AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #1 Del Skrevet 14. mai 2024 En jeg har kjent i to år, hatt et bekjentskap til han men vi har rotet og hele pakka. Han er endel år eldre enn meg og hinter seg til et treff. Jeg bet ikke om det er et ligg han bare ønsker ellerr om hsn faktisk liker meg. Så jeg spurte han og han sa han likte så godt utstrålingen min og at han likte meg veldig godt. Mannen er 50 og jeg er 36. Som sagt litt for gammel og ser ikke fremtid med han... Hva mener han med så god utstråling? Føler de fleste menn er ute etter én ting. Det er jeg rimelig lei av.. Anonymkode: e6f60...f71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 14. mai 2024 #2 Del Skrevet 14. mai 2024 hvis du alt før dere har noe på gang vet at han ikke er "fremtid" hvofor gidde fundere på det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #3 Del Skrevet 14. mai 2024 Hvordan kan vi vite hva han mener? Anonymkode: 2ef95...d89 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #4 Del Skrevet 14. mai 2024 Meh, virker ikke sånn. Det at man liker utstrålingen til noen kan man jo si om kusina si. Anonymkode: 0f6f1...23a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #5 Del Skrevet 14. mai 2024 Uansett om han liker deg eller ikke så er det meningsløst å rote deg opp i en så gammel mann. Føler at når folk sier de liker utstrålingen så er man mindre pen men det er kanskje bare jeg som tolker det slik. Du bør gå for en mann på egen alder, menn i den alderen holder seg godt til et visst punkt og så går det fort nedover... Anonymkode: 591c8...fb9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #6 Del Skrevet 14. mai 2024 Menn som er like attraktiv som deg eller mindre attraktiv enn deg = potensielt interessert i deg Menn som er mer attraktiv enn deg eller av høy generell status = kun interessert i sex eller uforpliktet morro med deg Dette burde læres til jenter i skolen. Anonymkode: a2e8a...c53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #7 Del Skrevet 14. mai 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: vi har rotet og hele pakka. Mener du dere har klina og/eller hatt sex? 1 hour ago, AnonymBruker said: Hva mener han med så god utstråling? Vet du ikke hva det betyr? Han synes du har sjarm og er tiltrekkende! 1 hour ago, AnonymBruker said: Som sagt litt for gammel og ser ikke fremtid med han Det kan godt hende dere er enige her. Hvis han har litt vett så ser han ingen fremtid i damer som er mer enn 10 år yngre. I så fall er vel dette helt enkelt: dere ser bare på hverandre som tiltrekkende og har lyst på sex. Men ingen her er tankelesere så bare han vet hva han tenker. Det må du nesten spørre litt mer direkte om. Er han forelsket så er han litt naiv. Mann 50+ Anonymkode: cb90f...668 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #8 Del Skrevet 14. mai 2024 90% sjanse han bare håper på ett ligg eller to etter hva du skriver her, men vanskelig å si uten alle detaljer Anonymkode: 63f28...f36 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #9 Del Skrevet 14. mai 2024 Tenker han mener med utstrålingen at du har positiv energi. Dette er noe man legger fort merke til om en dame er en sur megge eller en positiv dame som ser det positive i det meste. Anonymkode: 2f454...3bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #10 Del Skrevet 14. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): vi har rotet og hele pakka. Anonymkode: e6f60...f71 Sitat Som sagt litt for gammel og ser ikke fremtid med han... Hva mener han med så god utstråling? Føler de fleste menn er ute etter én ting. Det er jeg rimelig lei av.. Han er ute etter det dere har gjort. Men hva har det å si når du ikke ser en framtid med han?? Hva er det du ønsker å oppnå med denne kontakten med han? Anonymkode: 1c90e...5eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #11 Del Skrevet 14. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Menn som er like attraktiv som deg eller mindre attraktiv enn deg = potensielt interessert i deg Menn som er mer attraktiv enn deg eller av høy generell status = kun interessert i sex eller uforpliktet morro med deg Dette burde læres til jenter i skolen. Anonymkode: a2e8a...c53 Hvordan kan man vite om man er penere enn han/henne? Det er vel opp til øye som ser? Eller? Jeg er nok over hans liga tenker jeg i dette tilfelle, litt pga alderen også. Anonymkode: e6f60...f71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #12 Del Skrevet 14. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Mener du dere har klina og/eller hatt sex? Vet du ikke hva det betyr? Han synes du har sjarm og er tiltrekkende! Det kan godt hende dere er enige her. Hvis han har litt vett så ser han ingen fremtid i damer som er mer enn 10 år yngre. I så fall er vel dette helt enkelt: dere ser bare på hverandre som tiltrekkende og har lyst på sex. Men ingen her er tankelesere så bare han vet hva han tenker. Det må du nesten spørre litt mer direkte om. Er han forelsket så er han litt naiv. Mann 50+ Anonymkode: cb90f...668 Han er 51, så 15år eldre enn meg. Jeg spurte rett ut om han likte meg, men det trenger ikke å stemme det han sier uansett. Jeg har hatt sex ned han to ganger og han skrøt veldig, så jeg tenker at han kun er seksuelt tiltrukket og at han nå igjen er lysten. Selvom jeg ikke ser fremtid vil jeg vite, derfor spurte jeg her på forumet. Svarer til deg over her som mener at å ha bra utstråling betyr at man nødvendigvis ikke er pen? Nei vel... ikke helt enig jeg da, men han har sagt jeg er pen også. Fårtt ganske mange kommentarer på utseendet litt, søt, pen, vakker. Så antar at jeg er det for noen, men ikke for alle. Går ikke rundt å tror jeg er noe av den grunn🤓😊 Anonymkode: e6f60...f71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #13 Del Skrevet 14. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vet du ikke hva det betyr? Han synes du har sjarm og er tiltrekkende! AnonymBruker skrev (4 timer siden): Føler at når folk sier de liker utstrålingen så er man mindre pen men det er kanskje bare jeg som tolker det slik. 2 vidt forskjellige svar. Jeg mener ikke folk med utstråling er mindre pen. Jeg er nok litt gjennomsnittlig pen om jeg kan få lov å innrømme det. Anonymkode: e6f60...f71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #14 Del Skrevet 14. mai 2024 Fin utstråling er noe både pene og ikke fult så pene mennesker kan ha. Det er noe udefinerbart, en trillende latter, ett pent smil, bra humor og god øyekontakt. Men hva noen andre legger i ett utsagn er jo vanskelig å si. Jeg fikk nettopp høre «Du tenner mer på mer enn en måte», hva betyr det da? Anonymkode: 90fe9...b60 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #15 Del Skrevet 15. mai 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): En jeg har kjent i to år, hatt et bekjentskap til han men vi har rotet og hele pakka. Han er endel år eldre enn meg og hinter seg til et treff. Jeg bet ikke om det er et ligg han bare ønsker ellerr om hsn faktisk liker meg. Så jeg spurte han og han sa han likte så godt utstrålingen min og at han likte meg veldig godt. Mannen er 50 og jeg er 36. Som sagt litt for gammel og ser ikke fremtid med han... Hva mener han med så god utstråling? Føler de fleste menn er ute etter én ting. Det er jeg rimelig lei av.. Anonymkode: e6f60...f71 Du har rota med fyren tidligere, og han ønsker nok mer av dette. Men, du skriver selv at du ikke ser noen fremtid med ham, så da har det vel ingen betydning hva han er ute etter? Du har faktisk spurt ham selv, og han sier at han liker deg veldig godt. Han synes antagelig at du utstråler en varme eller noe annet han blir tiltrukket av. Vil tro at han mest av alt er tiltrukket av at du er mye yngre... Anonymkode: acfae...542 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronicha Skrevet 15. mai 2024 #16 Del Skrevet 15. mai 2024 (endret) AnonymBruker skrev (14 timer siden): Han er 51, så 15år eldre enn meg. Jeg spurte rett ut om han likte meg, men det trenger ikke å stemme det han sier uansett. Jeg har hatt sex ned han to ganger og han skrøt veldig, så jeg tenker at han kun er seksuelt tiltrukket og at han nå igjen er lysten. Selvom jeg ikke ser fremtid vil jeg vite, derfor spurte jeg her på forumet. Svarer til deg over her som mener at å ha bra utstråling betyr at man nødvendigvis ikke er pen? Nei vel... ikke helt enig jeg da, men han har sagt jeg er pen også. Fårtt ganske mange kommentarer på utseendet litt, søt, pen, vakker. Så antar at jeg er det for noen, men ikke for alle. Går ikke rundt å tror jeg er noe av den grunn🤓😊 Anonymkode: e6f60...f71 Jeg er kanskje dum, men hva lurer du på egentlig? Hvis dere har hatt sex flere ganger, så liker han deg selvfølgelig og synes du er tiltrekkende. Om det var det du lurte på? Endret 15. mai 2024 av Veronicha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå