AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #1 Del Skrevet 14. mai 2024 Kan noen som er intuitive og gode på å lese kort, legge kort på forholdet mitt? Er vi på rett vei? Vokser vi oss gradvis mer sammen? Vil det føles gradvis bedre og bedre? Kommer kortene med noen råd i denne forbindelse? Tusen takk til dere som vil lese❤️ Anonymkode: d09b4...6f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #2 Del Skrevet 15. mai 2024 😊 Anonymkode: d09b4...6f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #3 Del Skrevet 15. mai 2024 Ser en part som har lukket seg, kommunikasjon har brutt sammen, en part seiler på en måte egen sjø men sier kanskje det den andre ønsker å vite, for den andre blir ikke til tross for et voksende gap. Er det jeg oppfatter. Anonymkode: 3a393...100 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #4 Del Skrevet 15. mai 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Ser en part som har lukket seg, kommunikasjon har brutt sammen, en part seiler på en måte egen sjø men sier kanskje det den andre ønsker å vite, for den andre blir ikke til tross for et voksende gap. Er det jeg oppfatter. Anonymkode: 3a393...100 Det er noe i noe av dette. Den nære kommunikasjonen har vært vanskelig helt fra start, jeg er opptatt av å skape en dybde i forholdet, nære samtaler, snakke om hva hver av oss har behov for og evt savner i forholdet, når omsorg og empati når det er nødvendig osv. Men jeg føler det er vanskelig å skape denne nærheten. Har snakket med han om det et par ganger, men det virker ikke å hjelpe. Jeg føler han har seilt sin egen sjø hele veien, han er så opptatt, har mye på agendaen. Og jeg har en følelse av at han ikke vet hvordan han skal behandle kjæresten sin, hvordan skape nærhet, hvordan vise kjærlighet og interesse. Men han vil jo være i forholdet, det er jeg sikker på, så jeg tror det dreier seg om at han ikke vet hvordan, og sikkert ikke aner hvor mye jeg savner fra han og hvor frustrert jeg blir. Hva mener du med «den andre blir ikke til tross for et voksende gap»? Jeg føler ikke på et voksende gap, jeg har hele tiden følt på en emosjonell distanse, men med gradvis bedring, det går bare så ufattelig sent med den positive utviklingen. Dette gnager og spiser meg opp, jeg aner ikke hva jeg skal si eller gjøre. Men jeg vet at jeg vil at vi skal få det bra sammen, så jeg trenger råd fra dere klarsynte. Jeg tror nemlig han tror at vi har det helt fint, jeg tror at han ikke forstår helt hva jeg prøver å si om viktigheten av den dypere kontakten, skape en følelse av «oss», av at vi er der for hverandre, og på hvilken måte vi skal være der for hverandre. For han er så opptatt av alle egne gjøremål, jobb, og diverse annet. Alt er så på overflaten😞 Anonymkode: d09b4...6f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 15. mai 2024 #5 Del Skrevet 15. mai 2024 Oi dette blir spennene! Dere kommer begge til å skifte kjønn, knulle rundt en stund, for så komme sammen igjen å leve sammen til dere styrter i et fly på vei til Kanariøyene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #6 Del Skrevet 15. mai 2024 K.B. skrev (14 minutter siden): Oi dette blir spennene! Dere kommer begge til å skifte kjønn, knulle rundt en stund, for så komme sammen igjen å leve sammen til dere styrter i et fly på vei til Kanariøyene. Skulle tro det var en 10 åring som har skriver dette Anonymkode: 3c7ca...9db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #7 Del Skrevet 15. mai 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Skulle tro det var en 10 åring som har skriver dette Anonymkode: 3c7ca...9db Ja det er det sikkert også, gidder ikke gi det innlegget der noe oppmerksomhet. Anonymkode: d09b4...6f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 15. mai 2024 #8 Del Skrevet 15. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja det er det sikkert også, gidder ikke gi det innlegget der noe oppmerksomhet. Anonymkode: d09b4...6f6 Det står i kortene, ikke noe jeg kan gjøre noe med. Englene har talt! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #9 Del Skrevet 15. mai 2024 K.B. skrev (6 minutter siden): Det står i kortene, ikke noe jeg kan gjøre noe med. Englene har talt! Helt utrolig at du gidder å gjøre narr av folk som sliter og ber om hjelp. Håper du går inn i deg selv og dropper lignende kødding i fortsettelsen. Du er velkommen til å forlate denne tråden. Anonymkode: d09b4...6f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 15. mai 2024 #10 Del Skrevet 15. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Helt utrolig at du gidder å gjøre narr av folk som sliter og ber om hjelp. Håper du går inn i deg selv og dropper lignende kødding i fortsettelsen. Du er velkommen til å forlate denne tråden. Anonymkode: d09b4...6f6 Kortene gir og kortene tar.. At du ikke liker svarene er ditt problem, jeg videreformidler bare hva jeg har sett i kortene. Jeg ser forresten at du har litt dårlige energier rundt deg og du bør ommøblere soverommet, så sengeenden peker nordvestlig og ps. Husk å kjøpe inn doruller, du er nesten tom.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #11 Del Skrevet 16. mai 2024 14 hours ago, K.B. said: Kortene gir og kortene tar.. At du ikke liker svarene er ditt problem, jeg videreformidler bare hva jeg har sett i kortene. Jeg ser forresten at du har litt dårlige energier rundt deg og du bør ommøblere soverommet, så sengeenden peker nordvestlig og ps. Husk å kjøpe inn doruller, du er nesten tom.. Du er en mann på kvinneguiden. Det sier litt Anonymkode: ae631...10e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #12 Del Skrevet 16. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 14.5.2024 den 19.25): Kan noen som er intuitive og gode på å lese kort, legge kort på forholdet mitt? Er vi på rett vei? Vokser vi oss gradvis mer sammen? Vil det føles gradvis bedre og bedre? Kommer kortene med noen råd i denne forbindelse? Tusen takk til dere som vil lese❤️ Anonymkode: d09b4...6f6 Jeg ville snu kortstokken opp ned og snu med bildene frem. Vet ikke hva i alle dager det kommer av. "er vi på rett vei" får jeg high priestess RX, som betyr problemer med kommunikasjon. "vokser vi oss sammen" får jeg 4 beger revers. Det tolker jeg som en interesse i ny kjærlighet "råd" er 3 sverd revers, 9 mynter, 8 staver revers. Tre sverd revers er det samme som å bli sterkere igjen etter smerte. 9 mynter er å sette pris på det gode vi har og huske på de mange måtene vi er rike på. 8 staver revers er treg utvikling. Kan jo være dette er en mann som er skikkelig treg og synes det er komfortabelt å sose rundt alene. Da kan han sitte i underbukse med en øl og ingen maser. Vet ikke om det er en sånn mann du har. Anonymkode: 52119...dcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 16. mai 2024 #13 Del Skrevet 16. mai 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Du er en mann på kvinneguiden. Det sier litt Anonymkode: ae631...10e Jeg er ikke så opptatt av slike ting, vi er alle kosmetiske energier som tar inn signaler fra hele kosmos, jeg har veldig godt utviklede antenner, det er derfor kortene gir slik presis informasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #14 Del Skrevet 16. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): vokser vi oss sammen" får jeg 4 beger revers. Det tolker jeg som en interesse i ny kjærlighet ombestemte meg her. Det er en person som tenker de er alene mot verden. en som ikke vil være sårbar ovenfor noen. Anonymkode: 52119...dcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #15 Del Skrevet 16. mai 2024 K.B. skrev (Akkurat nå): Jeg er ikke så opptatt av slike ting, vi er alle kosmetiske energier som tar inn signaler fra hele kosmos, jeg har veldig godt utviklede antenner, det er derfor kortene gir slik presis informasjon. morsom du du har helt rett. Anonymkode: 52119...dcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 16. mai 2024 #16 Del Skrevet 16. mai 2024 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): morsom du du har helt rett. Anonymkode: 52119...dcd Ja det er en sjelden gave, meg Snåsamannen, Durek og noen få andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #17 Del Skrevet 16. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ville snu kortstokken opp ned og snu med bildene frem. Vet ikke hva i alle dager det kommer av. "er vi på rett vei" får jeg high priestess RX, som betyr problemer med kommunikasjon. "vokser vi oss sammen" får jeg 4 beger revers. Det tolker jeg som en interesse i ny kjærlighet "råd" er 3 sverd revers, 9 mynter, 8 staver revers. Tre sverd revers er det samme som å bli sterkere igjen etter smerte. 9 mynter er å sette pris på det gode vi har og huske på de mange måtene vi er rike på. 8 staver revers er treg utvikling. Kan jo være dette er en mann som er skikkelig treg og synes det er komfortabelt å sose rundt alene. Da kan han sitte i underbukse med en øl og ingen maser. Vet ikke om det er en sånn mann du har. Anonymkode: 52119...dcd Tusen takk! ❤️ Problemer med kommunikasjon - ja, definitivt. Deretter er jeg glad for at du ombestemte deg og følte annerledes på det ang en ny kjærlighet, for det hadde vært leit! Det du istedenfor skrev, redd for sårbarhet, det stemmer på han. Han virker også usikker når jeg viser sårbarhet, og klarer ikke validere følelser på en god måte. De to første rådene var fine, og det tredje stemmer godt, for det er definitivt treg utvikling jeg føler på. Han er ikke typen som sitter i underbuksa og drikker øl, men han er treg på andre måter, treg i kommunikasjonen, treg med å avtale ting, treg med å oppfatte ting osv.. og det er så frustrerende😔 Anonymkode: d09b4...6f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå