Gå til innhold

Høytrykksspyler på søndag?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Synes folk kan slutte å bråke på søndager og helligdager. Her holdt ene naboen på med vedkløyver mesteparten av gårsdagen. Evinnelig bråk hele tiden. 

Anonymkode: c61b0...e64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Siden naboene her tydeligvis synes det er greit med de bensindrevne plenklipperne sine på søndager, bruker jeg høytrykksspyleren. Prøver å se rundt meg at ingen sitter og spiser eller koser seg på terrassene sine i nærheten først. I nøden har jeg hatt høytrykksspyleren i garasjen med porten igjen (og slangen stikkende ut), det hjelper veldig på støyen.

Men synes det er ille at halvparten av fridagene våre blir ubrukeliggjort av stillhetstyranniet, vi har jo mye vi skal ha gjort på de få timene vi faktisk har fri.

Lurer også på hvor regelen går for hva jeg kan gjøre i min egen garasje i helligdagsfreden. Ringer noen politiet om jeg bruker bordsag og kappsag i min egen garasje på en søndag? Da har jeg jo gjort kompenserende tiltak og vil i så måte ikke si at det er "utilbørlig". Hvis politiet banker på garasjeporten åpner jeg i alle fall ikke opp, de får bryte seg inn og legge meg i jern hvis de vil.

Anonymkode: 5f69f...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...