AnonymBruker Skrevet 13. mai #1 Del Skrevet 13. mai Jeg synes Klara er så fint men jeg tenker på klarna hele tiden. Inkasso. Flere som gjør det? Anonymkode: 44283...69f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 13. mai #2 Del Skrevet 13. mai Nei jeg tenker ikke på Klarna, om jeg hører navnet Klara Jeg tenker på Klara Ku fra Donald Duck 2 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #3 Del Skrevet 13. mai Bestemora mi het Klara og det er det største hespetreet jeg noen gang har møtt. Anonymkode: 023f2...07d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #4 Del Skrevet 13. mai Synes Klara er kjempefint. Tenker ikke på Klarna. Ante heller ikke at Klarna drev med inkasso, forbinder dem bare med betalingsløsningen når jeg handler på nett, ergo noe lystbetont😂 Anonymkode: 3b64f...626 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #5 Del Skrevet 13. mai Kjempefint navn! Anonymkode: fe0bc...404 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåbærrips Skrevet 13. mai #6 Del Skrevet 13. mai Klara ku er det første jeg tenker på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #7 Del Skrevet 13. mai Synes Klara er kjempefint! Forbinder det overhode ikke med Klarna eller inkasso Anonymkode: 346c4...b24 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai #8 Del Skrevet 14. mai Gammelkjerringnavn! Anonymkode: 10b4f...209 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai #9 Del Skrevet 14. mai Syns Klara er fint, tenker på tante eller Klara sukkertøyprinsessen i ballettsykket nøtteknekkeren Anonymkode: e85cd...666 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai #10 Del Skrevet 14. mai Klara (eller Clara) er nydelig🤩 Anonymkode: 64fdc...00c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 14. mai #11 Del Skrevet 14. mai (endret) Jeg leste faktisk KlarNa 🙈 Tenkte det var en post om merkenavnet 🤪🙈 Sånn utover det så synes jeg Klara er pent, og hadde jeg tett f.eks Klara Lovise Olsen så hadde jeg nok ikke tenkt sånn. Jeg tenker på det med C da, og Clara i boken og filmen om Heidi fra fjellene som jeg elsket som barn 🥰 Så gode assosiasjoner 😊 K er nok mer naturlig her i landet da, og hadde nok føltes mest «riktig» ut for meg. Endret 14. mai av Daisy-love 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai #12 Del Skrevet 14. mai Klara er sååå fint!! Vurderte selv til vår datter 🥰 Anonymkode: b3064...026 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai #13 Del Skrevet 14. mai Klara klarer jeg bare ikke Anonymkode: 3f6bc...435 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai #14 Del Skrevet 14. mai Klara Ku, et av de absolutt minst pene jentenavnene som finnes etter min mening. Anonymkode: 85eab...ca1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai #15 Del Skrevet 14. mai Farmor het Klara. Men som andre påpeker: det er Klara ku jeg tenker på 😂 Nå var jeg ikke nær med farmor, så muligens derfor jeg assosierer navnet med Donald-serien. Det er et gammelt navn da, de er jo poppis Anonymkode: d3ec7...5da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai #16 Del Skrevet 14. mai Jeg liker Klara. Og har aldri tenkt på Klarna i den forbindelse, når jeg har hørt eller lest navnet Klara. Så nei, ingen forbindelse der. Anonymkode: 3fbad...220 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai #17 Del Skrevet 14. mai Jeg tenker også på ku. Hvis jeg ser bort fra den koblingen er det egentlig et pent navn. Men ville da skrevet det Clara. Anonymkode: 0bafc...c7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai #18 Del Skrevet 14. mai Har aldri tenkt på klarna når jeg hører/leser navnet Klara/Clara. Kanskje folk som er storforbruker av klarna vil relatere til det? Anonymkode: 06bf8...9bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 14. mai #19 Del Skrevet 14. mai Klara Klegg 🤗. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai #20 Del Skrevet 14. mai Min lille datter heter Klara ❤️ Anonymkode: 863e1...005 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå