Gå til innhold

Kommer formene tilbake?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har siste halvår gått systematisk til verks med å gå ned kosekilo i vekt. Det er kosekilo som har sneket seg på over ti år, omtrent like mange kilo. 

Jeg har nådd målet, men fikk litt sjokk da jeg så med i belysning i en garderobe nylig. Jeg har gått fra øvre del av normal BMI 20-21 og den var målet pga vekt i 20-åra. Nå er jeg 40.

I nytt lys og speil så jeg formelig at slanketåka lettet og jeg liker ikke beina jeg nå ser på øvre brystkasse under kragebeina, formen på skuldrene eller knær. Og puppene som ikke endret seg noe med de første kilo ned tror jeg var vektdonorer til den siste kiloen helt på egen hånd for de "forsvant" over natta. 

Nå skal jeg tillate meg å kose på meg igjen 2-3 kilo før jeg strever med å holde vekta, men jeg er nysgjerrig - har noen andre erfaring med å gå ned i vekt (villet eller sykdom) slik at de har mislikt kroppen sin og gått opp igjen? Legger den nye vektoppgangen seg "der den var" eller havner alt rett på magen nå? Jeg vet alle er forskjellige, men jeg har aldri med vilje siktet på en liten oppgang. Har alltid forsøkt å "få av de siste fem". 

Anonymkode: 6ff1f...e3a

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Øvre del av normal BMI **til**... Et ord som manglet, sorry. 

Anonymkode: 6ff1f...e3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en dårlig idé å bedømme utseende sitt ut ifra grelt garderobelys. Dersom du liker den nye kroppen din i snillere belysning, ville jeg heller stolt på det.

Anonymkode: 81a93...85d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk ned mange kilo, og fikk en kropp jeg ikke trivdes i. 
jeg ble veldig tynn og følte meg alltid syk.

nå veier jeg ti kilo mer, og har det mye bedre! Puppene er tilbske, armer og bein ser sunnere og friskere ut :) 

Anonymkode: ef7a4...231

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...