AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #21 Del Skrevet 14. mai 2024 Ankelsokker i Hokaene, og ingen sokker dersom jeg har ballerinasko til andre type kjoler. Anonymkode: a67b2...efd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #22 Del Skrevet 14. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor forteller du at du er millennial? Anonymkode: 8b2c9...d6d fordi alle vet at millenials er sterkt knyttet til de usynlige sokkene sine. Anonymkode: d9fb2...0a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #23 Del Skrevet 14. mai 2024 Gå med det du føler for 😊 trist å føle seg tvunget til å la være og gå med noe fordi det ikke er "in" lenger... Anonymkode: ee43e...bef 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #24 Del Skrevet 14. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei! Jeg har alltid brukt halvsokker til kjole, men har forstått at det er helt ut nå, lange tennissokker brukes til alt. Men når man går med kjole uten strømpebukse, hva bruker dere da? Ser jo litt merkelig ut med lange tennissokker til😅? Hjeeelp Anonymkode: cbd77...cbb jeg tenker at tennissokkene er en fjortisgreie for Gen Z, som vi andre ikke trenger å forholde oss til. Anonymkode: d9fb2...0a7 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gramma Skrevet 23. mai 2024 #25 Del Skrevet 23. mai 2024 To sider med kommentarer og ingen har klart å svare på spørsmålet. Jeg kjøper tennissokker på Normal, de er ikke kjempehøye og har enkle detaljer på. Jeg er i slutten av 30-årene (yikes), så vil ikke ha det for ungdommelig heller. En hakket mer feminin variant er de med rynker øverst: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #26 Del Skrevet 23. mai 2024 Jeg bruker ankelsokkene mine, who caaares #eldermillenial Anonymkode: 829de...d48 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #27 Del Skrevet 23. mai 2024 Gramma skrev (34 minutter siden): To sider med kommentarer og ingen har klart å svare på spørsmålet. Jeg kjøper tennissokker på Normal, de er ikke kjempehøye og har enkle detaljer på. Jeg er i slutten av 30-årene (yikes), så vil ikke ha det for ungdommelig heller. En hakket mer feminin variant er de med rynker øverst: det der er ikke tennissokker. Det er bare sokker. Og du er ikke den eneste som greidde å svare på spørsmålet. Anonymkode: d9fb2...0a7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gramma Skrevet 24. mai 2024 #28 Del Skrevet 24. mai 2024 7 hours ago, AnonymBruker said: det der er ikke tennissokker. Det er bare sokker. Og du er ikke den eneste som greidde å svare på spørsmålet. Anonymkode: d9fb2...0a7 Leser du det som står først i innlegget, svarer jeg på spørsmplet om tennissokker. De på bildet er ikke tenissokker, det er et alternativ - som jeg skriver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #29 Del Skrevet 24. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 14.5.2024 den 8.02): Hvem bryr seg? er det bra for miljøet at mennesker skal ha klær som trender og kaster det gamle på kleskirkegården? Anonymkode: 6d3e3...4ea Kan dere ikke slutte å spre miljø-misjoneringen i alle tråder som handler om klær? Anonymkode: 4f3cf...7e5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #30 Del Skrevet 24. mai 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Kan dere ikke slutte å spre miljø-misjoneringen i alle tråder som handler om klær? Anonymkode: 4f3cf...7e5 hvorfor det? fast fashion og klesindustrien er jo et av de største klimaproblemene vi har. Det er jo høyst relevante kommentarer. Mye mer interessant med klimakommentarer, enn de som kommer inn i en tråd om mote bare for å si "jeg bryr meg ikke om mote" eller "kle deg i hva du vil". Anonymkode: d9fb2...0a7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #31 Del Skrevet 24. mai 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): hvorfor det? fast fashion og klesindustrien er jo et av de største klimaproblemene vi har. Det er jo høyst relevante kommentarer. Mye mer interessant med klimakommentarer, enn de som kommer inn i en tråd om mote bare for å si "jeg bryr meg ikke om mote" eller "kle deg i hva du vil". Anonymkode: d9fb2...0a7 Når det gjelder sokker? Jeg holder meg til ankelsokker, men kjøpe nye må jeg. Slites på tær og heler. Bruker gjerne kjoler som er 20- 30 år gamle, men sokker er unntatt fra kjøpestopp. Truser og. Anonymkode: bd1e0...419 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #32 Del Skrevet 24. mai 2024 Det er jo inn med USA sokker, eller slouch socks som det heter på engelsk. Kulest med kule sneakers og to par, som man matcher fargene med på resten av antrekket. Ellers er høye tubesokker kult, om man er litt sporty. Men ingen bryr seg om du bruker tennissokker eller ankelsokker uansett. Føler alltid at ankelsokker glir av, jeg hater å bruke dem. Anonymkode: c30cc...2cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #33 Del Skrevet 24. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Når det gjelder sokker? Jeg holder meg til ankelsokker, men kjøpe nye må jeg. Slites på tær og heler. Bruker gjerne kjoler som er 20- 30 år gamle, men sokker er unntatt fra kjøpestopp. Truser og. Anonymkode: bd1e0...419 det var en generell kommentar - ikke en sokke- og trusespesifikk kommentar. Anonymkode: d9fb2...0a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #34 Del Skrevet 24. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 14.5.2024 den 7.58): Hei! Jeg har alltid brukt halvsokker til kjole, men har forstått at det er helt ut nå, lange tennissokker brukes til alt. Men når man går med kjole uten strømpebukse, hva bruker dere da? Ser jo litt merkelig ut med lange tennissokker til😅? Hjeeelp Anonymkode: cbd77...cbb Tror jeg har sett ei med lange strømper i hele dag (ja jeg synes det var merkelig og bet meg merke i det). Samtlige andre må ha hatt ankelsokker på. Så hvor er dette helt ut og tennissokker inn? Hva tenker du selv er best? Anonymkode: 13311...74f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #35 Del Skrevet 24. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tror jeg har sett ei med lange strømper i hele dag (ja jeg synes det var merkelig og bet meg merke i det). Samtlige andre må ha hatt ankelsokker på. Så hvor er dette helt ut og tennissokker inn? Hva tenker du selv er best? Anonymkode: 13311...74f Yes, Everyone’s Socks Are Showing. Here’s How to Rock the Trend—and the Pairs We Love. | Reviews by Wirecutter (nytimes.com) How summer 2024 became the season of the fashion sock | Evening Standard Skinny Jeans, No-Show Socks, And Other Trends That Are No Longer In Fashion (totallythebomb.com) Gen Z Cancels Ankle Socks | HuffPost Life Gen Z Says Ankle Socks Are For Old People (buzzfeed.com) Ankle socks are cancelled: Here’s what to wear instead | HELLO! (hellomagazine.com) Cele|bitchy | Gen Z has declared that ankle socks are out of style (celebitchy.com) Anonymkode: d9fb2...0a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #36 Del Skrevet 24. mai 2024 Gramma skrev (18 timer siden): To sider med kommentarer og ingen har klart å svare på spørsmålet. Jeg kjøper tennissokker på Normal, de er ikke kjempehøye og har enkle detaljer på. Jeg er i slutten av 30-årene (yikes), så vil ikke ha det for ungdommelig heller. En hakket mer feminin variant er de med rynker øverst: Så godt som alle i tråden har svart på spørsmålet om hva de bruker... Folk bruker ankelsokker, ingen sokker, steps eller lignende... Du derimot svarer på hvor du kjøper sokker, det er ikke det som er spørsmålet... AnonymBruker skrev (På 14.5.2024 den 7.58): Hei! Jeg har alltid brukt halvsokker til kjole, men har forstått at det er helt ut nå, lange tennissokker brukes til alt. Men når man går med kjole uten strømpebukse, hva bruker dere da? Ser jo litt merkelig ut med lange tennissokker til😅? Hjeeelp Anonymkode: cbd77...cbb Anonymkode: 6e114...836 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 24. mai 2024 #37 Del Skrevet 24. mai 2024 Sneakers er grovt/ mindre pent til kjole om man ska ha sokker til langt opp på leggen i tillegg?? Steps bare sklir av bak på hælen. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #38 Del Skrevet 24. mai 2024 Strømpebukse 😅 eller lave sokker. Om det betyr at jeg er gammel eller noe, så får det nå være. Anonymkode: e239e...196 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #39 Del Skrevet 24. mai 2024 Kjøpte meg faktisk ankelsokker for å bruke til kjole. Gidder ikke engasjere meg i hva den yngre garde mener er greit og ikke når det kommer til mote. Bruker ankelsokker i joggeskoene😊 Anonymkode: 18cbb...4a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 24. mai 2024 #40 Del Skrevet 24. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 14.5.2024 den 10.15): jeg tenker at tennissokkene er en fjortisgreie for Gen Z, som vi andre ikke trenger å forholde oss til. Anonymkode: d9fb2...0a7 Generasjon X her. Altså så gammel at jeg gikk med knestrømper som barn 😅 Tenker som deg at det er en Gen z ting. Høye sokker til skjørt og kjole kan være fint på de med en spesiell stil. Ellers ser det bare latterlig ut. Jeg bruker sjelden sneakers til kjole, om jeg gjør det har jeg ankelsokker på som matcher skoen. Ellers er det sandaler/espadrillos. Gjør som ei anna her og har ankelsokker i veska. Går ikke barbeint hjemme hos meg selv engang 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå