Arkana Skrevet 15. mai #21 Del Skrevet 15. mai Rundt uke 20. For de fleste vil det imidlertid gi seg rundt uke 12 fordi vanlig svangerskapskvalme kommer av hormonene kroppen produserer og i uke 12 overtar morkaken denne hormonproduksjonen og da pleier slike symptomer å gi seg. For min del klarte jeg å holde kvalmen på et mye mer levelig nivå med en kombinasjon av ingefærtabletter (husk å velge noen som har et nivå innenfor det som er anbefalt for gravide, dvs maks 1 g om dagen) og sea bands fra apoteket. Hver for seg hjalp de lite, men sammen var det veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai #22 Del Skrevet 15. mai Gav seg helt rundt uke 16-17, men ble bedre fra uke 13 😊 Uke 26 nå og ingen kvalme. 😊 har flere gravide venniner og de ble også kvitt kvalmen i uke 13 til 15. Anonymkode: 92f70...952 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #23 Del Skrevet 16 timer siden I første svangerskap: gav seg rundt uke 12. Brukte ikke kvalmestillende medisin i hele tatt, og kasta opp et par ganger ila uke 6-12. Første gang jeg kasta opp i voksen alder. Andre svangerskap: ble bedre rundt uke 12-13, gikk på kvalmestillende fra uke 6-12. Brakk meg mye, men kasta ikke opp takket være medisinen. Anonymkode: e139c...24b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #24 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): I første svangerskap: gav seg rundt uke 12. Brukte ikke kvalmestillende medisin i hele tatt, og kasta opp et par ganger ila uke 6-12. Første gang jeg kasta opp i voksen alder. Andre svangerskap: ble bedre rundt uke 12-13, gikk på kvalmestillende fra uke 6-12. Brakk meg mye, men kasta ikke opp takket være medisinen. Anonymkode: e139c...24b Hvilken medisin var det? Anonymkode: 0c972...980 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #25 Del Skrevet 3 timer siden Den gå seg i uke 14 som var i forrige uke. Nå merker jeg litt kvalme som er ubehagelig men kun på ettermiddagen. Så nå fortsetter jeg på kvalmestillende. Anonymkode: 31728...e59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå