hei:) noen her som har klart å trene bort hengemage og valker på ryggen? Tips til hva som var mest effektivt for dere? Har høy bmi (32), så forventer jo at jeg skal klare å slanke meg, men. Litt bekymret for magehenget da jeg har gått igjennom 4 graviditeter og henget dukket opp i de 2 siste. Er i bunn og grunn fettet på mage og rygg jeg vil ha bort. I verste fall kan huden opereres om det blir veldig forstyrrende. Anonymkode: 20d39...612 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai #2 Del Skrevet 14. mai Det går sjeldent å punkt-slanke eller punkt trene. Men vektnedgang vil jo hjelpe på mage og rygg, og resten av kroppen. Anonymkode: b5b62...fb0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai #3 Del Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hei:) noen her som har klart å trene bort hengemage og valker på ryggen? Tips til hva som var mest effektivt for dere? Har høy bmi (32), så forventer jo at jeg skal klare å slanke meg, men. Litt bekymret for magehenget da jeg har gått igjennom 4 graviditeter og henget dukket opp i de 2 siste. Er i bunn og grunn fettet på mage og rygg jeg vil ha bort. I verste fall kan huden opereres om det blir veldig forstyrrende. Anonymkode: 20d39...612 Du kan ikke trene bort hud eller fett. Du må være i kaloriunderskudd for å få bort fettet. Men med trening og vektnedgang vil du bli slankere. Du er jo ennå ung så noe vil nok huden trekke seg sammen og. Du må rett og slett fjerne fettet først og se hvordan det blir. Anonymkode: adb4d...55f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai #4 Del Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (14 timer siden): Det går sjeldent å punkt-slanke eller punkt trene. Men vektnedgang vil jo hjelpe på mage og rygg, og resten av kroppen. Anonymkode: b5b62...fb0 Forstår det😄 tenker på om det kanskje er noen her som har vert i lignende situasjon der huden har trukket seg greit tilbake med vektreduksjon 😄 holder meg på 1300 kcal om dagen, men blir jo så ufattelig utålmodig. Tips til styrkeprogram osv for å stramme opp/bygge muskler tas imot med stor takk (hjemmetrening)😄 Anonymkode: 20d39...612 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai #5 Del Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (5 timer siden): Du kan ikke trene bort hud eller fett. Du må være i kaloriunderskudd for å få bort fettet. Men med trening og vektnedgang vil du bli slankere. Du er jo ennå ung så noe vil nok huden trekke seg sammen og. Du må rett og slett fjerne fettet først og se hvordan det blir. Anonymkode: adb4d...55f Ja forstår jo det, tenker kanskje mer på om noen som har gått ned og lykkes med at huden strammer seg og "følger" vektreduksjonen feks 😊 blir så utomodig. Har holdt på i ca 6 uker nå der jeg har klart å holde meg bortre fra søtsaker (min stoooore svakhet), det har fungert fint å holde seg på 1300 kcal om dagen ved at jeg spiser en del kokt egg, skyr og yt produkter med høyt protein innhold. Samt økt veldig på vanninntak, har ikke søtsuget lenger og bare det er deeeeilig! Men har "bare gått ned 2,5-3 kg..og det viser ikke🤣 men kjenner jo på kroppen at jeg ikke er sånn stappmett (av feil mat) som før.. Anonymkode: 20d39...612 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaggaBente Skrevet 16. mai #6 Del Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (På 14.5.2024 den 22.02): Hei:) noen her som har klart å trene bort hengemage og valker på ryggen? Tips til hva som var mest effektivt for dere? Har høy bmi (32), så forventer jo at jeg skal klare å slanke meg, men. Litt bekymret for magehenget da jeg har gått igjennom 4 graviditeter og henget dukket opp i de 2 siste. Er i bunn og grunn fettet på mage og rygg jeg vil ha bort. I verste fall kan huden opereres om det blir veldig forstyrrende. Anonymkode: 20d39...612 https://www.forskning.no/mat-ntnu-overvekt/slik-kan-du-bli-kvitt-magefett-pa-syv-uker-ifolge-forskning/2139046 Dette har hjulpet meg, sjekk gjerne ut treningsprgram på NTNU Cerg, det fikk meg igang, kanskje kan det hjelpe?🙏 https://www.ntnu.no/cerg/treningsprogram Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå