AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #121 Del Skrevet 24. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 13.5.2024 den 19.20): På tiktok, reddit og x skulle man tro gaming var et rødere flagg enn å være dømt forbryter 😅 Anonymkode: 3c477...f02 Ja, dersom dette er noe som må gjøres fast, eller ofte. Og null vi har felles.. Anonymkode: 5c9a5...95d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #122 Del Skrevet 24. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, dersom dette er noe som må gjøres fast, eller ofte. Og null vi har felles.. Anonymkode: 5c9a5...95d Null tilfelles er vel det som burde være det store røde flagget. Hva mener du med fast eller ofte, med mindre du er en av de som nesten aldri bruker TV eller mobilen til å underholde deg hver dag så burde vel ikke måte han bruker skjermtiden sin bli sett på som noe anderledes. Anonymkode: 70237...59d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sponger Skrevet 12. juni 2024 #123 Del Skrevet 12. juni 2024 DelvisPresley skrev (På 23.5.2024 den 16.55): Foreldre skal sette grenser, ikke være en venn. Jeg er enig og samtidig uenig. Ja, foreldrenes jobb er å sette grenser. Jeg har vært TaeKwonDo-trener og har sett hvor god effekt disiplin har på tenåringer. Det får de til å ta ansvar og vokse. Når det var en liten bølge med ferske og i overkant frekke tenåringer, så kjørte jeg 2-3 uker med steinhard trening og disiplin. Jobber man samtidig med å få de til å blomstre, ved å rose de når de gjør det bra, så gir dette veldig gode resultater. Dette fungerer spesielt på tenåringer som ikke har det så lett. Uten grenser og oppdragelse, så kan de fort få et dårlig møte med voksenlivet. Når man har vennskap med barnet sitt i tillegg, så øker forståelsen. Det er lettere at man kan snakke sammen, uten at det blir en opphetet diskusjon. Det blir lettere å forklare ting, fordi man forstår hverandre bedre og evner mer å møtes på samme bølgelengde. En streng oppdragelse uten forståelse og at man jobber litt med å møte hverandre kan føre til opprør. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #124 Del Skrevet 12. juni 2024 VetAlt skrev (På 23.5.2024 den 17.23): Gjennomsnittsalder på en gamer er 40år. Lurer på hvor mange av de som er single Anonymkode: 6d3ab...5c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #125 Del Skrevet 12. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Lurer på hvor mange av de som er single Anonymkode: 6d3ab...5c1 De aller fleste har familier 🙄 Anonymkode: 25728...945 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #126 Del Skrevet 12. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 18.5.2024 den 12.47): Bare så det er sagt; gaming er ekstremt sosialt. Jeg har et kronisk sykt barn som ikke kan være mye ute med venner og heller ikke kan gå vanlig skole. Igjennom gaming har hn likevel fått mange gode venner over hele verden. Anonymkode: 39c22...05c Jeg flyttet til en ny by for å studere for mange år siden, og klarte overhodet ikke å passe inn i et veldig fest- og sexfiksert studentmiljø. Så jeg begynte å game, på hybelen, halve natta. Selv om jeg var dame. Og jeg har aldri hatt så gode venner, verken før eller senere, som dem jeg møtte gjennom gaming. Savner dem enda. Har selvfølgelig litt kontakt med dem enda, men ikke skravle-i-5-timer-hver-kveld-kontakt, siden jeg har jobb og barn og generelt lite tid til gaming på. Møtte forøvrig mannen min via gaming også. 20 år siden. Like lykkelige sammen fremdeles. Anonymkode: c051a...8eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 12. juni 2024 #127 Del Skrevet 12. juni 2024 5 hours ago, AnonymBruker said: Jeg flyttet til en ny by for å studere for mange år siden, og klarte overhodet ikke å passe inn i et veldig fest- og sexfiksert studentmiljø. Så jeg begynte å game, på hybelen, halve natta. Selv om jeg var dame. Og jeg har aldri hatt så gode venner, verken før eller senere, som dem jeg møtte gjennom gaming. Savner dem enda. Har selvfølgelig litt kontakt med dem enda, men ikke skravle-i-5-timer-hver-kveld-kontakt, siden jeg har jobb og barn og generelt lite tid til gaming på. Møtte forøvrig mannen min via gaming også. 20 år siden. Like lykkelige sammen fremdeles. Anonymkode: c051a...8eb Det er nettopp det som er greia. Man kan godt møtes gjennom gaming, men det utvikler seg gjerne et behov/ønske om å dra relasjonen vekk fra pc-skjermene også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #128 Del Skrevet 13. juni 2024 On 5/23/2024 at 5:16 PM, AnonymBruker said: Det blir liksom litt kjedelig å bli redusert til mammaen som bare sitter der - forsmådd, føler seg masete og føler at tiden bare tikker av gårde. Man får så mye dopamin av spilling. Man gjør minimalt selv, liksom. Det er ikke en hobby du må liksom yte litt for. Anonymkode: bad90...540 Du burde prøve Elden Ring. Anonymkode: 4c666...036 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå