Gå til innhold

Ja til mangfold - Nei til vestlig imperialisme og rasisme

Hermann

Anbefalte innlegg

Jeg er veldig glad i mangfold og mener det er det eneste som gjør at Norge er et fungerende samfunn. Uten innvandring vil Norge dø av rasisme og norskhet.

Jeg elsker de ulike kulturene rundt om kring i verden og er ganske lei meg for at imperialistene har hindret fri kultur-utfoldelse rundt om kring i verden.

I Papua New Guinea hadde de en fantastisk miljøvennlig tradisjon. Der de spiste sine døde slektninger. Absolutt alt, inkludert hjernen. Da isteden for at ressursene skulle forbli ubrukt. Av og til ble det sykdommer av det, men det er jo også på sette og vis miljøvennlig siden det blir færre forurensere. Imperialistene og rasistene satte en stopper for dette dessverre. Les mer her: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Kuru_(disease)

i India var det for noen hundre år siden vanlig å brenne enker etter at mannen var død. Dette var et uttrykk for deres lojalitet og svært nydelig om jeg så skal si det selv. En annen fordel var at da slapp ansre å ta vare på enkene. Vinn-vinn. Igjen tvang rasistene dem til å stoppe denne kjærligeten. Les mer her: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Sati_(practice)

Så har vi et eksempel på de stygge britene som setter en stopper for gode tradisjoner. Slaveri er en naturlig del av verden. De dumme og svake tjener de sterke og smarte. De som taper kriger blir slaver. Helt narurlig. Så er det miljøvennlig og, siden flere folk da lever mer miljøvennlig. De eier ingen ting, spiser innsekter og er lykkelige. 

Så fordi britene ikke ville drive med slaveri. Samt andre europeiske makter. Så tvang de alle i hele verden til å stoppe. De siste som fremdeles drev med slaveri var Saudi Arabia og en del afrikanske og muslimske land. De måtte til slutt gi seg. Fuck disse jævla kollinialistene og rasistene! 

Les mer her: https://www.historic-uk.com/HistoryUK/HistoryofBritain/Britains-Role-Ending-Slavery-Worldwide/

Jeg ser veldig opp til Aztekerne. De var veldig miljøvennlige og er kanskje årsaken til at vi har så fine solfyllte dager som i dag. De ofret tusener på tusener ved å skjære ut hjertene på levende mennesker. Som en ofring slik at solen skulle stå opp. Jeg tror kanskje de ofret så mange at solen står opp den dag i dag. Men vi lever kanskje på lånt tid. Uansett var dette en fin måte å holde befolkningen nede på og hindre global oppvarming. Fantastisk tradisjon. Så kom spanjolene og stoppet de hele. Faen ta dem, fuckings rasistiske avskum. Les mer her: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Human_sacrifice_in_Aztec_culture

Profeten Muhammed er en inspirasjon for oss alle! Han giftet seg med en 6 åring og hoppet til køys med henne når han var 9 år.  Hadde over 10 koner. Hadde sex slaver. Vanlige slaver (han slapp noen fri, slik at jeg ikke blir anklaget for å skjønnmale historien). Tok over store landområder gjennom krig. Var leder av en røverbande. På høyden av hans makt ble han forgiftet av ei jødisk kvinne (som hadde mistet mannen sin og slekten til krigerne hans), ble sterkt skadet, og døde en god stund etter. Dette er til stor inspirasjon! Kilde koranen og hadithene.

Jeg kunne  nok forsatt i hele dag. Jeg håper så inderlig at gjennom innvandring og mangfold. Så kan fine tradisjoner og mikser igjen oppstå. Vi må kaste bort kristendommen og finne det beste fra hele verden. La oss inspirere.

Endret av Hermann
  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei takk

Anonymkode: eafe9...7de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

0/10

Forsøk en gang til.

Anonymkode: 18c3b...051

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe sier meg at HI er ironisk ment.

Lurer på om de som likte innlegget så det slik også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...