AnonymBruker Skrevet 13. mai #1 Del Skrevet 13. mai Dame 34 år med regelmessig mens. Gift og hatt samme partner i 15 år. For ca en måned siden hadde vi samleie hvor kondomet sprakk, og jeg gikk dermed til innkjøp av nødprevensjon som ble tatt innen 12 timer. Menstrasjon kom som vanlig litt over en uke etterpå og varte litt lenger enn den vanligvis gjør, ca 10 dager. Den var ferdig for litt over en uke siden. På lørdag begynte det å blø litt nedentil. Ikke mye, kun på toalettpapiret og jeg tenkte at det var eggløsningsblødning, men nå har dette var i 3 dager og det kommer litt mer blod på papiret nå enn tidligere. Men ikke nok til å bruke bind. Har også litt ubehag i korsryggen som ved vanlig menstrasjon/eggløsning. Er det noen som har opplevd lignende og kan forsikre meg om at dette er normalt? Jeg husker ikke navnet på nødprevensjonen. Men det var en hvit og rosa eske som var den rimeligste på apoteket. Skylles taes innen 72 timer. Celleforandring kan utelukkes da jeg tar jegvnlige tester og negativ test siste gang i Desember. Anonymkode: 0cac2...a4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #2 Del Skrevet 13. mai Har du tatt en graviditetstest? Hvis du alt har eggløsning når du tar nødprevensjon funker den ikke. Veier du over 75kg har nødprevensjon begrenset effekt. Anonymkode: db665...67c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #3 Del Skrevet 13. mai Jeg har ikke tatt graviditetstest. Regner jo med at jeg ikke er gravid mtp at jeg fikk normal menstrasjon. Anonymkode: 0cac2...a4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #4 Del Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg har ikke tatt graviditetstest. Regner jo med at jeg ikke er gravid mtp at jeg fikk normal menstrasjon. Anonymkode: 0cac2...a4b Det anbefales alltid å ta graviditetstest tre uker etter man har tatt nødprevensjon. Regner med det var levonorgestrel norfri du tok, samme som norlevo. Det er uansett vanlig å få både blødninger og kluss med syklus etter inntak av nødprevensjon. Strengt tatt burde nok ikke denne tråden ligge under graviditet siden du sannsynligvis ikke er gravid. Er vel mer et kropp og helse-tema. Anonymkode: 97e14...fb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #5 Del Skrevet 13. mai Ja du sier noe der. Jeg var usikker på hvor jeg skulle poste. Men tror dessverre ikke jeg får byttet tema på den nå. Jeg ønsker jo helst ikke å væte gravid. Er veldig fornøyd med de to barna jeg har Anonymkode: 0cac2...a4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 13. mai #6 Del Skrevet 13. mai Ta en test. Vet du om du skulle ha eggløsning noen dager etter den sprakk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #7 Del Skrevet 13. mai Ta en test Anonymkode: 87da2...ee5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #8 Del Skrevet 13. mai Samleie 15 april og eggløsning skulle vært ferdig dagen før 😅 Jeg burde jo strengt tatt ikke tatt angrepille, men jeg ville være på den sikre siden Anonymkode: 0cac2...a4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå