AnonymBruker Skrevet 13. mai #21 Del Skrevet 13. mai Det er fornuftig å rydde slik, så slipper arvingene å rydde og krangle om arven. All honnør til bestemor! Og så er det lov å være livstrett når man er 80 år! Anonymkode: f33da...03f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #22 Del Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hun har sagt en stund at hun er mett av dage, nå har hun begynt å forbereder sin egen død, ved å kvitte seg med ting som hun mener ikke er noe å arve. Hun bor fortsatt hjemme og klarer seg selv. Er dette normalt? Hilsen bekymret barnebarn. Anonymkode: 321ac...9aa Ja, blir hun like gammel som min mor, som fremdeles bor hjemme, så har hun de neste tjue åra å kvitte seg med tinga sine på. Anonymkode: a78b5...a6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #23 Del Skrevet 13. mai Hun har ikke depresjon. Hvorfor forventer folk at man skal leve til man er over 100? Anonymkode: c6b58...4c3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #24 Del Skrevet 13. mai Min forelder sa rett ut at h*n ønsket å dø. Jeg måtte si at jeg skjønte hvorfor. En funksjonsnedsettelse gjorde at h*n var innestengt i sin egen bolig. Kunne ikke gå eller gjøre noenting selv. Det var ikke livskvalitet i det hele tatt. Vondt å høre, men jeg skjønte det. Helt oppegående i hodet til det siste. Etter et uskyldig brudd i beinet så gikk det bare noen få dager før det var over. Anonymkode: daaf7...e9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå