AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #21 Skrevet 13. mai 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Tok en myheritage test nettopp. Fikk resultert i går. Stusset skikkelig. Full pott på nord-afrika av alle ting. Nærmere bestemt 37,4%, samt 13,5% iberisk og noe italiensk, resten skandinavisk. Skjønte umiddelbart at noe var feil. Viste seg at min mor ble voldtatt som 19 åring av en marokkaner. Min ikke-biologiske far som hun da allerede var sammen med påtok seg farskapet og «håpet det var han som var faren». Jeg er knust Anonymkode: 0d5da...f6d Ikke mange år siden det ble hevdet at et sted mellom 10-20% har ''feil'' far. Anonymkode: 18598...1b2 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #22 Skrevet 13. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke mange år siden det ble hevdet at et sted mellom 10-20% har ''feil'' far. Anonymkode: 18598...1b2 Ja, husker blant annet at Jo Nesbø hevdet det - i en av sine bøker. Spurte moren min hvorfor hun ikke tok abort, og svaret var som tidligere nevnt at hun og kjæresten håpte de var han sitt, derfor beholdt hun, så ikke aktuelt å møte ei nemd (som det var den gangen). Selv kjenner jeg at jeg akkurat nå, hadde jeg ønsket hun tok abort. Dette er tungt å bære Anonymkode: 0d5da...f6d 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #23 Skrevet 13. mai 2024 Har din mor noensinne fortalt deg om dette? Genetikk har jo litt å si, f.eks i forhold til arvelige sykdommer. Jeg er adoptert selv og det er dumt å ikke ha noen informasjon om dette. Jeg har alltid visst at jeg er adoptert, så det er stor forskjell på min og TS sin situasjon. Anonymkode: ed4cd...2fe 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #24 Skrevet 13. mai 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Tok en myheritage test nettopp. Fikk resultert i går. Stusset skikkelig. Full pott på nord-afrika av alle ting. Nærmere bestemt 37,4%, samt 13,5% iberisk og noe italiensk, resten skandinavisk. Skjønte umiddelbart at noe var feil. Viste seg at min mor ble voldtatt som 19 åring av en marokkaner. Min ikke-biologiske far som hun da allerede var sammen med påtok seg farskapet og «håpet det var han som var faren». Jeg er knust Anonymkode: 0d5da...f6d Han er jo pappaen din uansett da. Det forandrer jo ingenting. Anonymkode: 1fda4...87f 3
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #25 Skrevet 13. mai 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Tok en myheritage test nettopp. Fikk resultert i går. Stusset skikkelig. Full pott på nord-afrika av alle ting. Nærmere bestemt 37,4%, samt 13,5% iberisk og noe italiensk, resten skandinavisk. Skjønte umiddelbart at noe var feil. Viste seg at min mor ble voldtatt som 19 åring av en marokkaner. Min ikke-biologiske far som hun da allerede var sammen med påtok seg farskapet og «håpet det var han som var faren». Jeg er knust Anonymkode: 0d5da...f6d Jeg skjønner du har fått et sjokk. Men din pappa er jo din pappa selv om du ikke ble laget av hans DNA. Anonymkode: e9a43...395
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #26 Skrevet 13. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har din mor noensinne fortalt deg om dette? Genetikk har jo litt å si, f.eks i forhold til arvelige sykdommer. Jeg er adoptert selv og det er dumt å ikke ha noen informasjon om dette. Jeg har alltid visst at jeg er adoptert, så det er stor forskjell på min og TS sin situasjon. Anonymkode: ed4cd...2fe Jeg fant det ut via myheritage nå nylig. Mine foreldre visste ikke, men hadde sterk mistanke. Jeg er nok glad jeg ikke fikk vite dette tidligere. Dett hadde jeg ikke klart å bære. Jeg har også tenkt på dette med eventuelt arvelige sykdommer. Har time hos fastlegen i beste uke Anonymkode: 0d5da...f6d
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #27 Skrevet 13. mai 2024 Utrulig ekkelt❤️ Men har du lyst å finne din slekt i Afrika? Det kan jo være spennende. Kanskje ikke far men farmor, tanter og kusiner. Anonymkode: ab3fa...43c
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #28 Skrevet 13. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg fant det ut via myheritage nå nylig. Mine foreldre visste ikke, men hadde sterk mistanke. Jeg er nok glad jeg ikke fikk vite dette tidligere. Dett hadde jeg ikke klart å bære. Jeg har også tenkt på dette med eventuelt arvelige sykdommer. Har time hos fastlegen i beste uke Anonymkode: 0d5da...f6d Slapp helt av. De fleste i verden er ikke viderebringere av arvelige sykdommer. Doktoren din kan ikke fortelle deg noe om det uansett. Anonymkode: 60999...a78
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #29 Skrevet 13. mai 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Utrulig ekkelt❤️ Men har du lyst å finne din slekt i Afrika? Det kan jo være spennende. Kanskje ikke far men farmor, tanter og kusiner. Anonymkode: ab3fa...43c Dette kan jo ha ringvirkninger som ingen vet om. For det første: Den genetiske faren er en voldtektsmann. For det andre: Tenk på de eventuelle barna og familien hans der som ikke aner noe om dette. Det blir nok et like stort sjokk for de. Så "spennende" er ikke akkurat riktig ord. Det er snakk om folk sine liv her. Anonymkode: ed4cd...2fe 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #30 Skrevet 13. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg skjønner du har fått et sjokk. Men din pappa er jo din pappa selv om du ikke ble laget av hans DNA. Anonymkode: e9a43...395 Ja, han sier også det. Men jeg føler det annerledes. Føler også skam over å være laget på den måten. Min mor sa det var helt grusomt (altså voldtekten). Hun og to andre blonde pene jenter var ute og tok en pils etter en deltidsjobb. På nabobordet satt to marokkanere som begynte å prate med dem (de presenterte seg og spanderte en øl på jentene), Da min mor skulle gå hjem, hørte hun skritt bak seg, deretter ble hun dratt inn i et portrom. Det strider så i mot mine verdier å tvinge seg på noen, bruke vold etc. Dette er så fryktelig. Gråter hele tiden nå Anonymkode: 0d5da...f6d
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #31 Skrevet 13. mai 2024 At du velger å trolle om voldtekt og det å oppdage at en eller begge foreldre ikke er ens biologiske slik man alltid har trodd sier ekstremt mye om deg. Gå og finn deg en annen hobby. Anonymkode: c868a...941 2 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #32 Skrevet 13. mai 2024 Fordelingen av etnisiteter er ganske lik min. Så det er nok ikke en trolle-tråd nei. Kjip måte å oppleve sannheten på. Håper du kan ha forståelse for din mor at dette har vært vanskelig. Og at de virkelig har håpet at din far du vokste opp med var din bio-far. Anonymkode: 114b2...8c3
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #33 Skrevet 13. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Utrulig ekkelt❤️ Men har du lyst å finne din slekt i Afrika? Det kan jo være spennende. Kanskje ikke far men farmor, tanter og kusiner. Anonymkode: ab3fa...43c De fleste slektningene som er på Myheritage bor i Europa. Har ikke lyst til å møte dem. Bare arabiske navn. En av dem på myheritage var sågar avbildet med hijab. Jeg liker ikke religion og jeg liker vel egentlig ikke arabere heller. Hvis det er lov å si. Har uheldige erfaringer med folk fra arabiske land tidligere (er klar over at jeg generaliserer veldig nå) Anonymkode: 0d5da...f6d 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #34 Skrevet 13. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): De fleste slektningene som er på Myheritage bor i Europa. Har ikke lyst til å møte dem. Bare arabiske navn. En av dem på myheritage var sågar avbildet med hijab. Jeg liker ikke religion og jeg liker vel egentlig ikke arabere heller. Hvis det er lov å si. Har uheldige erfaringer med folk fra arabiske land tidligere (er klar over at jeg generaliserer veldig nå) Anonymkode: 0d5da...f6d Stress, håper du får hjelp av noen å sortere tankene Anonymkode: e9a43...395
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #35 Skrevet 13. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fordelingen av etnisiteter er ganske lik min. Så det er nok ikke en trolle-tråd nei. Kjip måte å oppleve sannheten på. Håper du kan ha forståelse for din mor at dette har vært vanskelig. Og at de virkelig har håpet at din far du vokste opp med var din bio-far. Anonymkode: 114b2...8c3 Jeg skrev innlegget i sjokk. Skrev blant annet utroskap i stedet for voldtekt. Var psykisk helt borte, og er det fortsatt. Ligger bare i sengen og gråter. Ja, det var helt fryktelig for moren min. Hun var bare 19 år, så kom dette svinet og dro henne inn i portrommet og tvang seg på. Jeg er så knust Anonymkode: 0d5da...f6d
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #36 Skrevet 13. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja, han sier også det. Men jeg føler det annerledes. Føler også skam over å være laget på den måten. Min mor sa det var helt grusomt (altså voldtekten). Hun og to andre blonde pene jenter var ute og tok en pils etter en deltidsjobb. På nabobordet satt to marokkanere som begynte å prate med dem (de presenterte seg og spanderte en øl på jentene), Da min mor skulle gå hjem, hørte hun skritt bak seg, deretter ble hun dratt inn i et portrom. Det strider så i mot mine verdier å tvinge seg på noen, bruke vold etc. Dette er så fryktelig. Gråter hele tiden nå Anonymkode: 0d5da...f6d Husk at selv om du deler din fars DNA betyr ikke det at du selv er skitten eller noe galt med. Alle som lever i dag er resultat av millarder av voldtekter. Noen familietre har de nært i tid slik som deg vil tippe ca 20% men 100% har det hvis du hopper tilbake 100-400år. Anonymkode: 60999...a78 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #37 Skrevet 13. mai 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): At du velger å trolle om voldtekt og det å oppdage at en eller begge foreldre ikke er ens biologiske slik man alltid har trodd sier ekstremt mye om deg. Gå og finn deg en annen hobby. Anonymkode: c868a...941 Vær vennlig å kom deg ut av denne tråden. Jeg har det vanskelig nok om jeg ikke skal bruke tiden min på sånne som deg Anonymkode: 0d5da...f6d 3
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #38 Skrevet 13. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Husk at selv om du deler din fars DNA betyr ikke det at du selv er skitten eller noe galt med. Alle som lever i dag er resultat av millarder av voldtekter. Noen familietre har de nært i tid slik som deg vil tippe ca 20% men 100% har det hvis du hopper tilbake 100-400år. Anonymkode: 60999...a78 Det føles likevel sånn. Min verden er snudd helt opp ned. Men takk for at du påminner meg om at det gjelder mange av oss. Det synes jeg var fint. Det gjør det litt lettere Anonymkode: 0d5da...f6d 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #39 Skrevet 25. juli 2024 Det er fortsatt veldig vanskelig for meg. Har fått avslag på dps, og har det i grunnen verre enn da jeg fikk resultatene fra myheritage. Har det så vondt 💔 Anonymkode: 0d5da...f6d
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #40 Skrevet 25. juli 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det er fortsatt veldig vanskelig for meg. Har fått avslag på dps, og har det i grunnen verre enn da jeg fikk resultatene fra myheritage. Har det så vondt 💔 Anonymkode: 0d5da...f6d Men herregud, du nærmer deg 50 år. Har du uke fått større smeller enn dette i livet? Anonymkode: a1ea2...9aa 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå